Saptamanal de Marketing Online #37

Postat pe 13.01.2015 de catre Raluca

37

Pentru ca nu este suficient sa ai programe de afiliere care mai de care mai interesante, ci este important sa atingi prin intermediul lor cat mai multi clienti ce convertesc, iti venim in ajutor cu recomandari din sfera marketingului online pentru rezultate cat mai bune. De data aceasta Google Analytics este cap de afis pentru optimizarile din afiliere atat pentru afiliati, cat si pentru advertiseri, iar apoi intelegem cum se poate lucra in directia marketingului de continut care iti dezvolta business-ul si iti sporeste comisoanele. Suplimentar urmarim 10 predictii pentru marketingul afiliat din anul 2015.

5 shortcut-uri utile pentru Google Analytics

Nu-i asa ca ar fi bune cateva shortcut-uri in Google Analytics care sa ajute la trasarea unor concluzii mai rapide? Invata cu ajutorul Social Media Examiner cum sa iti creezi propriile shortcut-uri si vezi cateva dashboard-uri ce contin rapoarte presetate pe care le poti folosi pentru analiza site-ului propriu. Dashboard-urile sunt utile nu numai pentru economisirea de timp, dar te ajuta sa gasesti si datele relevante dintre sutele de rapoarte pe care le poti crea folosind filtrele, segmentele si view-urile Analytics. Citeste pe larg despre 5 dintre cele mai utile shortcut-uri.

7 event-uri esentiale pentru contul tau Google Analytics

Analytics te ajuta sa urmaresti cat mai fidel felul in care interactioneaza userii cu site-ul tau. Iar pe cat de puternic este acest tool, pe atat de greu poate fi sa il folosesti fara a risca sa petreci prea mult sau prea putin timp cu interpretarea datelor. Ca munca sa iti fie usurata ia in considerare cateva evenimente de inteligenta care nu iti vor aglomera inbox-ul cu alerte inutile. In schimb urmareste evolutiile de impact major din site-ul tau. Vezi care sunt cele mai importante alerte pe care le poti primi dupa ce le setezi in Google Analytics.

Top 10 trenduri pentru marketing afiliat in 2015

Daca ar fi sa facem un pas inapoi pentru a evalua industria de marketing afiliat mai obiectiv in vederea exprimarii unor previziuni pentru anul 2015, aceasta pare sa dea semnele unor schimbari. Trendurile sugereaza ca vom observa o concentrare de atentie in anumite zone: pe calitatea si modalitatile de promovare din afiliere, pe datele generate de promovarea afiliatilor si pe mentinerea unor standarde clare si concise specifice afilierii. Kevin Edwards, specialist de strategie in marketing afiliat din piata externa exprima pe larg 10 trenduri pentru 2015 care sunt interesant de luat in vedere la nivel local.

Care sunt cei 5 piloni ai marketingului de continut de succes

Marketingul de continut aduce beneficii majore in materie de reach organic care mai apoi poate rezulta in venituri bune atat pentru afiliati, cat si pentru advertiseri. Insa punerea in practica a unei strategii de continut eficiente se poate dovedi a fi dificila. Afla ce presupune implementarea unei asemenea strategii si care sunt cei mai importanti pasi prin care trebuie sa treci inainte de a atinge succesul din experienta cumulata de-a lungul anilor a specialistilor de content marketing.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Saptamanal de Marketing Online #37

Postat pe 13.01.2015 de catre Raluca

37

Pentru ca nu este suficient sa ai programe de afiliere care mai de care mai interesante, ci este important sa atingi prin intermediul lor cat mai multi clienti ce convertesc, iti venim in ajutor cu recomandari din sfera marketingului online pentru rezultate cat mai bune. De data aceasta Google Analytics este cap de afis pentru optimizarile din afiliere atat pentru afiliati, cat si pentru advertiseri, iar apoi intelegem cum se poate lucra in directia marketingului de continut care iti dezvolta business-ul si iti sporeste comisoanele. Suplimentar urmarim 10 predictii pentru marketingul afiliat din anul 2015.

5 shortcut-uri utile pentru Google Analytics

Nu-i asa ca ar fi bune cateva shortcut-uri in Google Analytics care sa ajute la trasarea unor concluzii mai rapide? Invata cu ajutorul Social Media Examiner cum sa iti creezi propriile shortcut-uri si vezi cateva dashboard-uri ce contin rapoarte presetate pe care le poti folosi pentru analiza site-ului propriu. Dashboard-urile sunt utile nu numai pentru economisirea de timp, dar te ajuta sa gasesti si datele relevante dintre sutele de rapoarte pe care le poti crea folosind filtrele, segmentele si view-urile Analytics. Citeste pe larg despre 5 dintre cele mai utile shortcut-uri.

7 event-uri esentiale pentru contul tau Google Analytics

Analytics te ajuta sa urmaresti cat mai fidel felul in care interactioneaza userii cu site-ul tau. Iar pe cat de puternic este acest tool, pe atat de greu poate fi sa il folosesti fara a risca sa petreci prea mult sau prea putin timp cu interpretarea datelor. Ca munca sa iti fie usurata ia in considerare cateva evenimente de inteligenta care nu iti vor aglomera inbox-ul cu alerte inutile. In schimb urmareste evolutiile de impact major din site-ul tau. Vezi care sunt cele mai importante alerte pe care le poti primi dupa ce le setezi in Google Analytics.

Top 10 trenduri pentru marketing afiliat in 2015

Daca ar fi sa facem un pas inapoi pentru a evalua industria de marketing afiliat mai obiectiv in vederea exprimarii unor previziuni pentru anul 2015, aceasta pare sa dea semnele unor schimbari. Trendurile sugereaza ca vom observa o concentrare de atentie in anumite zone: pe calitatea si modalitatile de promovare din afiliere, pe datele generate de promovarea afiliatilor si pe mentinerea unor standarde clare si concise specifice afilierii. Kevin Edwards, specialist de strategie in marketing afiliat din piata externa exprima pe larg 10 trenduri pentru 2015 care sunt interesant de luat in vedere la nivel local.

Care sunt cei 5 piloni ai marketingului de continut de succes

Marketingul de continut aduce beneficii majore in materie de reach organic care mai apoi poate rezulta in venituri bune atat pentru afiliati, cat si pentru advertiseri. Insa punerea in practica a unei strategii de continut eficiente se poate dovedi a fi dificila. Afla ce presupune implementarea unei asemenea strategii si care sunt cei mai importanti pasi prin care trebuie sa treci inainte de a atinge succesul din experienta cumulata de-a lungul anilor a specialistilor de content marketing.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing