Cum pot profita afiliatii de subiectele trending: Netflix in Romania

Postat pe 14.01.2016 de catre Bianca

Nu mai este nici o noutate faptul ca Netflix s-a lansat in Romania. Social media a vuit toata saptamana trecuta pe seama acestui subiect, au aparut articole in presa, stiri la televizor, posturi si comentarii pe Facebook/Twitter…poate unii chiar au ajuns si la nivelul “netflix and chill” (ii felicitam ♥).

Am aflat tot prin intermediul Social media care sunt ofertele de abonamente, argumente pro si contra abonarii, motive pentru care nu va avea succes, explicatii despre lipsa serialului House of Cards si multe wish list-uri cu seriale si filme preferate.

Prin urmare am stabilit fara nici o indoiala ca Netflix s-a aflat in topul celor mai discutate subiecte din Romania la inceput de an. Intrebarea este cum putem sa valorificam acest lucru prin afiliere?

Cei mai inspirati afiliati Profitshare au profitat de acest subiect si au generat link-uri de afiliere pentru a promova smart TV-uri, telefoane, tablete, PC-uri, console, streaming media playere si cam tot ce se poate folosi pentru a urmari filmele si serialele de la Netflix. Si pentru ca marketingul afiliat profitabil presupune o colaborare excelenta dintre advertiseri si afiliati, si unii dintre advertiseri au fost pregatiti corespunzator pentru lansarea Netflix, evidentiind in oferta lor produsele compatibile Netflix si oferind preturi speciale pentru cei care cumpara in aceasta perioada.

Publicatiile de stiri au inceput cu teaserele Netflix din decembrie, iar in 6 ianuarie s-a anuntat oficial lansarea in Romania. Primul articol despre Netflix continand link-uri de afiliere integrate nu a intarziat sa apara, fiind publicat tot pe 6 ianuare. Au urmat in decursul unei saptamani alte peste 30 de articole care au asociat lansarea Netflix in Romania cu oferte ale advertiserilor Profitshare.

Am putea zice ca a fost o reactie destul de buna a afiliatilor Profitshare si speram ca rezultatele sa nu intarzie sa apara.

Nu uitati ca lansarea Netflix este un singur exemplu de cum se poate profita de subiecte trending in afiliere. Un alt subiect fierbinte al acestei saptamani pare sa fie deschiderea Complexului Therme in Bucuresti, unde se pot integra oferte pentru costume de baie sau alte obiecte asociate cu activitati de spa si relaxare.

Tot ce trebuie sa faceti este sa fiti la curent cu toate noutatile si sa profitati de moment!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Tag-uri: , ,

Cum pot profita afiliatii de subiectele trending: Netflix in Romania

Postat pe 14.01.2016 de catre Bianca

Nu mai este nici o noutate faptul ca Netflix s-a lansat in Romania. Social media a vuit toata saptamana trecuta pe seama acestui subiect, au aparut articole in presa, stiri la televizor, posturi si comentarii pe Facebook/Twitter…poate unii chiar au ajuns si la nivelul “netflix and chill” (ii felicitam ♥).

Am aflat tot prin intermediul Social media care sunt ofertele de abonamente, argumente pro si contra abonarii, motive pentru care nu va avea succes, explicatii despre lipsa serialului House of Cards si multe wish list-uri cu seriale si filme preferate.

Prin urmare am stabilit fara nici o indoiala ca Netflix s-a aflat in topul celor mai discutate subiecte din Romania la inceput de an. Intrebarea este cum putem sa valorificam acest lucru prin afiliere?

Cei mai inspirati afiliati Profitshare au profitat de acest subiect si au generat link-uri de afiliere pentru a promova smart TV-uri, telefoane, tablete, PC-uri, console, streaming media playere si cam tot ce se poate folosi pentru a urmari filmele si serialele de la Netflix. Si pentru ca marketingul afiliat profitabil presupune o colaborare excelenta dintre advertiseri si afiliati, si unii dintre advertiseri au fost pregatiti corespunzator pentru lansarea Netflix, evidentiind in oferta lor produsele compatibile Netflix si oferind preturi speciale pentru cei care cumpara in aceasta perioada.

Publicatiile de stiri au inceput cu teaserele Netflix din decembrie, iar in 6 ianuarie s-a anuntat oficial lansarea in Romania. Primul articol despre Netflix continand link-uri de afiliere integrate nu a intarziat sa apara, fiind publicat tot pe 6 ianuare. Au urmat in decursul unei saptamani alte peste 30 de articole care au asociat lansarea Netflix in Romania cu oferte ale advertiserilor Profitshare.

Am putea zice ca a fost o reactie destul de buna a afiliatilor Profitshare si speram ca rezultatele sa nu intarzie sa apara.

Nu uitati ca lansarea Netflix este un singur exemplu de cum se poate profita de subiecte trending in afiliere. Un alt subiect fierbinte al acestei saptamani pare sa fie deschiderea Complexului Therme in Bucuresti, unde se pot integra oferte pentru costume de baie sau alte obiecte asociate cu activitati de spa si relaxare.

Tot ce trebuie sa faceti este sa fiti la curent cu toate noutatile si sa profitati de moment!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Bianca

Digital marketing ⚓️ for a living.. Rock festivals, snowboarding, rock climbing, cats, environment ❤️ for a loving

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing