Zilele acestea am introdus noi functionalitati in platforma Profitshare, orientate spre a va ajuta sa adaptati si mai bine strategia de promovare a advertiserilor. Ambele functionalitati introduse au venit ca urmare a cererilor voastre. Va incurajam ca si pe viitor sa ne semnalizati ce functionalitati v-ar ajuta si mai mult in activitatea de promovare.
Notificare link-uri inactive
Asa cum stiti, din varii motive, unele colaborari cu advertiserii inceteaza, fie datorita vointei acestora fie datorita unor probleme aparute pe parcurs: neplata facturi, implementari defectuoase coduri de conversie s.a.m.d. ceea ce duce la suspendarea conturilor de advertiseri si oprirea redirectionarii link-urilor de afiliere catre acestia.
Pentru a va ajuta sa puteti directiona vizitatorii catre magazine care recompenseaza efortul vostru de promovare, incepand de ieri platforma va trimite o notificare pe email la accesarea unor link-uri de afiliere inactive.
Recomandarea noastra este sa inlocuiti link-urile de afiliere catre oferte ale unor produse din oferta altor magazine active in Profitshare insa aveti si optiunea de a inlocui link-ul de afiliere cu unul direct catre fostul advertiser, tineti insa cont ca un advertiser inactiv nu va genera comisioane in platforma Profitshare.
Am limitat numarul de trimiteri pe zi pentru acelasi instrument, asadar veti primi un singur email intr-o zi/instrument inactiv. Notificarile pe email se pot dezactiva din sectiunea „Notificari – Setari” a contului de afiliat.
Istoric actiuni pe conversie
Tot incepand de ieri, advertiserii au optiunea de a adauga mai multe detalii pentru a justifica anularea comisioanelor. Daca pana acum advertiserii puteau alege doar din motive predefinite – acum pot sa completeze suplimentar detalii pentru a ajuta afiliatii sa inteleaga mai bine ce se intampla cu comanda care a venit in urma promovarii lor, in cazul in care comisionul nu ajunge sa fie aprobat.
Afiliatii vor vedea toate actiunile intreprinse pe fiecare conversie, incepand de ieri, fie ca vorbim de adaugari de produs, modificari de valori pe comision sau eventuale anulari direct in sectiunea fiecarei conversii.
Speram ca cele doua functionalitati introduse sa va fie utile si sa va ajute inca pentru a castiga cat mai multe puncte in Campania Back to School 2015!
Intre timp, pregatim si alte functionalitati importante pentru a va ajuta sa castigati si mai multe comisioane, stati pe aproape!
Profitshare
Latest posts by Profitshare (see all)
- Câștigătorii Sale Wars 2021! - 8 februarie 2022
- Află mai multe despre advertiserul Sursa-LED! - 1 noiembrie 2021
- MaxMed mărește comisionul la cele mai vândute produse de la 20% la 25% în perioada 19.07-15.08.2021! - 19 iulie 2021
Tag-uri: functionalitati, functionalitati noi, platforma, profitshare, update