Hai la TeCOMM cu Profitshare

Postat pe 12.04.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Avem de dat 5 invitații la TeCOMM eCommerce Conference&Expo București, evenimentul care adună peste 200 de manageri ai magazinelor online și profesioniști în comerțul electronic.

Acesta va avea loc între 26 și 27 aprilie, la Radisson Blu.

De ce trebuie să fii acolo?

Pentru că:

  1. Vei învăța lucruri noi despre cum să vinzi eficient în mediul online
  2. Vei afla soluții noi pentru a-ți eficientiza businessul online
  3. Vei asculta poveștile de succes ale oamenilor din spatele businessurilor online de renume
  4. Vei găsi inspirație pentru a-ți updata și tu afacerea, pentru a avea câștiguri mai mari

 

Ce e nevoie să faci pentru a fi câștigătorul unei invitații la TeCOMM din partea Profitshare?

Simplu: să ne spui ce ți-ar plăcea să citești pe blogul Profitshare în următoarea perioadă.

Cele mai interesante 5 idei vor fi premiate de juriul Profitshare cu câte o invitație la TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

Concursul începe acum și se încheie vineri, 14 aprilie, ora 12:00.

Câștigătorii vor fi anunțați vineri, 14 aprilie, ora 14:00, tot aici în acest articol.

Multă baftă și inspirație!

 

Later Update: Listă câștigători

  1. Sorin Guleac
  2. George Dobritoiu
  3. Alex Marian
  4. Raluca Gînga
  5. Sorina Vana

Așteptăm pe mail (stefania.grajdeanu@conversion.ro) până marți, 18 aprilie, datele voastre de identificare: Nume, Prenume, Adresa mail, Telefon, Firma și Funcția (dacă e cazul).

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Ștefania Grăjdeanu

Bicycle lover & founder of www.bikechic.ro. Good Vibes. Positive Attitude. Genuine Curiosity.

Tag-uri: , , ,

Hai la TeCOMM cu Profitshare

Postat pe 12.04.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Avem de dat 5 invitații la TeCOMM eCommerce Conference&Expo București, evenimentul care adună peste 200 de manageri ai magazinelor online și profesioniști în comerțul electronic.

Acesta va avea loc între 26 și 27 aprilie, la Radisson Blu.

De ce trebuie să fii acolo?

Pentru că:

  1. Vei învăța lucruri noi despre cum să vinzi eficient în mediul online
  2. Vei afla soluții noi pentru a-ți eficientiza businessul online
  3. Vei asculta poveștile de succes ale oamenilor din spatele businessurilor online de renume
  4. Vei găsi inspirație pentru a-ți updata și tu afacerea, pentru a avea câștiguri mai mari

 

Ce e nevoie să faci pentru a fi câștigătorul unei invitații la TeCOMM din partea Profitshare?

Simplu: să ne spui ce ți-ar plăcea să citești pe blogul Profitshare în următoarea perioadă.

Cele mai interesante 5 idei vor fi premiate de juriul Profitshare cu câte o invitație la TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

Concursul începe acum și se încheie vineri, 14 aprilie, ora 12:00.

Câștigătorii vor fi anunțați vineri, 14 aprilie, ora 14:00, tot aici în acest articol.

Multă baftă și inspirație!

 

Later Update: Listă câștigători

  1. Sorin Guleac
  2. George Dobritoiu
  3. Alex Marian
  4. Raluca Gînga
  5. Sorina Vana

Așteptăm pe mail (stefania.grajdeanu@conversion.ro) până marți, 18 aprilie, datele voastre de identificare: Nume, Prenume, Adresa mail, Telefon, Firma și Funcția (dacă e cazul).

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Ștefania Grăjdeanu

Bicycle lover & founder of www.bikechic.ro. Good Vibes. Positive Attitude. Genuine Curiosity.
  • Adrian

    Buna ziua,

    Mi-ar placea sa gasesc pe blogul profitshare mai multe insight-uri despre deciziile clientilor de cumparare, ce anume ii determina sa ia decizia, cat timp dureaza achizitia unui produs pe diferite categorii de produse.

  • Marius Catalin Cioana

    INFORMATII DESPRE VANZARILE ONLINE,PLATI ONLINE,SECURITATEA PLATILOR ONLINE,
    CADRUL LEGAL DE DESFASURARE A COMERTULUI ONLINE,S.A.

  • Mi-ar plăcea să citesc despre exemple inedite și îndrăznețe de marketing (afiliat) și despre cum am putea include marketing-ul în cele mai noi tehnologii care apar pe piață.

  • Sorina Vana

    Ideei de content prin afiliere, practic sa iti faci un blog axat pe afiliere, cum sa-l dezvolti

  • Ionut

    Salutari. Multumim pentru ocazia oferita. Mie mi-ar placea sa citesc despre cum se poate face marketing afiliat prin AdWords (dar nu sa trimit trafic pe site-ul meu, iar acolo sa afisez bannere cu advertiseri). Chiar nu am gasit nimic despre asta si nici nu am inteles daca este permis de Google sau nu. Cu toate acestea, stiu sigur ca sunt multi afiliati care fac, dar nu stiu cum.

  • Dedu Dacian Florin

    Despre Vlogging si marketing afiliat.

  • Mihai Mike

    In calitate de afiliat: top 3 categorii in crestere (de exemplu trimestrial, dupa cresterea procentuala).

    Din perspectiva advertiserului: redactarea termenilor si conditiilor astfel incat sa nu-i limitezi afiliatului metodele de promovare (ma refer la restrictii, uneori excesive, in politica CPC).

  • George Dobritoiu

    Salutare, Eu, ca Advertiser, consider ca trebuie gasite solutii si metode de educare al Advertiserului, un ghid de bune practici, un decalog. Marea problema a sistemelor de afiliere il reprezinta lipsa de implicare in relatia cu Advertiserul. Foarte multi intra in sistem cu entuziasm, platesc taxe, nu relationeaza deloc cu afiliatii, nu vand si apoi ies dezamagiti din sistem, spunand ca afilierea in Romania nu functioneaza.
    Eu as dori sa un sistem de afiliere sa fie mult mai implicat in relatia cu noi, sa ne traga de maneca, sa ne invete pas cu pas cum sa colaboram cu afiliatii.
    Mi-ar fi de ajutor sa gasiti un sistem in care programul de afiliere sa prezinte si avantaje SEO pentru site-urile noastre.
    Multumesc

  • Buna ziua, am comentat si eu ieri. Sa inteleg ca nu s-a aprobat comentariul?

    • Stefania Grajdeanu

      Buna, Adrian!
      Am revizuit commentul tau, iar acesta era despre alt subiect. Pentru a te inscrie in concurs te rugam sa comentezi din nou, pe tema ceruta.
      Multumim!

  • Raluca Gînga

    Bună! Vin cu un răspuns în calitate de afiliat. Consider că ar trebui abordate subiecte precum: trucuri SEO, crearea traficului, optimizarea ratei de conversie, influențele deciziilor de cumpărare ale clienților, nișe care devin din ce în ce mai populare (cred că asta ar fi benefic, mai ales pentru cei novici care au intenția de a testa și această metodă – marketing afiliat – dar care nu au o idee despre o eventuală nișă care este în căutare în România), articole despre content marketing, cum să creezi conținut de calitate, mai ales acum, când conținutul a devenit și un criteriu pentru a avea o mai bună optimizare SEO. De asemeni, ar fi interesant de scris despre unele povești de succes în ceea ce privește marketing-ul afiliat. Cred că ar fi inspirațional pentru cei ce vor să urmeze această cale.
    Mulțumesc și vă urez multă inspirație la redactarea articolelor!

  • Sorin Guleac

    Subiecte care m-ar interesa:
    – un top al obstacolelor pe care magazinele le vad in relatia cu afiliatii si cum s-ar putea imbunatati, din punctul lor de vedere. Ar fi un start bun de discutii – comentarii, probabil la fel de importante si de utile precum articolul.
    – studii de caz de succes din Romania – relatie- afiliati- magazin, benefice atat pentru afiliati cat si pentru magazine
    – statistici mai detaliate – trimestriale sau bianuale – valoarea medie a conversiei per categorie de produse, timpul medie de conversie, surse de trafic (tip de website, social media)
    – campania lunii sau dialogul lunii: un magazin isi prezinta detaliat oferta/campania si intra in dialog cu afiliatii, raspunzandu-le la intrebari. Foarte util mai ales pentru noile magazine.

  • Alex Marian

    Care ar fi challenge’urile cele mai interesante si care atrag cea mai mare implicare din partea afiliatilor. Cum putem atrage o implicare cat mai mare a afiliatilor si cum sa ii stimulam ( altceva decat simplul comision oferit, niste concursuri interesante prin care afiliatii sa concureze intre ei ).

  • Adrian

    As dori sa publicati un top al afiliatilor si sa citesc despre secretele succesului lor. Cred ca ar avea foarte multa lume de invatat atat cei la inceput de drum cat si cei experimentati.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing