Saptamanal de Marketing Online #42

Postat pe 23.02.2015 de catre Alina

42
In marketingul afiliat obiectivul nostru este o rata de conversie cat mai profitabila. Astazi vorbim din nou despre promovare prin Facebook, impreuna cu noutatea implementata recent de reteaua de socializare – Ad-urile pentru produse. Tot in articolul de fata va oferim cateva ponturi privind promovarea prin marketing online a business-urilor aflate la inceput de drum si aflam cum putem integra continutul cu SEO, dar si cum putem imbunatati gradul de interactiune a potentialilor clienti cu varianta vizuala a promovarii in online.

Cum obtii rezultate de business prin strategia de continut

Un numar impresionant de profesionisti in marketing inca mizeaza pe intamplare. Totusi, se pune din ce in ce mai mult accentul pe continut, bugetele cresc, iar lumea devine un loc mult prea complex. In conditiile unei medii de 13 canale utilizate de fiecare profesionist in marketing, atat gratuite cat si contra cost, se nasc intrebari importante care necesita raspunsuri: este strategia una potrivita? cum transformam strategia in actiune? cum masuram succesul? Articolul acesta prezinta un proces in patru pasi care raspunde la toate intrebarile, pornind de la dezvoltarea unei strategii solide privind continutul si pana la masurarea impactului acesteia asupra obiectivelor de business.

Facebook introduce Ads pentru produse

Cele mai multe business-uri vand mai multe produse. Insa, daca organizatia ta are foarte multe produse de promovat, varietatea poate constitui o adevarata provocare. Cum scoti in evidenta produsele? Cum promovezi produsul potrivit catre clientul potrivit? Facebook a introdus recent Ads pentru produse, o solutie gandita sa sustina companiile in promovarea mai multor produse ori a cataloagelor de produse pe toate dispozitivele utilizatorilor retelei sociale. Pentru mai multe detalii puteti accesa urmatorul link.

Strategii de marketing online pentru business-urile mici

Chiar facand parte din industrii si locatii foarte diferite, una dintre caracteristicile comune ale business-urilor mici este ca nu beneficiaza de oportunitatile oferite de Internet atat de mult pe cat ar fi posibil. Desi acest lucru este cauzat de lipsa de timp si de resurse, problema care apare frecvent este ca managerii, odata ce au finalizat website-ul companiei, nu stiu ce sa faca mai departe. Avem pentru voi un articol care va va ajuta sa parcurgeti cativa pasi la inceput de drum in promovarea online.

SEO este, de fapt, despre content marketing

SEO si content marketing-ul creeaza adesea confuzie, profesionsitii intampinand probleme in intelegerea modului in care cele doua componente pot conlucra. Pot acestea sa functioneze impreuna? Le-am putea „obliga” sa functioneze impreuna? Articolul de aici ne arata cum putem combina cu succes SEO si content marketing-ul precum si problemele cu care ne vom confrunta la implementarea celor doua metode de optimizare, dar si modul in care acestea pot fi depasite.

[infografic] Sporeste, in cinci pasi, gradul de interactiune cu continutul vizual

Continutul vizual este mai eficient prin faptul ca publicul este mai receptiv la imagini comparativ cu textul citit. Avem tendinta sa retinem doar aproximativ 20% din continutul citit insa putem retine pana la 80% din ceea ce vedem ca imagine. Continutul vizual atrage interactiune si, cu cat putem retine mai mult atentia vizitatoruilor, cu atat cresc sansele realizarii de conversii – vanzari, descarcari de documente, inscrieri in liste de newsletter s.a.m.d. Infograficul din acest articol va poate ajuta sa creati un continut vizual de exceptie si sa realizati un plan care sa va aduca beneficiile scontate.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online #42

Postat pe 23.02.2015 de catre Alina

42
In marketingul afiliat obiectivul nostru este o rata de conversie cat mai profitabila. Astazi vorbim din nou despre promovare prin Facebook, impreuna cu noutatea implementata recent de reteaua de socializare – Ad-urile pentru produse. Tot in articolul de fata va oferim cateva ponturi privind promovarea prin marketing online a business-urilor aflate la inceput de drum si aflam cum putem integra continutul cu SEO, dar si cum putem imbunatati gradul de interactiune a potentialilor clienti cu varianta vizuala a promovarii in online.

Cum obtii rezultate de business prin strategia de continut

Un numar impresionant de profesionisti in marketing inca mizeaza pe intamplare. Totusi, se pune din ce in ce mai mult accentul pe continut, bugetele cresc, iar lumea devine un loc mult prea complex. In conditiile unei medii de 13 canale utilizate de fiecare profesionist in marketing, atat gratuite cat si contra cost, se nasc intrebari importante care necesita raspunsuri: este strategia una potrivita? cum transformam strategia in actiune? cum masuram succesul? Articolul acesta prezinta un proces in patru pasi care raspunde la toate intrebarile, pornind de la dezvoltarea unei strategii solide privind continutul si pana la masurarea impactului acesteia asupra obiectivelor de business.

Facebook introduce Ads pentru produse

Cele mai multe business-uri vand mai multe produse. Insa, daca organizatia ta are foarte multe produse de promovat, varietatea poate constitui o adevarata provocare. Cum scoti in evidenta produsele? Cum promovezi produsul potrivit catre clientul potrivit? Facebook a introdus recent Ads pentru produse, o solutie gandita sa sustina companiile in promovarea mai multor produse ori a cataloagelor de produse pe toate dispozitivele utilizatorilor retelei sociale. Pentru mai multe detalii puteti accesa urmatorul link.

Strategii de marketing online pentru business-urile mici

Chiar facand parte din industrii si locatii foarte diferite, una dintre caracteristicile comune ale business-urilor mici este ca nu beneficiaza de oportunitatile oferite de Internet atat de mult pe cat ar fi posibil. Desi acest lucru este cauzat de lipsa de timp si de resurse, problema care apare frecvent este ca managerii, odata ce au finalizat website-ul companiei, nu stiu ce sa faca mai departe. Avem pentru voi un articol care va va ajuta sa parcurgeti cativa pasi la inceput de drum in promovarea online.

SEO este, de fapt, despre content marketing

SEO si content marketing-ul creeaza adesea confuzie, profesionsitii intampinand probleme in intelegerea modului in care cele doua componente pot conlucra. Pot acestea sa functioneze impreuna? Le-am putea „obliga” sa functioneze impreuna? Articolul de aici ne arata cum putem combina cu succes SEO si content marketing-ul precum si problemele cu care ne vom confrunta la implementarea celor doua metode de optimizare, dar si modul in care acestea pot fi depasite.

[infografic] Sporeste, in cinci pasi, gradul de interactiune cu continutul vizual

Continutul vizual este mai eficient prin faptul ca publicul este mai receptiv la imagini comparativ cu textul citit. Avem tendinta sa retinem doar aproximativ 20% din continutul citit insa putem retine pana la 80% din ceea ce vedem ca imagine. Continutul vizual atrage interactiune si, cu cat putem retine mai mult atentia vizitatoruilor, cu atat cresc sansele realizarii de conversii – vanzari, descarcari de documente, inscrieri in liste de newsletter s.a.m.d. Infograficul din acest articol va poate ajuta sa creati un continut vizual de exceptie si sa realizati un plan care sa va aduca beneficiile scontate.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing