Saptamanal de marketing online, episodul #99

Postat pe 4.04.2016 de catre Daniela

99

Realizarea in mod constant de teste si optimizari in ceea ce priveste site-ul tau si campaniile de promovare reprezinta cheia catre succesul in online. Afla din saptamanalul de marketing cum iti poti crea reclame speciale pentru telefoanele mobile sau bazate pe latura emotionala a utilizatorilor, de ce este important sa testezi mai multe landing page-uri si cum poti optimiza viteza de incarcare a site-ului tau.

Cum sa iti optimizezi pentru mobil ad-urile din social media

Clientii tai petrec foarte mult timp in online, navigand pe Facebook, Instagram, Google, cu ajutorul telefoanelor mobile. De aceea este esential sa te promovezi in aceste medii. Descopera in acest articol trei modalitati prin care iti poti transforma reclamele din social media astfel incat sa aiba rezultate si pe telefoanele mobile. Foloseste texte simple si imagini sugestive, creaza pagini de destinatie optimizate pentru smartphone-uri si incearca reclamele de tip video.

Importanta testarii paginilor de destinatie

Acest articol subliniaza importanta testarii de landing page-uri diferite pentru campaniile tale de promovare. Vei putea citi despre modul in care s-a ajuns la aceasta decizie, mecanismul desfasurarii testului, ce indicatori au analizat pe parcursul realizarii acestuia, care au fost rezultatele si daca acestea au fost confirmat ipotezele emise la inceput, dar si ce poti invata dintr-un astfel de test.

Sfaturi pentru o viteza optima de incarcare a site-ului tau

Studiile au aratat ca ai 5 secunde pentru a capta atentia utilizatorului de internet care a ajuns pe site-ul tau. Orice secunda in plus, va duce la o scadere cu 7% a conversiilor, cu 11% a numarului de pagini vizualizate si cu 16% a gradului de satisfactie al clientului. Citeste in articolul de fata care sunt optimizarile pe care le poti face pentru nu pierde potentialii clienti pentru afacerea ta.

Rate de conversie mai mari in campaniile bazate pe emotie

Fie ca iti doresti sa scrii descrieri ale produselor sau sa creezi landing page-uri reusite, daca vei introduce si elemente ce tin de latura emotionala a audientei tale, vei reusi sa creezi o conexiune cu aceasta. Studii desfasurate de-a lungul timpului au aratat faptul ca acele campanii care au la baza o poveste vor avea si rezultate mai bune. Invata din acest articol cum poti obtine mai multe lead-uri prin mesaje emotionale de mare impact.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #99

Postat pe 4.04.2016 de catre Daniela

99

Realizarea in mod constant de teste si optimizari in ceea ce priveste site-ul tau si campaniile de promovare reprezinta cheia catre succesul in online. Afla din saptamanalul de marketing cum iti poti crea reclame speciale pentru telefoanele mobile sau bazate pe latura emotionala a utilizatorilor, de ce este important sa testezi mai multe landing page-uri si cum poti optimiza viteza de incarcare a site-ului tau.

Cum sa iti optimizezi pentru mobil ad-urile din social media

Clientii tai petrec foarte mult timp in online, navigand pe Facebook, Instagram, Google, cu ajutorul telefoanelor mobile. De aceea este esential sa te promovezi in aceste medii. Descopera in acest articol trei modalitati prin care iti poti transforma reclamele din social media astfel incat sa aiba rezultate si pe telefoanele mobile. Foloseste texte simple si imagini sugestive, creaza pagini de destinatie optimizate pentru smartphone-uri si incearca reclamele de tip video.

Importanta testarii paginilor de destinatie

Acest articol subliniaza importanta testarii de landing page-uri diferite pentru campaniile tale de promovare. Vei putea citi despre modul in care s-a ajuns la aceasta decizie, mecanismul desfasurarii testului, ce indicatori au analizat pe parcursul realizarii acestuia, care au fost rezultatele si daca acestea au fost confirmat ipotezele emise la inceput, dar si ce poti invata dintr-un astfel de test.

Sfaturi pentru o viteza optima de incarcare a site-ului tau

Studiile au aratat ca ai 5 secunde pentru a capta atentia utilizatorului de internet care a ajuns pe site-ul tau. Orice secunda in plus, va duce la o scadere cu 7% a conversiilor, cu 11% a numarului de pagini vizualizate si cu 16% a gradului de satisfactie al clientului. Citeste in articolul de fata care sunt optimizarile pe care le poti face pentru nu pierde potentialii clienti pentru afacerea ta.

Rate de conversie mai mari in campaniile bazate pe emotie

Fie ca iti doresti sa scrii descrieri ale produselor sau sa creezi landing page-uri reusite, daca vei introduce si elemente ce tin de latura emotionala a audientei tale, vei reusi sa creezi o conexiune cu aceasta. Studii desfasurate de-a lungul timpului au aratat faptul ca acele campanii care au la baza o poveste vor avea si rezultate mai bune. Invata din acest articol cum poti obtine mai multe lead-uri prin mesaje emotionale de mare impact.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing