Saptamanal de marketing online, episodul #94

Postat pe 29.02.2016 de catre Bianca

94

Astazi, in saptamanalul de marketing online vei descoperi noi modalitati prin care te poti promova creativ si eficient utilizand un nou produs Facebook si vei invata cum sa iti cresti baza de date pentru emailuri, fara a-ti obosi cititorii cu metodele clasice. Totodata vei primi recomandari cu privire la crearea unui continut adecvat pentru publicul tau tinta, modalitati prin care iti poti ajusta strategia de continut si cum poti capta atentia potentialilor clienti.

Ghid de utilizare a Facebook Canvas

Facebook a creat un nou produs destinat dispozitivelor mobile, prin care poti ajunge la audienta ta intr-un mod creativ si care te va ajuta sa iti cresti impresiile, rata de click si conversiile. Acest feature este disponibil si in Romania. Pe scurt, Facebook Canvas iti permite folosirea combinata a imaginilor, cu video, text si butoane CTA intr-o singura reclama. Afla din acest articol pasii pe care trebuie sa ii urmezi in crearea acestui tip de promovare si modul in care poti analiza rezultatele obtinute.

5 idei creative prin care iti poti creste lista de emailuri

In acest articol vei descoperi cinci metode prin care iti poti creste baza de date de emailuri. Plaseaza-ti oferta pe pagina principala, alaturi de beneficiile inscrierii prin email; insereaza un banner legat de aceasta oferta in primul ecran prin care sa soliciti si date de contact; optimizeaza articolele prin inserarea de linkuri catre resurse gratuite in schimbul carora vei obtine adresa de email; alege un scroll triggered-box sau un exit pop-up.

Recomandari pentru crearea unui continut relevant pentru clienti

Oamenii de marketing trebuie sa determine modul in care vor oferi un continut relevant atat pentru potentialii clienti, cat si pentru cei actuali. In acelasi timp trebuie sa stabileasca felul in care pot crea o experienta unitara de-a lungul interactiunii utilizatorilor cu compania. Totodata acestia trebuie sa comunice cu celelalte departamente, pentru a se asigura de transmiterea mesajului sub aceeasi forma catre clientii companiei. Afla mai multe detalii despre crearea unei astfel de strategii de continut din acest articol.

5 motive pentru care in online conteaza continutul original

Succesul in mediul online este greu de obtinut, avand in vedere cantitatea de informatie disponibila, obiceiurile de citire si concentrare a atentiei utilizatorilor, competitia cu mediul offline, accentul pe informatia vizuala. Articolul de fata iti prezinta cinci elemente pe care trebuie sa le iei in calcul astfel incat sa oferi cititorilor un continut captivant, pentru a le atrage atentia si a reusi sa ii pastrezi.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #94

Postat pe 29.02.2016 de catre Bianca

94

Astazi, in saptamanalul de marketing online vei descoperi noi modalitati prin care te poti promova creativ si eficient utilizand un nou produs Facebook si vei invata cum sa iti cresti baza de date pentru emailuri, fara a-ti obosi cititorii cu metodele clasice. Totodata vei primi recomandari cu privire la crearea unui continut adecvat pentru publicul tau tinta, modalitati prin care iti poti ajusta strategia de continut si cum poti capta atentia potentialilor clienti.

Ghid de utilizare a Facebook Canvas

Facebook a creat un nou produs destinat dispozitivelor mobile, prin care poti ajunge la audienta ta intr-un mod creativ si care te va ajuta sa iti cresti impresiile, rata de click si conversiile. Acest feature este disponibil si in Romania. Pe scurt, Facebook Canvas iti permite folosirea combinata a imaginilor, cu video, text si butoane CTA intr-o singura reclama. Afla din acest articol pasii pe care trebuie sa ii urmezi in crearea acestui tip de promovare si modul in care poti analiza rezultatele obtinute.

5 idei creative prin care iti poti creste lista de emailuri

In acest articol vei descoperi cinci metode prin care iti poti creste baza de date de emailuri. Plaseaza-ti oferta pe pagina principala, alaturi de beneficiile inscrierii prin email; insereaza un banner legat de aceasta oferta in primul ecran prin care sa soliciti si date de contact; optimizeaza articolele prin inserarea de linkuri catre resurse gratuite in schimbul carora vei obtine adresa de email; alege un scroll triggered-box sau un exit pop-up.

Recomandari pentru crearea unui continut relevant pentru clienti

Oamenii de marketing trebuie sa determine modul in care vor oferi un continut relevant atat pentru potentialii clienti, cat si pentru cei actuali. In acelasi timp trebuie sa stabileasca felul in care pot crea o experienta unitara de-a lungul interactiunii utilizatorilor cu compania. Totodata acestia trebuie sa comunice cu celelalte departamente, pentru a se asigura de transmiterea mesajului sub aceeasi forma catre clientii companiei. Afla mai multe detalii despre crearea unei astfel de strategii de continut din acest articol.

5 motive pentru care in online conteaza continutul original

Succesul in mediul online este greu de obtinut, avand in vedere cantitatea de informatie disponibila, obiceiurile de citire si concentrare a atentiei utilizatorilor, competitia cu mediul offline, accentul pe informatia vizuala. Articolul de fata iti prezinta cinci elemente pe care trebuie sa le iei in calcul astfel incat sa oferi cititorilor un continut captivant, pentru a le atrage atentia si a reusi sa ii pastrezi.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing