Comunicarea Advertiserilor cu Afiliatii: Tipuri de Mesaje

Postat pe 25.06.2015 de catre Iulian

Banner afiliati - advertiseri

Cea mai simpla si mai la indemana modalitate prin care poti, ca Advertiser, sa ajuti dezvoltarea programului propriu de afiliere este sa comunici catre afiliati promotiile pe care le ai in derulare. Mesageria interna Profitshare este unealta prin care trimiti mesaje text / contactezi afiliatii. Fie pentru a comunica oferte, fie pentru a face un anunt important este bine sa ii tii pe afiliati conectati cu tot ceea ce se intampla. Puteti comunica promotiile catre afiliati printr-o mare varietate de mesaje care ii vor ajuta sa integreze in proiectul lor de afiliere cele mai bune oferte, ori vor putea genera un articol dedicat pe un anumit subiect.

Ce spun afiliatii:

„Vrem sa fim anuntati din timp daca urmeaza reduceri, unele promotii, ex 1 Decembrie, weekend cu transport free sau alte oferte / campanii in derulare. Multi scriu articole, au liste de abonati sau alte metode de promovare si atunci este bine sa stie din timp sa se poata pregati pentru acel eveniment. Vrem sa fim priviti ca si parteneri, nu ca si concurenti, angajati.”

1. Promotii Saptamanale. Majoritatea magazinelor online pregatesc saptamanal un newsletter, poate chiar mai des cu oferte pe diferite categorii de produse. Lista de produse poate fi trimisa sumarizat sau asa cum va intelegeti cu afiliatii pe categorii de produse, cu numele si linkurile de produs si pretul vechi si pretul nou al produsului. 5 produse pe categorie ar fi suficiente, nu vreti sa incarcati mesajul trimis catre afiliati foarte mult.

2. Trimiterea de informatii catre afiliati inaintea inceperii campaniilor mari. Acest tip de mesaj poate fi trimis de fiecare data cand apar campanii mari de marketing. De Craciun, de Paste, de Back to School, pentru Advertiserii de pe anumite nise, odata cu inceperea sezonului de Iarna sau Vara, si, bineinteles, de Black Friday. Daca trimiteti informatii despre campania ce urmeaza a fi lansata si despre reduceri, site-urile care fac marketing afiliat bazat pe creare de continut vor avea timp sa pregateasca articole si newslettere pana la inceputul campaniei.

3. Lista cu cele mai vandute produse luna trecuta. Un alt tip de mesaj care ii poate ajuta pe afiliati sa vanda mai mult este sa le oferiti statistici privind vanzarile pe care le inregistrati pe anumite categorii de produse. Top x produse vandute in luna precedenta.

4. Informatii despre vanzari anticipate pentru perioada urmatoare. Chiar daca afiliatii care activeaza intr-o anumita nisa cunosc sezonalitatea vanzarilor este bine sa trimiteti informatii pentru categoriile de produse pentru care se anticipeaza cresteri intr-o anumita perioada de timp deoarece ii va determina pe mai multi dintre ei sa pregateasca o noua campanie PPC, Email Marketing, ori crearea de nou continut.

Nu uitati ca si comunicarea mesajelor ar trebui facuta la ore rezonabile, din timp, iar titlul mesajului daca nu este destul de interesant pentru afiliat ar putea fi trecut cu vederea.  Orice mesaj trimis trebuie sa fie relevant pentru afiliati, altfel s-ar putea ca in timp sa-si piarda interesul pentru comunicarile viitoare pe care le faci ca Advertiser. Mai multe sfaturi legate de comunicarea cu afiliatii gasesti in acest articol.

Exemplu de formatare a listei de produse aflate in promotie:

Categorie produse

  1. Titlu produs cu link – pret taiat – pret nou
  2. Titlu produs cu link – pret taiat – pret nou
  3. etc.

Daca nu ai fost prezent la ultima intalnire cu Advertiserii si Afiliatii Profitshare intra pe acest articol unde vei gasi filmarile de la eveniment.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Iulian

Account Manager at Profitshare
M-am alaturat echipei Profitshare in 2014. Sunt pasionat de tehnologie si incepand din 2008 aceasta pasiune s-a materializat intr-un blog de profil. Acolo am inceput sa practic si marketingul afiliat din 2010.

Tag-uri: ,

Comunicarea Advertiserilor cu Afiliatii: Tipuri de Mesaje

Postat pe 25.06.2015 de catre Iulian

Banner afiliati - advertiseri

Cea mai simpla si mai la indemana modalitate prin care poti, ca Advertiser, sa ajuti dezvoltarea programului propriu de afiliere este sa comunici catre afiliati promotiile pe care le ai in derulare. Mesageria interna Profitshare este unealta prin care trimiti mesaje text / contactezi afiliatii. Fie pentru a comunica oferte, fie pentru a face un anunt important este bine sa ii tii pe afiliati conectati cu tot ceea ce se intampla. Puteti comunica promotiile catre afiliati printr-o mare varietate de mesaje care ii vor ajuta sa integreze in proiectul lor de afiliere cele mai bune oferte, ori vor putea genera un articol dedicat pe un anumit subiect.

Ce spun afiliatii:

„Vrem sa fim anuntati din timp daca urmeaza reduceri, unele promotii, ex 1 Decembrie, weekend cu transport free sau alte oferte / campanii in derulare. Multi scriu articole, au liste de abonati sau alte metode de promovare si atunci este bine sa stie din timp sa se poata pregati pentru acel eveniment. Vrem sa fim priviti ca si parteneri, nu ca si concurenti, angajati.”

1. Promotii Saptamanale. Majoritatea magazinelor online pregatesc saptamanal un newsletter, poate chiar mai des cu oferte pe diferite categorii de produse. Lista de produse poate fi trimisa sumarizat sau asa cum va intelegeti cu afiliatii pe categorii de produse, cu numele si linkurile de produs si pretul vechi si pretul nou al produsului. 5 produse pe categorie ar fi suficiente, nu vreti sa incarcati mesajul trimis catre afiliati foarte mult.

2. Trimiterea de informatii catre afiliati inaintea inceperii campaniilor mari. Acest tip de mesaj poate fi trimis de fiecare data cand apar campanii mari de marketing. De Craciun, de Paste, de Back to School, pentru Advertiserii de pe anumite nise, odata cu inceperea sezonului de Iarna sau Vara, si, bineinteles, de Black Friday. Daca trimiteti informatii despre campania ce urmeaza a fi lansata si despre reduceri, site-urile care fac marketing afiliat bazat pe creare de continut vor avea timp sa pregateasca articole si newslettere pana la inceputul campaniei.

3. Lista cu cele mai vandute produse luna trecuta. Un alt tip de mesaj care ii poate ajuta pe afiliati sa vanda mai mult este sa le oferiti statistici privind vanzarile pe care le inregistrati pe anumite categorii de produse. Top x produse vandute in luna precedenta.

4. Informatii despre vanzari anticipate pentru perioada urmatoare. Chiar daca afiliatii care activeaza intr-o anumita nisa cunosc sezonalitatea vanzarilor este bine sa trimiteti informatii pentru categoriile de produse pentru care se anticipeaza cresteri intr-o anumita perioada de timp deoarece ii va determina pe mai multi dintre ei sa pregateasca o noua campanie PPC, Email Marketing, ori crearea de nou continut.

Nu uitati ca si comunicarea mesajelor ar trebui facuta la ore rezonabile, din timp, iar titlul mesajului daca nu este destul de interesant pentru afiliat ar putea fi trecut cu vederea.  Orice mesaj trimis trebuie sa fie relevant pentru afiliati, altfel s-ar putea ca in timp sa-si piarda interesul pentru comunicarile viitoare pe care le faci ca Advertiser. Mai multe sfaturi legate de comunicarea cu afiliatii gasesti in acest articol.

Exemplu de formatare a listei de produse aflate in promotie:

Categorie produse

  1. Titlu produs cu link – pret taiat – pret nou
  2. Titlu produs cu link – pret taiat – pret nou
  3. etc.

Daca nu ai fost prezent la ultima intalnire cu Advertiserii si Afiliatii Profitshare intra pe acest articol unde vei gasi filmarile de la eveniment.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Iulian

Account Manager at Profitshare
M-am alaturat echipei Profitshare in 2014. Sunt pasionat de tehnologie si incepand din 2008 aceasta pasiune s-a materializat intr-un blog de profil. Acolo am inceput sa practic si marketingul afiliat din 2010.
  • Poate ca trebuia explicat si faptul ca a comunica presupune doua sensuri: dinspre si catre. La fel de important este si sa raspunda(intr-un interval de timp decent) atunci cand noi afiliatii trimitem, prin acelasi sistem de mesagerie, diverse intrebari/probleme/lamuriri catre ei, advertiserii.Iar campaniile sa nu fie anuntate gen eMAG cu 5 ore inainte sa inceapa, sau selectiv, doar catre anumiti afiliati.

  • Pingback: 5 tipuri de continut care livreaza in afiliere()

  • Cu aceeasi problema ca si Lucian ma confrunt si eu: lipsa de raspuns/reactie intr-un timp decent a advertiserilor la mesajele primite de la afiliati.

    Mai mult, sunt situatii in care sunt respinse nejustificat comisioanele. Prezentand dovezile in acest sens, advertiserii fie nu mai raspund deloc la mesajele primite prin mesagerie, fie, in cel mai fericit caz, aproba comisioanele fara insa a oferi nicio explicatie.

    Propun realizarea unui sistem de rating prin care afiliatii sa poata evalua advertiserii.

  • Raluca

    Mie cel mai grav mi se pare ca nici Profitshare insusi nu raspunde la mesaje (ca sa nu mai zic ca daca scrii la Contact nu exista nici macar un mesaj de raspuns automat, ca sa stii macar ca functioneaza). In conditiile astea nu pot sa ma mir ca advertiserii nu raspund.

    • Bianca

      Buna, vom verifica de ce nu ai primit mesajul automat, aceasta functionalitate exista si iti atribuie un numar automat pentru orice solicitare. Incercam sa raspundem la toate mesajele voastre in cel mai scurt timp posibil, daca se intampla sa ai vreo cerere la care nu ai primit raspuns , ne cerem scuze si te rugam sa revii cu un email sau cu un mesaj pe Facebook sau pe blog.

    • Raluca

      OK, multumesc.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing