TeCOMM 7-8 martie, Radisson Blue, Bucuresti

Postat pe 12.02.2018 de catre Profitshare

Declarat de Forbes ca fiind in top 10 experti in marketing online, Tim Ash vine in premierala TeCOMM, evenimentul de comert electronic care are loc in data de 7 si 8 martie 2018 la hotelul Radisson Blu*****, in Bucuresti.

Conversii maximizate pentru magazine online in 2018:
„Comertul electronic este un domeniu cu ascensiune rapida, dar multi dintre marketerii online
nu obtin rezultatele maxime din campanii pentru ca se concentreaza doar pe tehnologie. Cele
mai eficiente instrumente de persuasiune sunt adanc inradacinate in creierul nostru. Pe durata prezentei mele la TeCOMM, voi expune cele mai puternice principii de neuromarketing care influenteaza subconstientul vizitatorului magazinului tau online!”, declara speakerul de origine americana.

In prezent CEO SiteTuners si autor al bestsellerului „Landing Page Optimization”, Tim Ash
este pionier in materie de optimizare a ratei de conversie. In ultimii 20 de ani, companii precum Sears, Google, Expedia, eHarmony, Facebook, American Express, Canon, Nestle,
Symantec, Intuit, Autodesk sau Yahoo! au beneficiat de capacitatea inovativa a lui Tim de a
intelege comportamentului consumatorului, neuromarketing sau testari pe landing page.

De ce vanzarea catre partea logica a creierului nu va aduce rezultate pentru magazinul online?
Cand vine vorba de cumparaturi online, consumatorii nu iau decizii rationale. „Experienta pe
care platforma de cumparare o expune acestora poate fi una buna din punct de vedere strategic, dar extrem de costisitoare. Pentru a avea ROI, magazinele online trebuie sa fie la curent cu ultimele tehnici folosite in neuromarketing si sa tina cont de instinctele de cumparare.“ completeaza Tim Ash.

Exclusiv la TeCOMM: Ecommerce Conversion Masterclass
Oportunitatea unica pe care TeCOMM o aduce anul acesta in a doua zi a evenimentului de la
Bucuresti „Ecommerce Conversion Masterclass”, 4 ore de continut intensiv sustinut de vocea
conversiilor online din America: Tim Ash. Mai multe detalii despre subiectele de discutie,
numarul de locuri si modalitatea de inregistrare se regasesc pe site-ul oficial al evenimentului
www.bucharest.tecomm.ro

Timp de doua zile, alaturi de Tim Ash, profesionistii in eCommerce vor afla ce motiveaza
creierul primitiv al consumatorului si cum pot accelera ratele de conversie online.
Principalele puncte de discutie pe care Tim le pregateste pentru comunitatea TeCOMM:
– De ce avem trei creiere si care este, de fapt, cel responsabil de achizitia online;
– Cum limitam supra-aglomerarea optiunilor si indrumam oamenii catre rezultatul dorit;
– Tehnici de framing and bracketing pentru valorificarea cotinutului din magazinul online;
– Aplicatii practice pentru campaniile online.

Pe langa serviciile de consiliere strategica, Tim este keynote speaker, recunoscut in domeniul
marketingului digital si prezent la conferinte de nivel mondial precum: Content Marketing
World, DreamForce, Inbound, Internet Retailer, Affiliate Summit, Shop.org, PubCon sau
SMX. Este fondatorul si presedintele evenimentului international Digital Growth Unleashed
si colaborator pentru publicatii precum: ClickZ, Website Magazine, Visibility si altele. Din 1995, a scris peste 200 articole care au fost publicate si este autorul celor mai bine vandute doua carti despre optimizarea paginilor web, traduse in 6 limbi.

Evenimentul premium de eCommerce in Bucuresti
TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce impreuna oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online si profesionisti in eCommerce cu scopul de a educa si gasi solutii practice la problemele intalnite zi de zi in eCommerce. Editia din acest an TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 7 – 8 martie la Radisson Blu Hotel, iar organizatorii au anuntat reprezentanti eBay, Google, Citi Comercial Bank, Exponea, precum reprezentanti a celor mai importante magazine online din Romania.

Din programul evenimentului: prezentari, oportunitati de noi parteneriate, lansare produs destinat magazinelor online bazat de inteligenta artificiala, workshopuri etc. Inscrierile au inceput pe website-ul oficial al evenimentului: www.bucharest.tecomm.ro si cei care doresc sa se inscrie beneficiaza inca de promotia Early Bird la achizitionarea biletului.

TeCOMM este un eveniment care sprijina si contribuie la dezvoltarea industriei de eCommerce, sustinut de Profitshare.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Profitshare

TeCOMM 7-8 martie, Radisson Blue, Bucuresti

Postat pe 12.02.2018 de catre Profitshare

Declarat de Forbes ca fiind in top 10 experti in marketing online, Tim Ash vine in premierala TeCOMM, evenimentul de comert electronic care are loc in data de 7 si 8 martie 2018 la hotelul Radisson Blu*****, in Bucuresti.

Conversii maximizate pentru magazine online in 2018:
„Comertul electronic este un domeniu cu ascensiune rapida, dar multi dintre marketerii online
nu obtin rezultatele maxime din campanii pentru ca se concentreaza doar pe tehnologie. Cele
mai eficiente instrumente de persuasiune sunt adanc inradacinate in creierul nostru. Pe durata prezentei mele la TeCOMM, voi expune cele mai puternice principii de neuromarketing care influenteaza subconstientul vizitatorului magazinului tau online!”, declara speakerul de origine americana.

In prezent CEO SiteTuners si autor al bestsellerului „Landing Page Optimization”, Tim Ash
este pionier in materie de optimizare a ratei de conversie. In ultimii 20 de ani, companii precum Sears, Google, Expedia, eHarmony, Facebook, American Express, Canon, Nestle,
Symantec, Intuit, Autodesk sau Yahoo! au beneficiat de capacitatea inovativa a lui Tim de a
intelege comportamentului consumatorului, neuromarketing sau testari pe landing page.

De ce vanzarea catre partea logica a creierului nu va aduce rezultate pentru magazinul online?
Cand vine vorba de cumparaturi online, consumatorii nu iau decizii rationale. „Experienta pe
care platforma de cumparare o expune acestora poate fi una buna din punct de vedere strategic, dar extrem de costisitoare. Pentru a avea ROI, magazinele online trebuie sa fie la curent cu ultimele tehnici folosite in neuromarketing si sa tina cont de instinctele de cumparare.“ completeaza Tim Ash.

Exclusiv la TeCOMM: Ecommerce Conversion Masterclass
Oportunitatea unica pe care TeCOMM o aduce anul acesta in a doua zi a evenimentului de la
Bucuresti „Ecommerce Conversion Masterclass”, 4 ore de continut intensiv sustinut de vocea
conversiilor online din America: Tim Ash. Mai multe detalii despre subiectele de discutie,
numarul de locuri si modalitatea de inregistrare se regasesc pe site-ul oficial al evenimentului
www.bucharest.tecomm.ro

Timp de doua zile, alaturi de Tim Ash, profesionistii in eCommerce vor afla ce motiveaza
creierul primitiv al consumatorului si cum pot accelera ratele de conversie online.
Principalele puncte de discutie pe care Tim le pregateste pentru comunitatea TeCOMM:
– De ce avem trei creiere si care este, de fapt, cel responsabil de achizitia online;
– Cum limitam supra-aglomerarea optiunilor si indrumam oamenii catre rezultatul dorit;
– Tehnici de framing and bracketing pentru valorificarea cotinutului din magazinul online;
– Aplicatii practice pentru campaniile online.

Pe langa serviciile de consiliere strategica, Tim este keynote speaker, recunoscut in domeniul
marketingului digital si prezent la conferinte de nivel mondial precum: Content Marketing
World, DreamForce, Inbound, Internet Retailer, Affiliate Summit, Shop.org, PubCon sau
SMX. Este fondatorul si presedintele evenimentului international Digital Growth Unleashed
si colaborator pentru publicatii precum: ClickZ, Website Magazine, Visibility si altele. Din 1995, a scris peste 200 articole care au fost publicate si este autorul celor mai bine vandute doua carti despre optimizarea paginilor web, traduse in 6 limbi.

Evenimentul premium de eCommerce in Bucuresti
TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce impreuna oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online si profesionisti in eCommerce cu scopul de a educa si gasi solutii practice la problemele intalnite zi de zi in eCommerce. Editia din acest an TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 7 – 8 martie la Radisson Blu Hotel, iar organizatorii au anuntat reprezentanti eBay, Google, Citi Comercial Bank, Exponea, precum reprezentanti a celor mai importante magazine online din Romania.

Din programul evenimentului: prezentari, oportunitati de noi parteneriate, lansare produs destinat magazinelor online bazat de inteligenta artificiala, workshopuri etc. Inscrierile au inceput pe website-ul oficial al evenimentului: www.bucharest.tecomm.ro si cei care doresc sa se inscrie beneficiaza inca de promotia Early Bird la achizitionarea biletului.

TeCOMM este un eveniment care sprijina si contribuie la dezvoltarea industriei de eCommerce, sustinut de Profitshare.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Profitshare

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing