Advertiser Survey Report 2014 – Cum percep advertiserii marketingul afiliat si ce pondere are acesta in vanzarile lor

Postat pe 23.10.2014 de catre Claudiu Farcas

Mai bine de 500 de advertiseri au participat la cel mai recent studiu adresat advertiserilor realizat de catre PerformanceIN. Studiul ofera date relevante despre ceea ce se intampla si cum percep advertiserii din pietele vest-europene acest canal de marketing si, bazat pe aceste date, putem sa ne gandim doar la cat de mult loc mai este pentru a creste intreaga industrie de marketing afiliat din Romania, atat afiliati cat si advertiseri.

Studiul realizat de catre PerformanceIN este disponibil spre descarcare in mod gratuit pentru toata lumea si puteti gasi resurse foarte utile pe site-ul acestora.

Dintre concluziile studiului european se amintesc urmatoarele aspecte:

  • Industria Retail si cea de Travel sunt printre cele mai performante si realizeaza mai bine de jumatate din intreaga piata. In Romania inca industria de travel nu utilizeaza in volume extrem de mari marketingul afiliat, desi exista potential, fiind numeroase bloguri de turism&calatorii.
  • Majoritatea advertiserilor au pastrat comisioanele la acelasi nivel sau le-au crescut in ultimul an, lucru care s-a intamplat si in Romania.
  • 62% dintre advertiseri si-au crescut bugetele alocate marketingului afiliat si doar 4% dintre advertiseri si-au scazut bugetele pe acest canal.

Care este cel mai valoros canal de trafic pentru advertiseri?

Advertiserii considera ca fiind cel mai valoros canal de trafic site-urile de continut. Urmeaza site-urile de tip Cashback, care in Romania inca sunt la inceput si exista o oportunitate foarte mare pentru a creste acest tip de site-uri.

publisher_typeDintre motivele pentru care advertiserii considera contentul ca fiind cea mai valoroasa sursa de trafic in studiu se mentioneaza ca acestea aduc lead-urile cele mai calitative, mai ales pentru ca aceste site-uri se bazeaza foarte mult pe vizite venite din Search, iar utilizatorii sunt 100% interesati atunci cand ajung pe site-ul advertiserilor.

De asemenea, comparatoarele de preturi si site-urile care ofera vouchere sunt apreciate si reprezinta un imens loc de crestere pentru afiliati si advertiseri deopotriva.

Ce procent de vanzari realizeaza afilierea pentru advertiseri?

62.7% dintre advertiseri au declarat ca obtin prin intermediului marketingului afiliat peste 6% din vanzari, iar pentru 5.9% dintre advertiseri afilierea contribuie cu mai bine de jumatate din totalul vanzarilor.
Totusi, ponderea vanzarilor realizate prin intermediul marketingului afiliat este destul de variata conform studiului PerformanceIN, iar cei mai multi advertiseri au intre 11 si 20% din valoarea vanzarilor provenita din afiliere.

affiliate_contribution_sales

 

Ce alte canale de marketing mai folosesc advertiserii care sunt in marketing afiliat?

Pe langa marketing afiliat, advertiserii din Europa de Vest care au participat la acest studiu folosesc solutiile de email marketing in proportie de 80%. Mobile-ul este pe locul doi iar campaniile de display pe locul 3 ca pondere in mixul de marketing care cuprinde si afilierea.

performance_channels_besides_affiliate_marketing

 

Daca doresti sa folosesti si tu un canal de email marketing si esti advertiser activ in Profitshare, iti oferim un voucher de reducere 19 EUR la oricare dintre abonamentele Conectoo, o solutie de loializare prin email care face parte, la fel ca Profitshare, din serviciile oferite de catre Conversion Marketing.

Va recomandam sa descarcati studiul direct de la sursa si sa incercam sa extrapolam pentru Romania, prin comentarii:

  • Care considerati ca sunt cele mai valoroase surse de trafic pentru advertiseri?
  • Care credeti ca sunt nisele care se bucura de cel mai mare succes in afilierea din Romania si care credeti ca vor produce cresteri consistente in urmatorul an?

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Advertiser Survey Report 2014 – Cum percep advertiserii marketingul afiliat si ce pondere are acesta in vanzarile lor

Postat pe 23.10.2014 de catre Claudiu Farcas

Mai bine de 500 de advertiseri au participat la cel mai recent studiu adresat advertiserilor realizat de catre PerformanceIN. Studiul ofera date relevante despre ceea ce se intampla si cum percep advertiserii din pietele vest-europene acest canal de marketing si, bazat pe aceste date, putem sa ne gandim doar la cat de mult loc mai este pentru a creste intreaga industrie de marketing afiliat din Romania, atat afiliati cat si advertiseri.

Studiul realizat de catre PerformanceIN este disponibil spre descarcare in mod gratuit pentru toata lumea si puteti gasi resurse foarte utile pe site-ul acestora.

Dintre concluziile studiului european se amintesc urmatoarele aspecte:

  • Industria Retail si cea de Travel sunt printre cele mai performante si realizeaza mai bine de jumatate din intreaga piata. In Romania inca industria de travel nu utilizeaza in volume extrem de mari marketingul afiliat, desi exista potential, fiind numeroase bloguri de turism&calatorii.
  • Majoritatea advertiserilor au pastrat comisioanele la acelasi nivel sau le-au crescut in ultimul an, lucru care s-a intamplat si in Romania.
  • 62% dintre advertiseri si-au crescut bugetele alocate marketingului afiliat si doar 4% dintre advertiseri si-au scazut bugetele pe acest canal.

Care este cel mai valoros canal de trafic pentru advertiseri?

Advertiserii considera ca fiind cel mai valoros canal de trafic site-urile de continut. Urmeaza site-urile de tip Cashback, care in Romania inca sunt la inceput si exista o oportunitate foarte mare pentru a creste acest tip de site-uri.

publisher_typeDintre motivele pentru care advertiserii considera contentul ca fiind cea mai valoroasa sursa de trafic in studiu se mentioneaza ca acestea aduc lead-urile cele mai calitative, mai ales pentru ca aceste site-uri se bazeaza foarte mult pe vizite venite din Search, iar utilizatorii sunt 100% interesati atunci cand ajung pe site-ul advertiserilor.

De asemenea, comparatoarele de preturi si site-urile care ofera vouchere sunt apreciate si reprezinta un imens loc de crestere pentru afiliati si advertiseri deopotriva.

Ce procent de vanzari realizeaza afilierea pentru advertiseri?

62.7% dintre advertiseri au declarat ca obtin prin intermediului marketingului afiliat peste 6% din vanzari, iar pentru 5.9% dintre advertiseri afilierea contribuie cu mai bine de jumatate din totalul vanzarilor.
Totusi, ponderea vanzarilor realizate prin intermediul marketingului afiliat este destul de variata conform studiului PerformanceIN, iar cei mai multi advertiseri au intre 11 si 20% din valoarea vanzarilor provenita din afiliere.

affiliate_contribution_sales

 

Ce alte canale de marketing mai folosesc advertiserii care sunt in marketing afiliat?

Pe langa marketing afiliat, advertiserii din Europa de Vest care au participat la acest studiu folosesc solutiile de email marketing in proportie de 80%. Mobile-ul este pe locul doi iar campaniile de display pe locul 3 ca pondere in mixul de marketing care cuprinde si afilierea.

performance_channels_besides_affiliate_marketing

 

Daca doresti sa folosesti si tu un canal de email marketing si esti advertiser activ in Profitshare, iti oferim un voucher de reducere 19 EUR la oricare dintre abonamentele Conectoo, o solutie de loializare prin email care face parte, la fel ca Profitshare, din serviciile oferite de catre Conversion Marketing.

Va recomandam sa descarcati studiul direct de la sursa si sa incercam sa extrapolam pentru Romania, prin comentarii:

  • Care considerati ca sunt cele mai valoroase surse de trafic pentru advertiseri?
  • Care credeti ca sunt nisele care se bucura de cel mai mare succes in afilierea din Romania si care credeti ca vor produce cresteri consistente in urmatorul an?

 

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing