Saptamanal de marketing online, episodul #97

Postat pe 21.03.2016 de catre Daniela

97

Afla din saptamanalul de marketing online cum poti obtine o pozitionare mai buna in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, prin strategii de link building sau alegeri reusite de titluri de pagini. Totodata vei invata cum sa faci targetarile corecte pe Google Display Network sau cum poti analiza performantele distribuirii de video pe pagina ta de Facebook.

3 modalitati in care poti analiza performanta videoclipurilor pe Facebook

Pentru a lua decizii importante legate de utilizarea de video pe Facebook, trebuie sa intelegi felul in care fanii paginii tale interactioneaza cu acesta. In articolul de fata iti sunt prezentate trei modalitati prin care poti analiza performanta videoclipurilor tale: compara indicatorii pentru videoclipurile postate natural pe pagina versus cele distribuite de pe Youtube; compara tipurile de postari pentru a te asigura ca acestea merita investitia; observa ce durata a videoclipurilor este optima pentru fanii tai.

15 sfaturi pentru titluri de pagini reusite din punct de vedere SEO

In acest articol vei gasi un ghid de bune practici pe care il poti utiliza in alegerea unui titlu potrivit pentru paginile tale web. In functie de pozitia ta in rezultatele de cautare si concurenta din domeniu, poti alege sa optimizezi aceasta variabila, utilizand doar unele din ideile prezentate. Totodata, trebuie sa mentionam ca sfaturile se aplica atat pentru afacerile B2B, cat si B2C.

Ce trebuie sa stii despre targetarea pe Google Display Network

Articolul acesta prezinta intr-un mod sintetizat felul in care poti utiliza Google Display Network pentru a-ti face cunoscut mesajul sau pentru a-ti promova produsele, dar si targetarile pe care le poti face pentru a te asigura ca acestea ajung la utilizatorii vizati. Printre acestea se numara: targetarea contextuala, remarketing, targetarea in functie de interese, topicuri, limba, locatie sau alte elemente demografice.

6 strategii de link bulding pentru site-ul tau

Descopera in acest articol 6 strategii de link building prin care iti poti creste pozitionarea site-ului in rezultatele de cautare. Vei putea citi despre felul in care poti crea parteneriate cu persoane influente din domeniu sau cu organizatii locale; cum poti folosi tehnica skyscraper si de ce este bine sa creezi o pagina de resurse sau continut premium.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #97

Postat pe 21.03.2016 de catre Daniela

97

Afla din saptamanalul de marketing online cum poti obtine o pozitionare mai buna in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, prin strategii de link building sau alegeri reusite de titluri de pagini. Totodata vei invata cum sa faci targetarile corecte pe Google Display Network sau cum poti analiza performantele distribuirii de video pe pagina ta de Facebook.

3 modalitati in care poti analiza performanta videoclipurilor pe Facebook

Pentru a lua decizii importante legate de utilizarea de video pe Facebook, trebuie sa intelegi felul in care fanii paginii tale interactioneaza cu acesta. In articolul de fata iti sunt prezentate trei modalitati prin care poti analiza performanta videoclipurilor tale: compara indicatorii pentru videoclipurile postate natural pe pagina versus cele distribuite de pe Youtube; compara tipurile de postari pentru a te asigura ca acestea merita investitia; observa ce durata a videoclipurilor este optima pentru fanii tai.

15 sfaturi pentru titluri de pagini reusite din punct de vedere SEO

In acest articol vei gasi un ghid de bune practici pe care il poti utiliza in alegerea unui titlu potrivit pentru paginile tale web. In functie de pozitia ta in rezultatele de cautare si concurenta din domeniu, poti alege sa optimizezi aceasta variabila, utilizand doar unele din ideile prezentate. Totodata, trebuie sa mentionam ca sfaturile se aplica atat pentru afacerile B2B, cat si B2C.

Ce trebuie sa stii despre targetarea pe Google Display Network

Articolul acesta prezinta intr-un mod sintetizat felul in care poti utiliza Google Display Network pentru a-ti face cunoscut mesajul sau pentru a-ti promova produsele, dar si targetarile pe care le poti face pentru a te asigura ca acestea ajung la utilizatorii vizati. Printre acestea se numara: targetarea contextuala, remarketing, targetarea in functie de interese, topicuri, limba, locatie sau alte elemente demografice.

6 strategii de link bulding pentru site-ul tau

Descopera in acest articol 6 strategii de link building prin care iti poti creste pozitionarea site-ului in rezultatele de cautare. Vei putea citi despre felul in care poti crea parteneriate cu persoane influente din domeniu sau cu organizatii locale; cum poti folosi tehnica skyscraper si de ce este bine sa creezi o pagina de resurse sau continut premium.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing