Saptamanal de marketing online – episodul #13, 26 mai 2014

Postat pe 27.05.2014 de catre Andreea

26

Saptamana trecuta, Google a anuntat 2 update-uri majore, la algoritmii Panda si Payday, care au afectat chiar si cele mai mari siteuri din online. Care sunt aceste update-uri si ce vizeaza ele, puteti citi pe larg in articolele de mai jos. In plus, pentru aceasta saptamana am ales cele mai bune practici pentru optimizarea landing page-urilor, cat si a campaniilor PPC. Speram sa le gasiti utile si sa puteti pune in aplicare cateva dintre aceste sfaturi pentru a avea rezultatele asteptate!

Va dorim lectura placuta!

Iata propunerile acestei editii:

Google Updates [Panda 4.0 si Payday 2.0]: Pe 20 mai, Google a facut update-uri importante care au afectat chiar si cele mai mari site din www. Care sunt aceste updateuri si cum afecteaza ele siteul/afacerea ta online poti afla din acest articol. Citeste toate detaliile despre updateuri!

Google [Webmaster Tools]: Limitarea rezultatelor din traficul organic a reprezentat o modificare majora care a afectat toate strategiile de promovare online realizate pana in acel moment, de toti utilizatorii platformei. Pentru a avea acces la aceste rezultate, putem folosi insa, Webmaster Tools. Citeste ghidul pentru a afla care sunt toate setarile lui si cum sa il poti folosi la capacitate maxima! Citeste ghidul despre WebMaster Tools!

Google[AdWords]: Optimizarea campaniilor din Adwords nu e un task chiar usor de facut, insa procesul poate fi simplificat daca urmarim de fiecare data cateva tehnici. Acest articol prezinta o parte dintre aceste tehnici  pe care cei mai multi dintre noi le trecem cu vederea, desi ele ne-ar putea usura munca. Citeste mai mult!

Webdesign/UX: Ai atras atentia userilor cu reclama/rezultatul din cautari, au dat click si au ajuns pe o pagina dedicata, din siteul tau. Ce ar trebui sa gaseasca acolo este practic „continuarea povestii’ si  elemente care sa ii „indrume” spre urmatoarele actiuni pe care le asteptam de la ei. Acest articol prezinta pe larg toate elementele de care trebuie sa tinem cont in alcatuirea unui landing page. In plus, este scris intr-un stil neconventional si contine exemple practice. Citeste ghidul!

Social Media[Ads]:  Paid media reprezinta o resursa la fel de importanta ca si Owned si Earned Media. Cu atat mai mult cu cat acest canal este cel mai costisitor, ar trebui sa stim sa il folosim la capacitatea lui maxima. Afla care sunt cele mai bune practici in setarea unei campanii de Facebook sau Twitter Ads. Citeste articolul!

Va sunt utile aceste resurse? Voi ce articole interesante ati citit de curand?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online – episodul #13, 26 mai 2014

Postat pe 27.05.2014 de catre Andreea

26

Saptamana trecuta, Google a anuntat 2 update-uri majore, la algoritmii Panda si Payday, care au afectat chiar si cele mai mari siteuri din online. Care sunt aceste update-uri si ce vizeaza ele, puteti citi pe larg in articolele de mai jos. In plus, pentru aceasta saptamana am ales cele mai bune practici pentru optimizarea landing page-urilor, cat si a campaniilor PPC. Speram sa le gasiti utile si sa puteti pune in aplicare cateva dintre aceste sfaturi pentru a avea rezultatele asteptate!

Va dorim lectura placuta!

Iata propunerile acestei editii:

Google Updates [Panda 4.0 si Payday 2.0]: Pe 20 mai, Google a facut update-uri importante care au afectat chiar si cele mai mari site din www. Care sunt aceste updateuri si cum afecteaza ele siteul/afacerea ta online poti afla din acest articol. Citeste toate detaliile despre updateuri!

Google [Webmaster Tools]: Limitarea rezultatelor din traficul organic a reprezentat o modificare majora care a afectat toate strategiile de promovare online realizate pana in acel moment, de toti utilizatorii platformei. Pentru a avea acces la aceste rezultate, putem folosi insa, Webmaster Tools. Citeste ghidul pentru a afla care sunt toate setarile lui si cum sa il poti folosi la capacitate maxima! Citeste ghidul despre WebMaster Tools!

Google[AdWords]: Optimizarea campaniilor din Adwords nu e un task chiar usor de facut, insa procesul poate fi simplificat daca urmarim de fiecare data cateva tehnici. Acest articol prezinta o parte dintre aceste tehnici  pe care cei mai multi dintre noi le trecem cu vederea, desi ele ne-ar putea usura munca. Citeste mai mult!

Webdesign/UX: Ai atras atentia userilor cu reclama/rezultatul din cautari, au dat click si au ajuns pe o pagina dedicata, din siteul tau. Ce ar trebui sa gaseasca acolo este practic „continuarea povestii’ si  elemente care sa ii „indrume” spre urmatoarele actiuni pe care le asteptam de la ei. Acest articol prezinta pe larg toate elementele de care trebuie sa tinem cont in alcatuirea unui landing page. In plus, este scris intr-un stil neconventional si contine exemple practice. Citeste ghidul!

Social Media[Ads]:  Paid media reprezinta o resursa la fel de importanta ca si Owned si Earned Media. Cu atat mai mult cu cat acest canal este cel mai costisitor, ar trebui sa stim sa il folosim la capacitatea lui maxima. Afla care sunt cele mai bune practici in setarea unei campanii de Facebook sau Twitter Ads. Citeste articolul!

Va sunt utile aceste resurse? Voi ce articole interesante ati citit de curand?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Andreea

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing