Saptamanal de marketing online, episodul #95

Postat pe 7.03.2016 de catre Daniela

95

Te gandesti cum poti aduce imbunatatiri strategiilor tale cu privire la campaniile PPC create, cum poti interpreta mai bine un raport din Google Analytics sau cum poti atrage trafic pe site-ul tau intr-un mod creativ? Gaseste in saptamanalul de marketing online de astazi recomandari pentru optimizarea strategiei din mediul online.

3 metode simple prin care poti manageria cu usurinta noi conturi PPC

In acest articol vei descoperi trei metode simple prin care iti poti diminua volumul de munca legat de noile conturi PPC pe care le administrezi si care te vor pregati pentru noi oportunitati in viitor. Trebuie sa iei in considerare stabilirea unei liste de cuvinte negative, crearea de liste de remarketing relevante pentru acel cont (fie ca ne referim la date demografice, cuvintele cheie cu cel mai mare trafic sau la timpul petrecut pe site), dar si excluderea IP-ului clientului pentru a preveni cautarea si accesarea propriilor anunturi.

Cum sa folosesti reclama Facebook Carousel ca o simpla postare

Stiai ca poti atrage un trafic organic mai mare si conversii mai multe prin folosirea reclamelor Facebook Carousel ca o simpla postare pe pagina ta? Descopera in articolul de fata pasii pe care trebuie sa ii parcurgi pentru a reusi acest lucru, de la setarea unui astfel de ad, designul ei, pana la modalitati prin care poti creste CTR-ul sau engagementul paginii.

Cum interactioneaza utilizatorii cu rezultatele de cautare pe mobil versus desktop

Acest articol iti prezinta sumar o cercetare de marketing realizata printr-un sistem de eye-tracking cu privire la interactiunea utilizatorilor cu rezultatele de cautare Google accesate pe mobil versus cele accesate pe desktop. Printre cele mai interesante descoperiri cheie se numara: pozitia 1 din rezultate primeste cele mai multe clickuri, anuntul sponsorizat de pe prima pozitie este vazut de 91% dintre utilizatori, 47% dintre clickuri au fost date pe harti si detaliile locatiei.

Cum sa elimini spamul de tip referral din Google Analytics

Una dintre cele mai mari probleme pentru companii atunci cand se decid sa utilizeze Google Analytics o reprezinta rapoartele alterate de prezenta spamului de tip referral. Invata din acest articol ce inseamna acest tip de trafic, cum il poti identifica, cum il poti elimina din Google Analytics si cum poti obtine rapoarte corecte care te vor ajuta in setarea strategiilor tale.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #95

Postat pe 7.03.2016 de catre Daniela

95

Te gandesti cum poti aduce imbunatatiri strategiilor tale cu privire la campaniile PPC create, cum poti interpreta mai bine un raport din Google Analytics sau cum poti atrage trafic pe site-ul tau intr-un mod creativ? Gaseste in saptamanalul de marketing online de astazi recomandari pentru optimizarea strategiei din mediul online.

3 metode simple prin care poti manageria cu usurinta noi conturi PPC

In acest articol vei descoperi trei metode simple prin care iti poti diminua volumul de munca legat de noile conturi PPC pe care le administrezi si care te vor pregati pentru noi oportunitati in viitor. Trebuie sa iei in considerare stabilirea unei liste de cuvinte negative, crearea de liste de remarketing relevante pentru acel cont (fie ca ne referim la date demografice, cuvintele cheie cu cel mai mare trafic sau la timpul petrecut pe site), dar si excluderea IP-ului clientului pentru a preveni cautarea si accesarea propriilor anunturi.

Cum sa folosesti reclama Facebook Carousel ca o simpla postare

Stiai ca poti atrage un trafic organic mai mare si conversii mai multe prin folosirea reclamelor Facebook Carousel ca o simpla postare pe pagina ta? Descopera in articolul de fata pasii pe care trebuie sa ii parcurgi pentru a reusi acest lucru, de la setarea unui astfel de ad, designul ei, pana la modalitati prin care poti creste CTR-ul sau engagementul paginii.

Cum interactioneaza utilizatorii cu rezultatele de cautare pe mobil versus desktop

Acest articol iti prezinta sumar o cercetare de marketing realizata printr-un sistem de eye-tracking cu privire la interactiunea utilizatorilor cu rezultatele de cautare Google accesate pe mobil versus cele accesate pe desktop. Printre cele mai interesante descoperiri cheie se numara: pozitia 1 din rezultate primeste cele mai multe clickuri, anuntul sponsorizat de pe prima pozitie este vazut de 91% dintre utilizatori, 47% dintre clickuri au fost date pe harti si detaliile locatiei.

Cum sa elimini spamul de tip referral din Google Analytics

Una dintre cele mai mari probleme pentru companii atunci cand se decid sa utilizeze Google Analytics o reprezinta rapoartele alterate de prezenta spamului de tip referral. Invata din acest articol ce inseamna acest tip de trafic, cum il poti identifica, cum il poti elimina din Google Analytics si cum poti obtine rapoarte corecte care te vor ajuta in setarea strategiilor tale.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing