Saptamanal de Marketing Online #48

Postat pe 6.04.2015 de catre Alina

48
Intr-o perioada in care algoritmul de afisare a informatiei in retelele de socializare se modifica in mod constant, suntem nevoiti sa identificam noi modalitati de evidentiere si de afirmare a mesajului nostru. In articolul de astazi va propunem cateva trucuri in acest sens. Avem, de asemenea, cateva sfaturi pentru crearea si optimizarea continutului vizual si vorbim despre cele mai frecvente trei greseli in A/B Testing. In sfera crearii de continut va aducem o lista cu cele mai importante resurse gratuite ce pot ajuta la eficientizarea mesajului intr-un timp mai scurt.

Cum optimizam imaginile pentru social media

Imaginile reprezinta un element esential al promovarii prin social media. Iti concepi si creezi singur imaginile pentru Facebook, Instagram, Google+ si altele? Esti multumit de modul in care acestea performeaza? Articolul de aici iti prezinta mai multe trucuri prin care poti optimiza imaginile din social media pentru o mai buna vizibilitate si prentru rezultate mai bune in motoarele de cautare.

Cele mai frecvente trei greseli din A/B Testing

Daca ai in vedere optimizarea rezultatelor de business ale site-ului tau probabil ai luat in calcul si varianta A/B Testing. Dar ai obtinut/obtii rezultatele care te ajuta sa performezi mai bine? Poti determina daca aceste rezultate sunt sau nu pozitive? Articolul urmator detaliaza trei dintre cele mai frecvente greseli in A/B Testing pornind de la intrebari precum cand este ok sa spui ca ai un castigator in A/B Testing, cum desfasori procese de A/B Testing daca nu ai suficient trafic sau cum determini daca rata de conversie este una „buna”?

12 tactici care functioneaza pe Facebook

Modificarile constante ale algoritmului de afisare in news feed-urile profilurilor de Facebook reduc din ce in ce mai mult sansele ca mesajul publicitar sa ajunga la potentialii clienti. In aceste conditii numeroase branduri se iau in calcul orientarea catre alte retele sociale. Totusi, Facebook este departe de a se epuiza ca retea de promovare. Articolul de aici prezinta 12 tactici de top pe care le puteti adopta in cadrul setului de instrumente Facebook.

Instrumente gratuite pentru un continut de calitate

Tehnologia smart avanseaza si, impreuna cu aceasta, creatorii de continut online, alaturi de echipele din care fac parte, trebuie sa tina pasul cu disponibilitatea instrumentelor ce ar putea ajuta la reducerea volumului de munca si la maximizarea rezultatelor. Multi dintre acestia nu dispun de timpul de cercetare necesar. Articolul de aici vine in sprijinul lor cu o centralizare a celor mai utile resurse pentru crearea de continut eficient si reducerea timpului investit in acest sens.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: ,

Saptamanal de Marketing Online #48

Postat pe 6.04.2015 de catre Alina

48
Intr-o perioada in care algoritmul de afisare a informatiei in retelele de socializare se modifica in mod constant, suntem nevoiti sa identificam noi modalitati de evidentiere si de afirmare a mesajului nostru. In articolul de astazi va propunem cateva trucuri in acest sens. Avem, de asemenea, cateva sfaturi pentru crearea si optimizarea continutului vizual si vorbim despre cele mai frecvente trei greseli in A/B Testing. In sfera crearii de continut va aducem o lista cu cele mai importante resurse gratuite ce pot ajuta la eficientizarea mesajului intr-un timp mai scurt.

Cum optimizam imaginile pentru social media

Imaginile reprezinta un element esential al promovarii prin social media. Iti concepi si creezi singur imaginile pentru Facebook, Instagram, Google+ si altele? Esti multumit de modul in care acestea performeaza? Articolul de aici iti prezinta mai multe trucuri prin care poti optimiza imaginile din social media pentru o mai buna vizibilitate si prentru rezultate mai bune in motoarele de cautare.

Cele mai frecvente trei greseli din A/B Testing

Daca ai in vedere optimizarea rezultatelor de business ale site-ului tau probabil ai luat in calcul si varianta A/B Testing. Dar ai obtinut/obtii rezultatele care te ajuta sa performezi mai bine? Poti determina daca aceste rezultate sunt sau nu pozitive? Articolul urmator detaliaza trei dintre cele mai frecvente greseli in A/B Testing pornind de la intrebari precum cand este ok sa spui ca ai un castigator in A/B Testing, cum desfasori procese de A/B Testing daca nu ai suficient trafic sau cum determini daca rata de conversie este una „buna”?

12 tactici care functioneaza pe Facebook

Modificarile constante ale algoritmului de afisare in news feed-urile profilurilor de Facebook reduc din ce in ce mai mult sansele ca mesajul publicitar sa ajunga la potentialii clienti. In aceste conditii numeroase branduri se iau in calcul orientarea catre alte retele sociale. Totusi, Facebook este departe de a se epuiza ca retea de promovare. Articolul de aici prezinta 12 tactici de top pe care le puteti adopta in cadrul setului de instrumente Facebook.

Instrumente gratuite pentru un continut de calitate

Tehnologia smart avanseaza si, impreuna cu aceasta, creatorii de continut online, alaturi de echipele din care fac parte, trebuie sa tina pasul cu disponibilitatea instrumentelor ce ar putea ajuta la reducerea volumului de munca si la maximizarea rezultatelor. Multi dintre acestia nu dispun de timpul de cercetare necesar. Articolul de aici vine in sprijinul lor cu o centralizare a celor mai utile resurse pentru crearea de continut eficient si reducerea timpului investit in acest sens.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing