Schimbari in politica de afiliere eMAG

Postat pe 1.08.2013 de catre Raluca

logo emagSuntem in permanenta receptivi la sugestiile si comentariile voastre, drept pentru care veti observa tendinta de imbunatatire a Profitshare conform acestora. Obiectivul nostru este si va ramane intotdeauna crearea celei mai bune experiente de marketing afiliat, alaturi de castiguri maxime pentru toti partenerii nostri.

Am analizat cu atentie cele mai recente sugestii din partea voastra legate de promovarea advertiserului eMAG si ne bucuram sa va transmitem ca eMAG va aplica unele schimbari in modalitatea de comisionare pentru produsele din oferta lor.

Gasiti in cele ce urmeaza toate detaliile legate de aceste schimbari, comunicate de eMAG pentru voi.

 

Dragi afiliati, incepand din data de 15 august 2013, in politica de afiliere eMAG intervin urmatoarele modificari:

1. Comisioanele cresc pana la 10% din valoarea vanzarilor

Incepand cu 15 august, veti putea castiga comisioane de pana la 10%! Pentru marea majoritate a categoriilor de produse veti avea, din 15 august, comisioane substantial marite pentru a putea castiga impreuna cu eMAG si mai multi bani din afiliere!

Cateva exemple de categorii: comisioane de 10% la accesorii foto-video, 10% la accesorii telefoane mobile, 7% la sisteme de bucatarie, 5% la electrocasnice mari, etc. Puteti consulta noua grila de comisoane aici.

2. Acordarea comisioanelor are loc daca ultimul click provine din afiliere, fara exceptie

Am eliminat regula prin care nu se primeau comisioane in cazul in care clientul dadea ultimul click in campaniile publicitare platite de eMAG. Deoarece suprapunerea intre afiliere si campaniile platite eMAG este una foarte mica si nu este in controlul vostru, incepand cu 15 august acordarea comisioanelor se va face, fara exceptie, afiliatului care a livrat ultimul click.

3. Cash is king! Incasarea comisioanelor a fost simplificata la maxim

Deoarece “Cash is king”, plata direct in contul afiliatilor va ramane singura modalitate de primire a comisioanelor. In Profitshare procesul de plata a fost simplificat la maximum: contractele cu afiliaţi se incheie online, banii se platesc automat in fiecare luna, direct in conturile bancare, fara nici cel mai mic efort din partea voastra!

Pentru persoanele fizice, Conversion Marketing retine la sursa toate taxele si impozitele, iar daca acestia au optat pentru impozitarea finala de 16%, nu mai au nicio obligatie in raport cu statul, nu mai trebuie sa depuna nicio declaratie sau sa se deplaseze la vreun ghiseu. Online 100%!

4. Perioada de recurenta devine 10 zile

Am decis sa modificam perioada de recurenta la 10 zile. Analizand activitatea din afiliere din ultimii 4 ani, am constatat ca in primele 7 zile de la click se finalizeaza peste 80% din numarul de comenzi. Am crescut nivelul comisioanelor, astfel incat cei care vand chiar produsele pe care le promoveaza vor castiga mai mult. In acelasi timp dorim sa descurajam plasarea masiva de cookie-uri doar din motivul ca sunt valabile o perioada lunga de timp si cumparaturile online se fac in procent mare de la eMAG.

5. In cadrul unor evenimente speciale de shopping (Black Friday, Ziua eMAG, Crazy Days, etc), eMAG isi rezerva dreptul de a folosi exclusiv cookie-uri speciale, valabile doar pentru aceste evenimente.

Deoarece reducerile ametitoare de preturi sunt motorul evenimentelor speciale de shopping organizate de catre eMAG, ne rezervam dreptul de a avea o politica de afiliere dedicata acestor evenimente. Astfel, cookieurile plasate anterior evenimentelor pot sa nu genereze comisioane din vanzarile evenimentului respectiv, iar cookieurile plasate in intervalul evenimentului sa aiba o grila speciala de comisionare.

Vom comunica in prealabil modificarile care vor avea loc, pentru fiecare eveniment la care se aplica o politica speciala.

6. Promovarea eMAG prin intermediul Google AdWords nu mai este permisa in afiliere

Incepand cu 15 august, promovarea directa a linkurilor de afiliere eMAG, prin intermediul Google AdWords, nu va fi permisa in afiliere. Investitiile noastre in acest canal de promovare sunt semnificative si nu vedem ca avand logica de business licitarea impotriva afiliatilor pentru spatii.

Va multumim tuturor celor care ne-ati scris si ne-ati impartasit opiniile voastre, dupa cum vedeti am tinut si vom tine cont in continuare de ele! Sa aveti spor la conversii!

01.08.2013
Echipa eMAG

 

Va dorim mult spor la conversii cu noua grila de comisionare eMAG!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

Schimbari in politica de afiliere eMAG

Postat pe 1.08.2013 de catre Raluca

logo emagSuntem in permanenta receptivi la sugestiile si comentariile voastre, drept pentru care veti observa tendinta de imbunatatire a Profitshare conform acestora. Obiectivul nostru este si va ramane intotdeauna crearea celei mai bune experiente de marketing afiliat, alaturi de castiguri maxime pentru toti partenerii nostri.

Am analizat cu atentie cele mai recente sugestii din partea voastra legate de promovarea advertiserului eMAG si ne bucuram sa va transmitem ca eMAG va aplica unele schimbari in modalitatea de comisionare pentru produsele din oferta lor.

Gasiti in cele ce urmeaza toate detaliile legate de aceste schimbari, comunicate de eMAG pentru voi.

 

Dragi afiliati, incepand din data de 15 august 2013, in politica de afiliere eMAG intervin urmatoarele modificari:

1. Comisioanele cresc pana la 10% din valoarea vanzarilor

Incepand cu 15 august, veti putea castiga comisioane de pana la 10%! Pentru marea majoritate a categoriilor de produse veti avea, din 15 august, comisioane substantial marite pentru a putea castiga impreuna cu eMAG si mai multi bani din afiliere!

Cateva exemple de categorii: comisioane de 10% la accesorii foto-video, 10% la accesorii telefoane mobile, 7% la sisteme de bucatarie, 5% la electrocasnice mari, etc. Puteti consulta noua grila de comisoane aici.

2. Acordarea comisioanelor are loc daca ultimul click provine din afiliere, fara exceptie

Am eliminat regula prin care nu se primeau comisioane in cazul in care clientul dadea ultimul click in campaniile publicitare platite de eMAG. Deoarece suprapunerea intre afiliere si campaniile platite eMAG este una foarte mica si nu este in controlul vostru, incepand cu 15 august acordarea comisioanelor se va face, fara exceptie, afiliatului care a livrat ultimul click.

3. Cash is king! Incasarea comisioanelor a fost simplificata la maxim

Deoarece “Cash is king”, plata direct in contul afiliatilor va ramane singura modalitate de primire a comisioanelor. In Profitshare procesul de plata a fost simplificat la maximum: contractele cu afiliaţi se incheie online, banii se platesc automat in fiecare luna, direct in conturile bancare, fara nici cel mai mic efort din partea voastra!

Pentru persoanele fizice, Conversion Marketing retine la sursa toate taxele si impozitele, iar daca acestia au optat pentru impozitarea finala de 16%, nu mai au nicio obligatie in raport cu statul, nu mai trebuie sa depuna nicio declaratie sau sa se deplaseze la vreun ghiseu. Online 100%!

4. Perioada de recurenta devine 10 zile

Am decis sa modificam perioada de recurenta la 10 zile. Analizand activitatea din afiliere din ultimii 4 ani, am constatat ca in primele 7 zile de la click se finalizeaza peste 80% din numarul de comenzi. Am crescut nivelul comisioanelor, astfel incat cei care vand chiar produsele pe care le promoveaza vor castiga mai mult. In acelasi timp dorim sa descurajam plasarea masiva de cookie-uri doar din motivul ca sunt valabile o perioada lunga de timp si cumparaturile online se fac in procent mare de la eMAG.

5. In cadrul unor evenimente speciale de shopping (Black Friday, Ziua eMAG, Crazy Days, etc), eMAG isi rezerva dreptul de a folosi exclusiv cookie-uri speciale, valabile doar pentru aceste evenimente.

Deoarece reducerile ametitoare de preturi sunt motorul evenimentelor speciale de shopping organizate de catre eMAG, ne rezervam dreptul de a avea o politica de afiliere dedicata acestor evenimente. Astfel, cookieurile plasate anterior evenimentelor pot sa nu genereze comisioane din vanzarile evenimentului respectiv, iar cookieurile plasate in intervalul evenimentului sa aiba o grila speciala de comisionare.

Vom comunica in prealabil modificarile care vor avea loc, pentru fiecare eveniment la care se aplica o politica speciala.

6. Promovarea eMAG prin intermediul Google AdWords nu mai este permisa in afiliere

Incepand cu 15 august, promovarea directa a linkurilor de afiliere eMAG, prin intermediul Google AdWords, nu va fi permisa in afiliere. Investitiile noastre in acest canal de promovare sunt semnificative si nu vedem ca avand logica de business licitarea impotriva afiliatilor pentru spatii.

Va multumim tuturor celor care ne-ati scris si ne-ati impartasit opiniile voastre, dupa cum vedeti am tinut si vom tine cont in continuare de ele! Sa aveti spor la conversii!

01.08.2013
Echipa eMAG

 

Va dorim mult spor la conversii cu noua grila de comisionare eMAG!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • „Am eliminat regula prin care nu se primeau comisioane in cazul in care clientul dadea ultimul click in campaniile publicitare platite de eMAG. ”

    Putin ajutor cu interpretarea aici va rog. Scapam de link-urile din newslettere sau acestea nu intra in categoria „publicitate platita”.

    Multumesc.

    • Raluca

      @Nick Click-ul pe unul dintre instrumentele de promovare ale unui afiliat urmat de click-ul in newsletter-ul eMAG va genera comision in contul afiliatului daca are loc o vanzare.

  • Multumim emag 🙂

    Avem inca un motiv in plus sa recomandam produsele de pe site-ul eMag

  • Cam aceeasi intrebare ca a lui NICK: dispar linkurile profitshare din newsletterele eMAG sau ele nu vor mai suprascrie cookie-urile afiliatilor?

    • Raluca

      @acsel Vezi, te rog, raspunsul pe care i l-am dat lui Nick.

  • Pingback: Comisoanele eMag/Profitshare cresc()

  • Pingback: Emag modifica comisioanele afiliatilor, in sus, spre 10% - criserb.com()

  • MamicaMea.ro

    Cateva schimbari in bine
    Nu am primit un raspus despre ce se intampla daca sistemul profitshare nu poate interpreta corect refererul, ce se intampla in acest caz cu comisioanele

    • Claudiu Fărcaş

      @MamicaMea
      Sistemele noastre interpreteaza corect sursa de trafic. S-ar putea sa confunzi (not provided)-ul organic din Analytics in interpretarea ta.

    • mamicamea.ro

      Claudiu stii ca am multi ani de online si stiu sa interpretez analytics, nu confund sursa de trafic cu cuvintele cheie din cautarile google. Sunt multe situatii cand browserul nu transmite corect refererul sau nu il transmite deloc, de exemplu cand are o eroare in transmisia datelor, cand utilizatorul are setari de confidentialitate si de multe ori ele apar in analytics cand analizam sursele de trafic (direct) / (none) e adevarat ca aici sunt incluse si acele intrari direct pe site dar si cele a caror referer nu se cunoaste

  • George

    Din p.d.v. al instrumentelor de promovare, eMAG face o treaba buna! Eu unul, ma bucur de toate. 😉

  • Catalin Cerga

    „Astfel, cookieurile plasate anterior evenimentelor pot sa nu genereze comisioane din vanzarile evenimentului respectiv, iar cookieurile plasate in intervalul evenimentului sa aiba o grila speciala de comisionare.”

    Cat de speciala?

    • Raluca

      @Catalin Ramane ca aceste detalii sa se stabilieasca punctual pentru fiecare eveniment. Va vom comunica toate conditiile eMAG din timp.

  • legat de pct nr.6, produsele/magazinele din Marketplace eMag vor mai putea fi promovate prin Adwords?

    • Raluca

      @LetsGo Aceasta schimbare se refera la promovarea link-urilor de afiliere catre eMAG – asa ca, daca vorbim despre un link de afiliere pentru un produs din Marketplace eMAG, nici acestea nu pot fi incluse in campaniile AdWords.

      Aveti posibilitatea sa va folositi de campaniile AdWords pentru a promova produse similare din oferta celorlalte magazine din Profitshare (cum ar fi Flanco, PcFun, ElectroFun).

    • multumesc pentru raspuns!

  • Salut tuturor,

    Sunt schimbari numai in bine si care ne avantajeaza foarte mult.

    In ceea ce priveste promovarea prin adwords nu te impiedica nimeni sa iti faci site cu produsul pe care doresti sa il promovezi si faci cu acel site promovare prin adwords.

    Cei de la emag spun clar ca nu va fi permisa reclama prin adwords directa cu link-ul de afiliere. Deci trageti toti concluzia 😉

    Vad ca intr-adevar se doreste performanta sporita direct de la afiliati si asta este un lucru foarte bun.

    Numai bine

  • Eu am castiga ceva banuti din asta, deci e bine

  • Buna ziua! Vesti bune! Insa am si eu o nelamurire: de ce a disparut Emag din lista de advertiseri?

    • Raluca

      @ValiOvidiu Din cate vad eu eMAG apare in regula in lista de advertiseri. Vrei sa mai arunci o privire din nou in contul tau, la „catalog advertiseri”?

    • Orice filtru as selecta, imi apare „Nu exista date pentru criteriile selectate”. Daca intru la „catalog produse” si vreau sa selectez din listingul de advertiseri, gasesc 7 magazine insa emag nu este. Nici in bannerul de pe site, nu se mai gasesc produse de la emag (cu toate ca ieri erau).

    • Raluca

      @ValiOvidiu Am verificat din nou si eMAG apare inclusiv in catalogul de produse. Poti sa mai incerci si tu inca o data? Daca mai ai probleme sau vrei sa te ajutam cu indrumari sau explicatii scrie-ne te rog la support@profitshare.ro.

  • Acum apare. Intre timp am dat mail si la support@profitshare.ro cu ambele problema (ca mai am si alta) si am observat ca acum s-a rezolvat prima. Multumesc pt raspunsuri si acum astept rezolvarea si la cea de a 2-a problema.

    • Raluca

      @ValiOvidiu Cu mare placere si nu ezita sa ne scrii la adresa de mail pe care ai mentionat-o oricand ai nevoie.

  • Liviu

    Se poate ca plata să se facă sub formă de voucher de cumpărături?

    • Claudiu Fărcaş

      Salut Liviu,

      Posibilitatea de plată sub formă de voucher de cumpăraturi eMAG nu mai este disponibilă. Acum plățile se fac exclusiv prin transfer bancar, direct în contul tău. Poți să citești aici mai multe detalii despre procedura de plată.

  • Buna ziua,

    Mi`am creat si eu acum cateva zile un cont ProfitShare si nu pot sa-mi adaug banner pe site deoarece inca imi apare „in curs de aprobare”, acum intrebarea mea este:
    Cate zile mai poate dura aprobarea?
    A trecut aproape o saptamana.. si inca nu stiu daca site`ul meu a fost sau nu acceptat.
    Multumesc, astept raspuns !

    • Raluca

      @Cosmin Iti poti adauga instrumente doar in site-urile validate de tine si aprobate de noi. Asa ca site-ul tau inca nu a fost aprobat. Deocamdata site-ul inscris de tine nu poate fi aprobat deoarece se afla in lucrari de mentenantea din cate am vazut. Dupa ce termini lucrarile putem sa il evaluam si sa il aprobam atata timp cat corespunde regulamentului Profitshare.

  • Pingback: Google AdWords si Afilierea()

  • Adi

    Promovarea eMAG prin intermediul Google AdWords nu mai este permisa in afiliere (ma refer la promovarea directa a linkurilor de afiliere eMAG) – mai esta valabila aceasta interdictie? Din termenii si conditiile din profitshare pentru eMAG nu pare sa reiasa acest lucru.

  • Ularu Alexandru

    Eu sunt mai nou pe aici si am o intrebare.
    Dupa cate zile ar trebuie sa imi apara la statusul comezii daca este aprobat sau nu in cazul EMAG?
    Multumesc astept un raspuns

    • Raluca

      Depinde foarte mult de felul in care se face aprobarea la advertiser. Uneori comisioanele pot fi aprobate a doua zi, alteori poate sa dureze cateva zile. O parte din advertiseri obisnuiesc sa proceseze comisioanele dupa ce se livreaza si se platesc comenzile respective.

  • Andi2011

    Buna dimineata si LA MULTI ANI!

    @raluca: in cazul meu de ce am un comision in asteptare tocmai de un an de zile aproape (de pe 16.01.2014)? Vazand ca nu s-a solutionat nici pana acum, am zis sa postez aici.

    O zi buna!

    • Raluca

      La multi ani si tie, Andi2011! Le-am transmis colegilor mesajul tau si se vor ocupa de situatie cat mai curand.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2016 Conversion Marketing