Un share pe Facebook – 70 click-uri și câştiguri potenţiale de 205.6 lei

Postat pe 21.07.2016 de catre Claudiu Farcas

HHZ5NPNR1T-1024x589

Câteodată tindem să credem că marketingul afiliat este un canal greu şi că este rezervat doar specialiştilor în domeniu. Desigur, specialiştii în marketing online la nivel de reţea câştigă mai mult, dar marketingul afiliat nu este întotdeauna despre zeci de mii de lei câştigaţi în fiecare lună ci şi ca o formă de completare a veniturilor existente prin câteva sute de lei lunar sau la câteva luni, acumulare de experienţă în marketing online sau pur şi simplu distracţie. Fiecare poate aborda cum vrea – aş putea să fac o paralelă cu discuţiile mele cu şoferii de pe UBER – nu întotdeauna e vorba de bani pentru şoferi ci şi o formă de socializare sau completare a timpului liber într-o manieră productivă.

Oarecum ingredientele acestea le-am testat chiar zilele trecute, anunţând pe profilul personal o promoţie la un produs pe care mi l-aş fi dorit şi eu – cu un link de afiliat spre FashionDays. Scopul nu au fost comisioanele, dar ele au venit. Pe parcursul zilei s-au atras aproximativ 70 click-uri şi aproape imediat a intrat şi primul comision, chiar pentru produsul promovat – Vector Watch Luna, de la FashionDays. Pe lângă produsul în sine cumpărat, clientul a mai achiziţionat şi alte produse, astfel că a urcat comisionul la 89.20 lei.
În următoarele ore, prin acel link s-au mai achiziţionat şi alte produse, reuşind astfel să generez trei comisioane în valoare totală de 116,4 lei. Desigur, aceste comisioane încă aşteaptă validarea advertiserului.

comisioane facebook fashiondays

Cum nu am mai înregistrat alte comisioane până acum în programul de afiliere Fashion Days, dacă cele trei comisioane se vor aproba voi avea cel mai mare comision dublat, graţie concursului lansat chiar zilele trecute de către advertiser. Astfel, comisionul de 89.20 lei va deveni un comision de 178,4 lei – în total un singur link de afiliere share-uit pe facebook va putea aduce 205.6 lei. NOT BAD!

Bineînţeles – ingredientele succesului nu au fost date doar de share-ul pe profil, a ajutat extrem de mult şi produsul şi de asemenea şi reducerea foarte bună oferită de către advertiser în campanie.

În cadrul platformei de marketing afiliat Profitshare vedem astfel de exemple aproape zilnic – aşadar data viitoare când vei spune că afilierea este grea şi că nu ai resursele necesare pentru a lua parte şi tu la acest fenomen – gândeşte-te la acest exemplu. Iar dacă te hotărăşti să distribui mai des link-uri de afiliere pe profilul personal – atenţie la frecvenţă 🙂

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri:

Un share pe Facebook – 70 click-uri și câştiguri potenţiale de 205.6 lei

Postat pe 21.07.2016 de catre Claudiu Farcas

HHZ5NPNR1T-1024x589

Câteodată tindem să credem că marketingul afiliat este un canal greu şi că este rezervat doar specialiştilor în domeniu. Desigur, specialiştii în marketing online la nivel de reţea câştigă mai mult, dar marketingul afiliat nu este întotdeauna despre zeci de mii de lei câştigaţi în fiecare lună ci şi ca o formă de completare a veniturilor existente prin câteva sute de lei lunar sau la câteva luni, acumulare de experienţă în marketing online sau pur şi simplu distracţie. Fiecare poate aborda cum vrea – aş putea să fac o paralelă cu discuţiile mele cu şoferii de pe UBER – nu întotdeauna e vorba de bani pentru şoferi ci şi o formă de socializare sau completare a timpului liber într-o manieră productivă.

Oarecum ingredientele acestea le-am testat chiar zilele trecute, anunţând pe profilul personal o promoţie la un produs pe care mi l-aş fi dorit şi eu – cu un link de afiliat spre FashionDays. Scopul nu au fost comisioanele, dar ele au venit. Pe parcursul zilei s-au atras aproximativ 70 click-uri şi aproape imediat a intrat şi primul comision, chiar pentru produsul promovat – Vector Watch Luna, de la FashionDays. Pe lângă produsul în sine cumpărat, clientul a mai achiziţionat şi alte produse, astfel că a urcat comisionul la 89.20 lei.
În următoarele ore, prin acel link s-au mai achiziţionat şi alte produse, reuşind astfel să generez trei comisioane în valoare totală de 116,4 lei. Desigur, aceste comisioane încă aşteaptă validarea advertiserului.

comisioane facebook fashiondays

Cum nu am mai înregistrat alte comisioane până acum în programul de afiliere Fashion Days, dacă cele trei comisioane se vor aproba voi avea cel mai mare comision dublat, graţie concursului lansat chiar zilele trecute de către advertiser. Astfel, comisionul de 89.20 lei va deveni un comision de 178,4 lei – în total un singur link de afiliere share-uit pe facebook va putea aduce 205.6 lei. NOT BAD!

Bineînţeles – ingredientele succesului nu au fost date doar de share-ul pe profil, a ajutat extrem de mult şi produsul şi de asemenea şi reducerea foarte bună oferită de către advertiser în campanie.

În cadrul platformei de marketing afiliat Profitshare vedem astfel de exemple aproape zilnic – aşadar data viitoare când vei spune că afilierea este grea şi că nu ai resursele necesare pentru a lua parte şi tu la acest fenomen – gândeşte-te la acest exemplu. Iar dacă te hotărăşti să distribui mai des link-uri de afiliere pe profilul personal – atenţie la frecvenţă 🙂

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing