Saptamanal de marketing online, episodul #98

Postat pe 28.03.2016 de catre Daniela

98

Descopera in saptamanalul de marketing online cum iti poti organiza mai bine activitatea cu ajutorul unei diagrame Gantt. Totodata, afla noi modalitati prin care iti poti optimiza rata de conversie, dar si cum poti masura corect engagementul afacerii tale. Nu uita sa implici echipa ta de social media in toate proiectele companiei pentru un plus de valoare.

Cum si de ce sa utilizezi o diagrama Gantt

Diagrama Gantt este un grafic simplu, care contine atat activitatile pe care le implica proiectul tau, cat si data inceperii lor si a deadline-urilor. Desi acum exista o multime de programe complexe care te pot ajuta sa urmaresti progresul activitatii tale, o astfel de diagrama poate reprezenta solutia optima pentru proiecte mai simple. Afla din acest articol pasii necesari crearii si beneficiiile utilizarii unui astfel de grafic.

5 tehnici de optimizare a conversiilor care iti vor imbunatati si pozitia in rezultate

Optimizarea conversiilor si tehnicile de SEO au o relatie simbiotica, bazandu-se una pe alta pentru a putea functiona. Cele 5 tehnici recomandate sunt: stabileste un scop clar al site-ului, creaza continut care converteste, pune accent pe imagini, elimina elemente Flash din site, testeaza continuu. Afla mai multe detalii din acest articol.

Cum sa masori corect engagementul afacerii tale

Indiferent ca vorbim de marketing online sau offline, platit sau organic, trebuie sa analizam actiunile care ne aduc rezultate si modul in care oamenii raspund continutului creat de noi. Citeste, in continuare, in acest articol, ce inseamna cu adevarat engagement si ce indicatori trebuie sa urmaresti pentru a face o analiza corecta si completa a acestuia.

4 modalitati prin care echipa de social media poate contribui la succesul afacerii tale

Afla din acest articol patru activitati pe care oamenii din echipa ta de social media le pot face pentru a contribui la cresterea business-ului tau. Cu siguranta acestia pot face mai mult decat sa se ocupe de comunitatea din online! Pot oferi informatii si date cu privire la pozitionare si noi nise din piata, pot oferi sustinere in lansarea de noi produse, pot ajuta la distribuirea continutului din alte medii si pot crea legaturi cu persoane importante din domeniu.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #98

Postat pe 28.03.2016 de catre Daniela

98

Descopera in saptamanalul de marketing online cum iti poti organiza mai bine activitatea cu ajutorul unei diagrame Gantt. Totodata, afla noi modalitati prin care iti poti optimiza rata de conversie, dar si cum poti masura corect engagementul afacerii tale. Nu uita sa implici echipa ta de social media in toate proiectele companiei pentru un plus de valoare.

Cum si de ce sa utilizezi o diagrama Gantt

Diagrama Gantt este un grafic simplu, care contine atat activitatile pe care le implica proiectul tau, cat si data inceperii lor si a deadline-urilor. Desi acum exista o multime de programe complexe care te pot ajuta sa urmaresti progresul activitatii tale, o astfel de diagrama poate reprezenta solutia optima pentru proiecte mai simple. Afla din acest articol pasii necesari crearii si beneficiiile utilizarii unui astfel de grafic.

5 tehnici de optimizare a conversiilor care iti vor imbunatati si pozitia in rezultate

Optimizarea conversiilor si tehnicile de SEO au o relatie simbiotica, bazandu-se una pe alta pentru a putea functiona. Cele 5 tehnici recomandate sunt: stabileste un scop clar al site-ului, creaza continut care converteste, pune accent pe imagini, elimina elemente Flash din site, testeaza continuu. Afla mai multe detalii din acest articol.

Cum sa masori corect engagementul afacerii tale

Indiferent ca vorbim de marketing online sau offline, platit sau organic, trebuie sa analizam actiunile care ne aduc rezultate si modul in care oamenii raspund continutului creat de noi. Citeste, in continuare, in acest articol, ce inseamna cu adevarat engagement si ce indicatori trebuie sa urmaresti pentru a face o analiza corecta si completa a acestuia.

4 modalitati prin care echipa de social media poate contribui la succesul afacerii tale

Afla din acest articol patru activitati pe care oamenii din echipa ta de social media le pot face pentru a contribui la cresterea business-ului tau. Cu siguranta acestia pot face mai mult decat sa se ocupe de comunitatea din online! Pot oferi informatii si date cu privire la pozitionare si noi nise din piata, pot oferi sustinere in lansarea de noi produse, pot ajuta la distribuirea continutului din alte medii si pot crea legaturi cu persoane importante din domeniu.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing