TeCOMM 2017: Tendinţe în eCommerce – Cum să vinzi online mult şi eficient?

Postat pe 21.03.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Aproximativ 2/3 dintre utilizatorii de Internet au realizat cumpărături online în 2016 la nivel european, conform datelor furnizate de Eurostat, iar cumpărăturile online continuă să crească printre utilizatorii cu vârste cuprinse între 16-24 de ani și 25-54 de ani.

 

În România, însă, creșterile vânzărilor sunt slab reprezentante, cu doar 18% dintre români realizând cumpărături online în 2016, în comparație cu alte țări membre ale Uniunii Europene. Marea Britanie ocupă prima poziție, cu peste 87% de utilizatori accesând Internetul pentru a cumpăra haine sau rezerva vacanțe, conform Eurostat.

 

Cum vinzi mai multe în online?

Consultantul în eCommerce şi afaceri care ajută proprietarii magazinelor online să crească şi să devină profitabili în industrie este Kunle Campbell, Adviser la Guilty Soles din Marea Britanie, care vine la București între 26-27 aprilie în cadrul evenimentului premium de eCommerce, TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Guilty Soles este unul dintre magazinele online cu vânzări ridicate la nivel internațional, axat pe industria încălțămintei.

Sunt trei modalități esențiale care să ajute businessurile online: clienții trebuie să fie foarte targetaţi, frecvența de cumpărare crescută și determinarea clienților de a face cumpărături să fie ridicată”, declară Kunle în cadrul  unui curs despre strategia ce te poate ajuta să ajungi la nivel internațional. Pasionat de comerț electronic de tânăr, Kunle a studiat economia şi s-a specializat în managementul comerțului electronic. Experiența sa este certificată și, nu de puține ori, acesta participă la evenimente dedicate comerțului electronic la nivel internațional, precum este și TeCOMM București, eveniment de referință pentru Europa de Est.

 

Prezenta în online a fiecărui business: esențială sau inutilă?

„Vizibilitatea online a magazinelor este esențială, și fiecare business trebuie să îndeplinească această cerință”, afirmă profesionistul Ovidiu Joița, Owner IAgency, cu o experiență de peste 15 ani în marketing și publicitate.

Cred că fiecare afacere trebuie să fie prezentă în mediul online. Mulți oameni au ideea greșită că numai magazinele online au nevoie de marketing sau SEO. Oamenii pot căuta orice pe Internet: date despre companie, despre produsele acesteia, ce păreri au clienții despre ele etc. Ce facem la compania pe care o conduc? Ne ocupăm de companiile importante, care sunt disponibile doar pentru câțiva oameni an de an, şi le aducem în centrul orașului, în cel mai îngreunat trafic. Le facem vizibile oricui”, a declarat Ovidiu, care are în portofoliul său sute de proiecte.

 

În 2008, în timpul crizei financiare, Ovidiu a înființat o companie de marketing online şi SEO, IAgency, iar în portofoliul companiei sale, se află branduri renumite la nivel național și internațional precum: Elvila.ro, DCNews.ro, Veloteca.ro, Floria.ro, Totalsoft.ro, Retargeting.biz sau Gadgetworld.ro. Ovidiu Joița va susține în cadrul TeCOMM București workshopul dedicat magazinelor online, în prima zi a evenimentului împărtășind din experiența proprie.

 

Top-playeri de UK, Olanda, Italia, Belgia prezenți la București

Alături de Ovidiu Joița, în cadrul TeCOMM vor participa speakeri de renume la nivel internațional și național, care vor susține prezentări, dezbateri și workshopuri între 26-27 aprilie. Creativul din spatele aurului de la Cannes, Richard Prenderville (CMO&Fondator, Peloton Digital Marketing Group) din Statele Unite va lansa pentru prima oară la București o dezbatere complexă despre comportamentul consumatorilor în economia multi-channel, prezentând alternative prin care poți atrage consumatorii din domenii diferite.

Richard Predenville a activat ca Vice-Președinte pe marketing global la Reebok International și a dezvoltat strategii de retailing în Asia și Europa în peste 200 de magazine, lansând câteva campanii iconice pentru Reebok. A câștigat aurul la Cannes pentru pentru cel mai bun advertising în 2006, și peste 10 Cyber Lions pentru excelență în campanii de marketing digital, dar și aurul în Marketing pentru cea mai bună campanie outdoor din Europa în 2005. Printre strategiile create în media digitală se numără parteneriate cu Xbox și MTV.

 

Alături de Richard Prenderville, Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace) din Marea Britanie va fi și Carlo Terreni (Director General, Netcomm Suisse) din Italia, Nick Lansley (Innovation Insider, Nick Lansley’s Innovation Lab) din Marea Britanie și Sven Bally (Founder & Senior Consultant, XETA) din Belgia și Jeese Weltevreden (Research Director, eCommerce Foundation) din Olanda, care vor prezenta celor peste 250 proprietari ai magazinelor online noutățile în eCommerce și modalități de a crește afacerea.

 

Evenimentul premium de eCommerce în București

TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agenția Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est, dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce împreună oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online sau profesioniști în eCommerce, cu scopul de a educa și găsi soluții practice la problemele întâlnite zi de zi în eCommerce. Ediția din acest an TeCOMM București are loc în perioada 26 – 27 aprilie la Radisson Blu Hotel.

 

Sell them your story! este şi tema evenimentului premium de comerț electronic, TeCOMM eCommerce Conference&Expo București, aflat la cea de-a 10-a ediţie, unde îşi dau întâlnire peste 250 trendsetteri din Europa de Est. Proprietarii magazinelor online și profesioniștii în eCommerce vor prezenta interactiv, vor participa la workshopuri şi dezbateri și vor oferi publicului cunoştinţele lor de afaceri şi strategiile care le-au determinat succesul.

Înscrierile se fac aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

TeCOMM 2017: Tendinţe în eCommerce – Cum să vinzi online mult şi eficient?

Postat pe 21.03.2017 de catre Ștefania Grăjdeanu

Aproximativ 2/3 dintre utilizatorii de Internet au realizat cumpărături online în 2016 la nivel european, conform datelor furnizate de Eurostat, iar cumpărăturile online continuă să crească printre utilizatorii cu vârste cuprinse între 16-24 de ani și 25-54 de ani.

 

În România, însă, creșterile vânzărilor sunt slab reprezentante, cu doar 18% dintre români realizând cumpărături online în 2016, în comparație cu alte țări membre ale Uniunii Europene. Marea Britanie ocupă prima poziție, cu peste 87% de utilizatori accesând Internetul pentru a cumpăra haine sau rezerva vacanțe, conform Eurostat.

 

Cum vinzi mai multe în online?

Consultantul în eCommerce şi afaceri care ajută proprietarii magazinelor online să crească şi să devină profitabili în industrie este Kunle Campbell, Adviser la Guilty Soles din Marea Britanie, care vine la București între 26-27 aprilie în cadrul evenimentului premium de eCommerce, TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Guilty Soles este unul dintre magazinele online cu vânzări ridicate la nivel internațional, axat pe industria încălțămintei.

Sunt trei modalități esențiale care să ajute businessurile online: clienții trebuie să fie foarte targetaţi, frecvența de cumpărare crescută și determinarea clienților de a face cumpărături să fie ridicată”, declară Kunle în cadrul  unui curs despre strategia ce te poate ajuta să ajungi la nivel internațional. Pasionat de comerț electronic de tânăr, Kunle a studiat economia şi s-a specializat în managementul comerțului electronic. Experiența sa este certificată și, nu de puține ori, acesta participă la evenimente dedicate comerțului electronic la nivel internațional, precum este și TeCOMM București, eveniment de referință pentru Europa de Est.

 

Prezenta în online a fiecărui business: esențială sau inutilă?

„Vizibilitatea online a magazinelor este esențială, și fiecare business trebuie să îndeplinească această cerință”, afirmă profesionistul Ovidiu Joița, Owner IAgency, cu o experiență de peste 15 ani în marketing și publicitate.

Cred că fiecare afacere trebuie să fie prezentă în mediul online. Mulți oameni au ideea greșită că numai magazinele online au nevoie de marketing sau SEO. Oamenii pot căuta orice pe Internet: date despre companie, despre produsele acesteia, ce păreri au clienții despre ele etc. Ce facem la compania pe care o conduc? Ne ocupăm de companiile importante, care sunt disponibile doar pentru câțiva oameni an de an, şi le aducem în centrul orașului, în cel mai îngreunat trafic. Le facem vizibile oricui”, a declarat Ovidiu, care are în portofoliul său sute de proiecte.

 

În 2008, în timpul crizei financiare, Ovidiu a înființat o companie de marketing online şi SEO, IAgency, iar în portofoliul companiei sale, se află branduri renumite la nivel național și internațional precum: Elvila.ro, DCNews.ro, Veloteca.ro, Floria.ro, Totalsoft.ro, Retargeting.biz sau Gadgetworld.ro. Ovidiu Joița va susține în cadrul TeCOMM București workshopul dedicat magazinelor online, în prima zi a evenimentului împărtășind din experiența proprie.

 

Top-playeri de UK, Olanda, Italia, Belgia prezenți la București

Alături de Ovidiu Joița, în cadrul TeCOMM vor participa speakeri de renume la nivel internațional și național, care vor susține prezentări, dezbateri și workshopuri între 26-27 aprilie. Creativul din spatele aurului de la Cannes, Richard Prenderville (CMO&Fondator, Peloton Digital Marketing Group) din Statele Unite va lansa pentru prima oară la București o dezbatere complexă despre comportamentul consumatorilor în economia multi-channel, prezentând alternative prin care poți atrage consumatorii din domenii diferite.

Richard Predenville a activat ca Vice-Președinte pe marketing global la Reebok International și a dezvoltat strategii de retailing în Asia și Europa în peste 200 de magazine, lansând câteva campanii iconice pentru Reebok. A câștigat aurul la Cannes pentru pentru cel mai bun advertising în 2006, și peste 10 Cyber Lions pentru excelență în campanii de marketing digital, dar și aurul în Marketing pentru cea mai bună campanie outdoor din Europa în 2005. Printre strategiile create în media digitală se numără parteneriate cu Xbox și MTV.

 

Alături de Richard Prenderville, Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace) din Marea Britanie va fi și Carlo Terreni (Director General, Netcomm Suisse) din Italia, Nick Lansley (Innovation Insider, Nick Lansley’s Innovation Lab) din Marea Britanie și Sven Bally (Founder & Senior Consultant, XETA) din Belgia și Jeese Weltevreden (Research Director, eCommerce Foundation) din Olanda, care vor prezenta celor peste 250 proprietari ai magazinelor online noutățile în eCommerce și modalități de a crește afacerea.

 

Evenimentul premium de eCommerce în București

TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agenția Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est, dedicat industriei eCommerce. An de an, TeCOMM aduce împreună oamenii cheie din industrie, proprietari de magazine online sau profesioniști în eCommerce, cu scopul de a educa și găsi soluții practice la problemele întâlnite zi de zi în eCommerce. Ediția din acest an TeCOMM București are loc în perioada 26 – 27 aprilie la Radisson Blu Hotel.

 

Sell them your story! este şi tema evenimentului premium de comerț electronic, TeCOMM eCommerce Conference&Expo București, aflat la cea de-a 10-a ediţie, unde îşi dau întâlnire peste 250 trendsetteri din Europa de Est. Proprietarii magazinelor online și profesioniștii în eCommerce vor prezenta interactiv, vor participa la workshopuri şi dezbateri și vor oferi publicului cunoştinţele lor de afaceri şi strategiile care le-au determinat succesul.

Înscrierile se fac aici.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing