Saptamanal de Marketing Online #45

Postat pe 16.03.2015 de catre Alina

45

In marketingul afiliat este important ca mesajul nostru sa ajunga la cat mai multi oameni, insa la fel de important este si modul in care ne mentinem audienta alaturi. Facebook vine in ajutorul nostru cu informatii privind perceptia audientei in legatura cu produsele si serviciile pe care le oferim sau cu evenimentele pe care le organizam. Ramanand in sfera social media, invatam sa ne evaluam performanta si sa ne stabilim obiectivele. Tot astazi aflam, din experienta bloggerilor de top, cum putem imbunatati continutul blogului nostru. Si Google vine cu vesti bune – statusul datelor din conturile AdWords se va actualiza mai frecvent. 

Metrici de performanta in social media

Indicatori de performanta in social media? Suna pompos si cumva infricosator, nu-i asa? Pare ceva pentru care trebuie sa porti costum si sa fii mereu gata de-o sedinta importanta. Insa, daca ne oprim si analizam putin, indicatori de performanta inseamna, de fapt, ceva suficient de important pentru a ne acapara atentia si pentru a dori sa evaluam. Pe scurt, metricile in social media reprezinta ceea ce este de maxima importanta pentru business. Sunt obiective care ne ajuta sa determinam cat de bine performeaza campaniile si strategiile noastre. Articolul de aici prezinta o serie de metrici in social media pe care va puteti concentra, impreuna cu o scurta explicatie pentru fiecare.

Invata de la cei mai buni cum poti imbunatati continutul blogului tau

Investesti timp si resurse in blogul tau si ti-ai dori ca articolele pe care le scrii sa-ti genereze constant vizite si conversii? Esti mereu in cautare de informatii si ponturi pentru a deveni mai bun? Articolul de aici iti prezinta cateva sfaturi utile extrase din activitatea celor mai de succes bloggeri, sfaturi care te pot ajuta sa fii mai productiv, mai disciplinat si sa obtii sustinerea suplimentara de care ai nevoie.

Afla despre ce discuta publicul tau de pe Facebook

Ca oameni de marketing, cu cat detinem date mai relevante, cu atat mesajul transmis de noi poate fi mai targetat. Opiniile publicului nostru cu privire la business-ul pe care-l promovam ne ajuta la modelarea si canalizarea mesajului pe care-l emitem. Facebook a anuntat recent ca va oferi detinatorilor de pagini acces la informatii privind parerile exprimate de publicul tinta in legatura cu evenimentele, brandurile, subiectele si activitatile business-ului. Toate datele personale vor ramane private, informatia avand rolul de a ajuta oamenii de marketing in luarea unor decizii mai bune. Pentru mai multe detalii puteti accesa articolul de aici.

Google AdWords va actualiza mai frecvent anumite seturi de date

Jon Diorio, Manager de produs AdWords, a anuntat zilele trecute pe Google+ ca anumite seturi de date se vor actualiza mai frecvent. Aici a inclus termeni de cautari, performanta geografica si statisticile automate privind plasarea anunturilor care se vor actualiza la fiecare sase ore. Daca cele mai multe grupuri de date, precum numarul de click-uri, de conversii si de impresii, se actualizeaza la fiecare trei ore, alte seturi de date se modificau o singura data pe zi. Citeste aici mai multe detalii privind actualizarea informatiilor in conturile AdWords.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online #45

Postat pe 16.03.2015 de catre Alina

45

In marketingul afiliat este important ca mesajul nostru sa ajunga la cat mai multi oameni, insa la fel de important este si modul in care ne mentinem audienta alaturi. Facebook vine in ajutorul nostru cu informatii privind perceptia audientei in legatura cu produsele si serviciile pe care le oferim sau cu evenimentele pe care le organizam. Ramanand in sfera social media, invatam sa ne evaluam performanta si sa ne stabilim obiectivele. Tot astazi aflam, din experienta bloggerilor de top, cum putem imbunatati continutul blogului nostru. Si Google vine cu vesti bune – statusul datelor din conturile AdWords se va actualiza mai frecvent. 

Metrici de performanta in social media

Indicatori de performanta in social media? Suna pompos si cumva infricosator, nu-i asa? Pare ceva pentru care trebuie sa porti costum si sa fii mereu gata de-o sedinta importanta. Insa, daca ne oprim si analizam putin, indicatori de performanta inseamna, de fapt, ceva suficient de important pentru a ne acapara atentia si pentru a dori sa evaluam. Pe scurt, metricile in social media reprezinta ceea ce este de maxima importanta pentru business. Sunt obiective care ne ajuta sa determinam cat de bine performeaza campaniile si strategiile noastre. Articolul de aici prezinta o serie de metrici in social media pe care va puteti concentra, impreuna cu o scurta explicatie pentru fiecare.

Invata de la cei mai buni cum poti imbunatati continutul blogului tau

Investesti timp si resurse in blogul tau si ti-ai dori ca articolele pe care le scrii sa-ti genereze constant vizite si conversii? Esti mereu in cautare de informatii si ponturi pentru a deveni mai bun? Articolul de aici iti prezinta cateva sfaturi utile extrase din activitatea celor mai de succes bloggeri, sfaturi care te pot ajuta sa fii mai productiv, mai disciplinat si sa obtii sustinerea suplimentara de care ai nevoie.

Afla despre ce discuta publicul tau de pe Facebook

Ca oameni de marketing, cu cat detinem date mai relevante, cu atat mesajul transmis de noi poate fi mai targetat. Opiniile publicului nostru cu privire la business-ul pe care-l promovam ne ajuta la modelarea si canalizarea mesajului pe care-l emitem. Facebook a anuntat recent ca va oferi detinatorilor de pagini acces la informatii privind parerile exprimate de publicul tinta in legatura cu evenimentele, brandurile, subiectele si activitatile business-ului. Toate datele personale vor ramane private, informatia avand rolul de a ajuta oamenii de marketing in luarea unor decizii mai bune. Pentru mai multe detalii puteti accesa articolul de aici.

Google AdWords va actualiza mai frecvent anumite seturi de date

Jon Diorio, Manager de produs AdWords, a anuntat zilele trecute pe Google+ ca anumite seturi de date se vor actualiza mai frecvent. Aici a inclus termeni de cautari, performanta geografica si statisticile automate privind plasarea anunturilor care se vor actualiza la fiecare sase ore. Daca cele mai multe grupuri de date, precum numarul de click-uri, de conversii si de impresii, se actualizeaza la fiecare trei ore, alte seturi de date se modificau o singura data pe zi. Citeste aici mai multe detalii privind actualizarea informatiilor in conturile AdWords.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing