Saptamanal de Marketing Online #47

Postat pe 30.03.2015 de catre Alina

47
Cum ar fi sa poti posta articole cu link-uri de afiliere direct pe Facebook, fara sa mai fie necesar ca fanii tai sa iti acceseze postarile? Reteaua de socializare intelege importanta accesibilitatii informatiei intr-un timp cat mai scurt si cu cat mai putin efort din partea consumatorilor, luand in calcul postarea integrala de continut in news-feed-urile membrilor. Punctul de pornire sunt cateva ziare precum New York Times ori National Geographic. Va prezentam, de asemenea, noi surse de informatii si ponturi privind gestionarea cu succes a continutului. Tot in articolul de fata abordam o tema foarte putin exploatata de influentatorii din online – crearea descrierilor de produse ca instrument aditional pentru generarea conversiilor.

Stiri si articole integrale pe Facebook

Conform New York Times, Facebook ia in considerare varianta de a gazdui direct diverse site-uri de stiri, incepand cu New York Times, BuzzFeed si National Geographic. Acest lucru se traduce in faptul ca internautii vor avea parte de o experienta simplificata: in locul citirii unui sumar, urmate de accesarea articolului, citirea lui si intaorcerea pe Facebook acestia vor putea citi integral articolul pe Facebook. Veniturile din publicitate generate de acest continut vor fi impartasite intre Facebook si editor. Mai multe detalii pe acest subiect puteti citi aici.

Content marketing, de la zero la succes – ponturi si resurse

Acum multi ani, cand ideea de content marketing nici nu exista, site-urile se straduiau sa genereze trafic si conversii prin intermediul articolelor de calitate. In prezent, content marketingul reprezinta o zona distincta a promovarii, existand personal specializat in acest sens. Daca te afli la inceput si doresti sa dobandesti mai multe informatii pentru construirea unui sistem puternic de promovare prin continut te invitam sa citesti articolul de aici.

Ghid detaliat pentru generarea de lead-uri prin content marketing

Investim timp, creativitate si chiar suflet in crearea de continut de calitate dar, din nefericire, uneori chiar acele articole la care am muncit cel mai mult sunt cele care nu genereaza trafic. Sau, chiar daca genereaza, nu convertesc. Articolul urmator va invata cum puteti genera lead-uri cu ajutorul continutului creat, cum il puteti distribui catre cititorii care conteaza si cum faceti ca acestia sa se intoarca pe blogul vostru. Fara buget, fara o echipa de marketing de top, fara sa cunoasteti in detaliu intregul proces.

Inmulteste-ti conversiile prin descrieri inteligente ale produselor

De-a lungul timpului am abordat diverse elemente ale sferei de marketing online – de la optimizarea ratei de conversie, content marketing, optimizarea aspectului paginilor principale. Sunt resurse interesante si vom continua sa vorbim despre ele. O tema mai rar abordata este cea a descrierii produselor. Acestea reprezinta componente importante ale procesului de conversie, fiind unul dintre principalele motive care-i determina pe clienti sa cumpere. Tot ele constituie pasul final inainte de plata produselor. Articolul de aici prezinta cateva ponturi si indicatii privind crearea celor mai atragatoare descrieri de produs.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online #47

Postat pe 30.03.2015 de catre Alina

47
Cum ar fi sa poti posta articole cu link-uri de afiliere direct pe Facebook, fara sa mai fie necesar ca fanii tai sa iti acceseze postarile? Reteaua de socializare intelege importanta accesibilitatii informatiei intr-un timp cat mai scurt si cu cat mai putin efort din partea consumatorilor, luand in calcul postarea integrala de continut in news-feed-urile membrilor. Punctul de pornire sunt cateva ziare precum New York Times ori National Geographic. Va prezentam, de asemenea, noi surse de informatii si ponturi privind gestionarea cu succes a continutului. Tot in articolul de fata abordam o tema foarte putin exploatata de influentatorii din online – crearea descrierilor de produse ca instrument aditional pentru generarea conversiilor.

Stiri si articole integrale pe Facebook

Conform New York Times, Facebook ia in considerare varianta de a gazdui direct diverse site-uri de stiri, incepand cu New York Times, BuzzFeed si National Geographic. Acest lucru se traduce in faptul ca internautii vor avea parte de o experienta simplificata: in locul citirii unui sumar, urmate de accesarea articolului, citirea lui si intaorcerea pe Facebook acestia vor putea citi integral articolul pe Facebook. Veniturile din publicitate generate de acest continut vor fi impartasite intre Facebook si editor. Mai multe detalii pe acest subiect puteti citi aici.

Content marketing, de la zero la succes – ponturi si resurse

Acum multi ani, cand ideea de content marketing nici nu exista, site-urile se straduiau sa genereze trafic si conversii prin intermediul articolelor de calitate. In prezent, content marketingul reprezinta o zona distincta a promovarii, existand personal specializat in acest sens. Daca te afli la inceput si doresti sa dobandesti mai multe informatii pentru construirea unui sistem puternic de promovare prin continut te invitam sa citesti articolul de aici.

Ghid detaliat pentru generarea de lead-uri prin content marketing

Investim timp, creativitate si chiar suflet in crearea de continut de calitate dar, din nefericire, uneori chiar acele articole la care am muncit cel mai mult sunt cele care nu genereaza trafic. Sau, chiar daca genereaza, nu convertesc. Articolul urmator va invata cum puteti genera lead-uri cu ajutorul continutului creat, cum il puteti distribui catre cititorii care conteaza si cum faceti ca acestia sa se intoarca pe blogul vostru. Fara buget, fara o echipa de marketing de top, fara sa cunoasteti in detaliu intregul proces.

Inmulteste-ti conversiile prin descrieri inteligente ale produselor

De-a lungul timpului am abordat diverse elemente ale sferei de marketing online – de la optimizarea ratei de conversie, content marketing, optimizarea aspectului paginilor principale. Sunt resurse interesante si vom continua sa vorbim despre ele. O tema mai rar abordata este cea a descrierii produselor. Acestea reprezinta componente importante ale procesului de conversie, fiind unul dintre principalele motive care-i determina pe clienti sa cumpere. Tot ele constituie pasul final inainte de plata produselor. Articolul de aici prezinta cateva ponturi si indicatii privind crearea celor mai atragatoare descrieri de produs.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing