Saptamanal de marketing online, episodul #88

Postat pe 18.01.2016 de catre Claudia

Editia curenta a saptamanalului de marketing online iti aduce in atentie un subiect mai putin discutat pana acum si anume #hashtag-urile – ce sunt ele si care este de fapt istoria lor -. Totodata iti vom oferi sfaturi despre cum poti sa fii un bun indrumator pentru clientii tai dupa ce site-ul tau a trecut printr-o transformare de imagine si in aceeasi directie vei invata cum poti sa faci un client fericit, dupa ce s-a lovit de o situatie mai putin placuta.

Continut interactiv cu 4 tool-uri eficiente

Desi nu exista in acest moment o definitie clara a continutului de calitate acceptata de catre toti, datorita faptului ca termenul de calitate are cu totul alta intelegere in functie de nisa sau target, cu siguranta acesta trebuie sa fie unic, relevant si nu in ultimul rand, interactiv. Continutul traditional a inundat internetul si incepe sa se simta vechi, de aceea este necesar sa aduci ceva nou tot timpul. In acest sens, citeste aici despre 4 tool-uri care te vor ajuta sa nu plictisesti auditoriul, ci mai degraba il vei face sa actioneze.

[Infografic] Istoria hashtag-ului

Pentru brandurile online, hashtag-urile au un scop clar si anume, ajuta mesajul sa se transmita catre un public cat mai mare. Pentru a intelege mai exact ce hashtag-uri trebuie sa alegi, dar mai ales si cate, trebuie sa calatoresti un pic in trecut si sa afli istoria acestora. De exemplu, stiai ca #acesteetichete sunt mai vechi decat Instagram si Twitter? Pentru mai multe detalii te invitam sa vizualizezi acest infografic.

Clienti nemultumiti in social media

Care este abordarea ta atunci cand vine vorba sa raspunzi la intrebarile clientilor tai? Social media reprezinta una dintre metodele tale? Ce faci insa atunci cand acestia sunt suparati, nervosi sau pur si simplu nemultumiti? Ca sa afli cum poti sa transformi un consumator nefericit in unul fericit, Michael Stelzner (socialmediaexaminer.com), autorul acestui articol, ne pune la dispozitie mai multe detalii despre cum putem sa ne descurcam in astfel de situatii.

Fii un ghid bun pentru clientul tau

Tendintele se schimba de la an la an, uneori chiar poate in cele mai nepotrivite momente. Chiar atunci cand ai gasit forma perfecta pentru site-ul tau, cea care aduce de fapt performante, exact atunci apare o noua tendinta online care face ca website-ul tau sa para invechit. In cazul acesta, iei decizia ca e timpul sa faci si tu o schimbare. Insa cum depasesti momentul in care iti dai seama ca pentru client, aceasta situatie nu e neaparat una usoara? Articolul de fata te va ajuta sa-ti ghidezi clientii prin site–ul configurat cu scopul de a le usura navigarea.

Diferenta intre content marketing si copywriting

Probabil ca te-ai  intrebat la un moment dat care este diferenta intre content marketing si copywriting. Cel dintai mentionat are rolul sa creeze continut gratuit de valoare pentru a atrage si a converti perspectivele in clienti – si clientii in cumparatori repetitivi -. Copywriting-ul il face mai degraba pe cititor sa faca o actiune specifica si functioneaza mai degraba pe un model de tipul „call to action”. E important insa sa stii ca cele doua se leaga. Citeste aici ce trebuie sa ai in vedere pentru a le stapani pe ambele la fel de bine.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #88

Postat pe 18.01.2016 de catre Claudia

Editia curenta a saptamanalului de marketing online iti aduce in atentie un subiect mai putin discutat pana acum si anume #hashtag-urile – ce sunt ele si care este de fapt istoria lor -. Totodata iti vom oferi sfaturi despre cum poti sa fii un bun indrumator pentru clientii tai dupa ce site-ul tau a trecut printr-o transformare de imagine si in aceeasi directie vei invata cum poti sa faci un client fericit, dupa ce s-a lovit de o situatie mai putin placuta.

Continut interactiv cu 4 tool-uri eficiente

Desi nu exista in acest moment o definitie clara a continutului de calitate acceptata de catre toti, datorita faptului ca termenul de calitate are cu totul alta intelegere in functie de nisa sau target, cu siguranta acesta trebuie sa fie unic, relevant si nu in ultimul rand, interactiv. Continutul traditional a inundat internetul si incepe sa se simta vechi, de aceea este necesar sa aduci ceva nou tot timpul. In acest sens, citeste aici despre 4 tool-uri care te vor ajuta sa nu plictisesti auditoriul, ci mai degraba il vei face sa actioneze.

[Infografic] Istoria hashtag-ului

Pentru brandurile online, hashtag-urile au un scop clar si anume, ajuta mesajul sa se transmita catre un public cat mai mare. Pentru a intelege mai exact ce hashtag-uri trebuie sa alegi, dar mai ales si cate, trebuie sa calatoresti un pic in trecut si sa afli istoria acestora. De exemplu, stiai ca #acesteetichete sunt mai vechi decat Instagram si Twitter? Pentru mai multe detalii te invitam sa vizualizezi acest infografic.

Clienti nemultumiti in social media

Care este abordarea ta atunci cand vine vorba sa raspunzi la intrebarile clientilor tai? Social media reprezinta una dintre metodele tale? Ce faci insa atunci cand acestia sunt suparati, nervosi sau pur si simplu nemultumiti? Ca sa afli cum poti sa transformi un consumator nefericit in unul fericit, Michael Stelzner (socialmediaexaminer.com), autorul acestui articol, ne pune la dispozitie mai multe detalii despre cum putem sa ne descurcam in astfel de situatii.

Fii un ghid bun pentru clientul tau

Tendintele se schimba de la an la an, uneori chiar poate in cele mai nepotrivite momente. Chiar atunci cand ai gasit forma perfecta pentru site-ul tau, cea care aduce de fapt performante, exact atunci apare o noua tendinta online care face ca website-ul tau sa para invechit. In cazul acesta, iei decizia ca e timpul sa faci si tu o schimbare. Insa cum depasesti momentul in care iti dai seama ca pentru client, aceasta situatie nu e neaparat una usoara? Articolul de fata te va ajuta sa-ti ghidezi clientii prin site–ul configurat cu scopul de a le usura navigarea.

Diferenta intre content marketing si copywriting

Probabil ca te-ai  intrebat la un moment dat care este diferenta intre content marketing si copywriting. Cel dintai mentionat are rolul sa creeze continut gratuit de valoare pentru a atrage si a converti perspectivele in clienti – si clientii in cumparatori repetitivi -. Copywriting-ul il face mai degraba pe cititor sa faca o actiune specifica si functioneaza mai degraba pe un model de tipul „call to action”. E important insa sa stii ca cele doua se leaga. Citeste aici ce trebuie sa ai in vedere pentru a le stapani pe ambele la fel de bine.

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing