Update: Noi Sortari pentru Catalogul de Advertiseri

Postat pe 8.07.2014 de catre Claudiu Farcas

update-catalog-advertiser-profitshare

De astazi afiliatii au o noua optiune in catalogul de advertiseri Profitshare – sortarea advertiserilor in functie de performante!

Noile optiuni disponibile in cadrul contului de afiliat Profitshare vor ajuta afiliatii sa isi aleaga mai usor advertiserii pe care ii promoveaza si sa posede un indicator de retea in ceea ce priveste performanta fiecarui program de afiliere din Profitshare.

Sortarea standard in catalogul de advertiseri este de acum in legatura directa cu performanta fiecarui advertiser in parte. Aceasta noua sortare vine si in sprijinul advertiserilor care doresc sa isi creasca performanta din afiliere, astfel incat atunci cand un advertiser ofera afiliatilor conditii foarte bune (comisioane mari, rate de anulare mici, EPC mare) afiliatii sa il promoveze si mai intens.

Noile sortari iau in calcul comisioanele procesate din ultimele 90 de zile. Advertiserii care proceseaza comisioanele mai rapid sunt avantajati deoarece se iau in calcul comisioane pe o perioada mai mare.
Datele se vor actualiza periodic, pentru inceput o data pe saptamana.

update-sortare-catalog-advertiseri

ordonarea advertiserilor pe nisa Fashion dupa valoarea comisioanelor aprobate

Ce sortari sunt disponibile in catalogul de advertiseri?

  • Valoarea comisioanelor aprobate in ultimele 90 de zile
  • EPC (valoarea medie a unui click)
  • Rata de conversie
  • Rata de aprobare (valoric)   rata de aprobare in functie de valoarea comisioanelor inregistrate
  • Rata de aprobare (numeric) – rata de aprobare in functie de numarul comisioanelor inregistrate

Sortarile se aplica pentru orice filtru. De exemplu puteti sa comparati care dintre advertiserii de pe o anumita categorie au cea mai mare valoare a comisioanelor oferite, rata de aprobare sau EPC. Va recomandam sa analizati fiecare indicator in parte.

update-filtre-catalog-advertiseri

filtrele disponibile in catalogul de advertiseri

Vom implementa in perioada urmatoare noi functionalitati pentru contul de afiliat astfel incat sa aveti o imagine mai clara asupra promovarii realizate pentru advertiseri, atat la nivel de cont individual, cat si in functie de performantele globale pe reteaua de afiliere Profitshare.

Asteptam cu deosebit interes feedback-ul vostru!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: ,

Update: Noi Sortari pentru Catalogul de Advertiseri

Postat pe 8.07.2014 de catre Claudiu Farcas

update-catalog-advertiser-profitshare

De astazi afiliatii au o noua optiune in catalogul de advertiseri Profitshare – sortarea advertiserilor in functie de performante!

Noile optiuni disponibile in cadrul contului de afiliat Profitshare vor ajuta afiliatii sa isi aleaga mai usor advertiserii pe care ii promoveaza si sa posede un indicator de retea in ceea ce priveste performanta fiecarui program de afiliere din Profitshare.

Sortarea standard in catalogul de advertiseri este de acum in legatura directa cu performanta fiecarui advertiser in parte. Aceasta noua sortare vine si in sprijinul advertiserilor care doresc sa isi creasca performanta din afiliere, astfel incat atunci cand un advertiser ofera afiliatilor conditii foarte bune (comisioane mari, rate de anulare mici, EPC mare) afiliatii sa il promoveze si mai intens.

Noile sortari iau in calcul comisioanele procesate din ultimele 90 de zile. Advertiserii care proceseaza comisioanele mai rapid sunt avantajati deoarece se iau in calcul comisioane pe o perioada mai mare.
Datele se vor actualiza periodic, pentru inceput o data pe saptamana.

update-sortare-catalog-advertiseri

ordonarea advertiserilor pe nisa Fashion dupa valoarea comisioanelor aprobate

Ce sortari sunt disponibile in catalogul de advertiseri?

  • Valoarea comisioanelor aprobate in ultimele 90 de zile
  • EPC (valoarea medie a unui click)
  • Rata de conversie
  • Rata de aprobare (valoric)   rata de aprobare in functie de valoarea comisioanelor inregistrate
  • Rata de aprobare (numeric) – rata de aprobare in functie de numarul comisioanelor inregistrate

Sortarile se aplica pentru orice filtru. De exemplu puteti sa comparati care dintre advertiserii de pe o anumita categorie au cea mai mare valoare a comisioanelor oferite, rata de aprobare sau EPC. Va recomandam sa analizati fiecare indicator in parte.

update-filtre-catalog-advertiseri

filtrele disponibile in catalogul de advertiseri

Vom implementa in perioada urmatoare noi functionalitati pentru contul de afiliat astfel incat sa aveti o imagine mai clara asupra promovarii realizate pentru advertiseri, atat la nivel de cont individual, cat si in functie de performantele globale pe reteaua de afiliere Profitshare.

Asteptam cu deosebit interes feedback-ul vostru!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing