Schimbari in politica de afiliere eMAG

Postat pe 1.08.2013 de catre Raluca

logo emagSuntem in permanenta receptivi la sugestiile si comentariile voastre, drept pentru care veti observa tendinta de imbunatatire a Profitshare conform acestora. Obiectivul nostru este si va ramane intotdeauna crearea celei mai bune experiente de marketing afiliat, alaturi de castiguri maxime pentru toti partenerii nostri.

Am analizat cu atentie cele mai recente sugestii din partea voastra legate de promovarea advertiserului eMAG si ne bucuram sa va transmitem ca eMAG va aplica unele schimbari in modalitatea de comisionare pentru produsele din oferta lor.

Gasiti in cele ce urmeaza toate detaliile legate de aceste schimbari, comunicate de eMAG pentru voi.

 

Dragi afiliati, incepand din data de 15 august 2013, in politica de afiliere eMAG intervin urmatoarele modificari:

1. Comisioanele cresc pana la 10% din valoarea vanzarilor

Incepand cu 15 august, veti putea castiga comisioane de pana la 10%! Pentru marea majoritate a categoriilor de produse veti avea, din 15 august, comisioane substantial marite pentru a putea castiga impreuna cu eMAG si mai multi bani din afiliere!

Cateva exemple de categorii: comisioane de 10% la accesorii foto-video, 10% la accesorii telefoane mobile, 7% la sisteme de bucatarie, 5% la electrocasnice mari, etc. Puteti consulta noua grila de comisoane aici.

2. Acordarea comisioanelor are loc daca ultimul click provine din afiliere, fara exceptie

Am eliminat regula prin care nu se primeau comisioane in cazul in care clientul dadea ultimul click in campaniile publicitare platite de eMAG. Deoarece suprapunerea intre afiliere si campaniile platite eMAG este una foarte mica si nu este in controlul vostru, incepand cu 15 august acordarea comisioanelor se va face, fara exceptie, afiliatului care a livrat ultimul click.

3. Cash is king! Incasarea comisioanelor a fost simplificata la maxim

Deoarece “Cash is king”, plata direct in contul afiliatilor va ramane singura modalitate de primire a comisioanelor. In Profitshare procesul de plata a fost simplificat la maximum: contractele cu afiliaţi se incheie online, banii se platesc automat in fiecare luna, direct in conturile bancare, fara nici cel mai mic efort din partea voastra!

Pentru persoanele fizice, Conversion Marketing retine la sursa toate taxele si impozitele, iar daca acestia au optat pentru impozitarea finala de 16%, nu mai au nicio obligatie in raport cu statul, nu mai trebuie sa depuna nicio declaratie sau sa se deplaseze la vreun ghiseu. Online 100%!

4. Perioada de recurenta devine 10 zile

Am decis sa modificam perioada de recurenta la 10 zile. Analizand activitatea din afiliere din ultimii 4 ani, am constatat ca in primele 7 zile de la click se finalizeaza peste 80% din numarul de comenzi. Am crescut nivelul comisioanelor, astfel incat cei care vand chiar produsele pe care le promoveaza vor castiga mai mult. In acelasi timp dorim sa descurajam plasarea masiva de cookie-uri doar din motivul ca sunt valabile o perioada lunga de timp si cumparaturile online se fac in procent mare de la eMAG.

5. In cadrul unor evenimente speciale de shopping (Black Friday, Ziua eMAG, Crazy Days, etc), eMAG isi rezerva dreptul de a folosi exclusiv cookie-uri speciale, valabile doar pentru aceste evenimente.

Deoarece reducerile ametitoare de preturi sunt motorul evenimentelor speciale de shopping organizate de catre eMAG, ne rezervam dreptul de a avea o politica de afiliere dedicata acestor evenimente. Astfel, cookieurile plasate anterior evenimentelor pot sa nu genereze comisioane din vanzarile evenimentului respectiv, iar cookieurile plasate in intervalul evenimentului sa aiba o grila speciala de comisionare.

Vom comunica in prealabil modificarile care vor avea loc, pentru fiecare eveniment la care se aplica o politica speciala.

6. Promovarea eMAG prin intermediul Google AdWords nu mai este permisa in afiliere

Incepand cu 15 august, promovarea directa a linkurilor de afiliere eMAG, prin intermediul Google AdWords, nu va fi permisa in afiliere. Investitiile noastre in acest canal de promovare sunt semnificative si nu vedem ca avand logica de business licitarea impotriva afiliatilor pentru spatii.

Va multumim tuturor celor care ne-ati scris si ne-ati impartasit opiniile voastre, dupa cum vedeti am tinut si vom tine cont in continuare de ele! Sa aveti spor la conversii!

01.08.2013
Echipa eMAG

 

Va dorim mult spor la conversii cu noua grila de comisionare eMAG!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Schimbari in politica de afiliere eMAG

Postat pe 1.08.2013 de catre Raluca

logo emagSuntem in permanenta receptivi la sugestiile si comentariile voastre, drept pentru care veti observa tendinta de imbunatatire a Profitshare conform acestora. Obiectivul nostru este si va ramane intotdeauna crearea celei mai bune experiente de marketing afiliat, alaturi de castiguri maxime pentru toti partenerii nostri.

Am analizat cu atentie cele mai recente sugestii din partea voastra legate de promovarea advertiserului eMAG si ne bucuram sa va transmitem ca eMAG va aplica unele schimbari in modalitatea de comisionare pentru produsele din oferta lor.

Gasiti in cele ce urmeaza toate detaliile legate de aceste schimbari, comunicate de eMAG pentru voi.

 

Dragi afiliati, incepand din data de 15 august 2013, in politica de afiliere eMAG intervin urmatoarele modificari:

1. Comisioanele cresc pana la 10% din valoarea vanzarilor

Incepand cu 15 august, veti putea castiga comisioane de pana la 10%! Pentru marea majoritate a categoriilor de produse veti avea, din 15 august, comisioane substantial marite pentru a putea castiga impreuna cu eMAG si mai multi bani din afiliere!

Cateva exemple de categorii: comisioane de 10% la accesorii foto-video, 10% la accesorii telefoane mobile, 7% la sisteme de bucatarie, 5% la electrocasnice mari, etc. Puteti consulta noua grila de comisoane aici.

2. Acordarea comisioanelor are loc daca ultimul click provine din afiliere, fara exceptie

Am eliminat regula prin care nu se primeau comisioane in cazul in care clientul dadea ultimul click in campaniile publicitare platite de eMAG. Deoarece suprapunerea intre afiliere si campaniile platite eMAG este una foarte mica si nu este in controlul vostru, incepand cu 15 august acordarea comisioanelor se va face, fara exceptie, afiliatului care a livrat ultimul click.

3. Cash is king! Incasarea comisioanelor a fost simplificata la maxim

Deoarece “Cash is king”, plata direct in contul afiliatilor va ramane singura modalitate de primire a comisioanelor. In Profitshare procesul de plata a fost simplificat la maximum: contractele cu afiliaţi se incheie online, banii se platesc automat in fiecare luna, direct in conturile bancare, fara nici cel mai mic efort din partea voastra!

Pentru persoanele fizice, Conversion Marketing retine la sursa toate taxele si impozitele, iar daca acestia au optat pentru impozitarea finala de 16%, nu mai au nicio obligatie in raport cu statul, nu mai trebuie sa depuna nicio declaratie sau sa se deplaseze la vreun ghiseu. Online 100%!

4. Perioada de recurenta devine 10 zile

Am decis sa modificam perioada de recurenta la 10 zile. Analizand activitatea din afiliere din ultimii 4 ani, am constatat ca in primele 7 zile de la click se finalizeaza peste 80% din numarul de comenzi. Am crescut nivelul comisioanelor, astfel incat cei care vand chiar produsele pe care le promoveaza vor castiga mai mult. In acelasi timp dorim sa descurajam plasarea masiva de cookie-uri doar din motivul ca sunt valabile o perioada lunga de timp si cumparaturile online se fac in procent mare de la eMAG.

5. In cadrul unor evenimente speciale de shopping (Black Friday, Ziua eMAG, Crazy Days, etc), eMAG isi rezerva dreptul de a folosi exclusiv cookie-uri speciale, valabile doar pentru aceste evenimente.

Deoarece reducerile ametitoare de preturi sunt motorul evenimentelor speciale de shopping organizate de catre eMAG, ne rezervam dreptul de a avea o politica de afiliere dedicata acestor evenimente. Astfel, cookieurile plasate anterior evenimentelor pot sa nu genereze comisioane din vanzarile evenimentului respectiv, iar cookieurile plasate in intervalul evenimentului sa aiba o grila speciala de comisionare.

Vom comunica in prealabil modificarile care vor avea loc, pentru fiecare eveniment la care se aplica o politica speciala.

6. Promovarea eMAG prin intermediul Google AdWords nu mai este permisa in afiliere

Incepand cu 15 august, promovarea directa a linkurilor de afiliere eMAG, prin intermediul Google AdWords, nu va fi permisa in afiliere. Investitiile noastre in acest canal de promovare sunt semnificative si nu vedem ca avand logica de business licitarea impotriva afiliatilor pentru spatii.

Va multumim tuturor celor care ne-ati scris si ne-ati impartasit opiniile voastre, dupa cum vedeti am tinut si vom tine cont in continuare de ele! Sa aveti spor la conversii!

01.08.2013
Echipa eMAG

 

Va dorim mult spor la conversii cu noua grila de comisionare eMAG!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing