Update-uri: Notificari link-uri inactive si extindere istoric comanda

Postat pe 11.08.2015 de catre Claudiu Farcas

banner profitshare - 26 (1)Zilele acestea am introdus noi functionalitati in platforma Profitshare, orientate spre a va ajuta sa adaptati si mai bine strategia de promovare a advertiserilor. Ambele functionalitati introduse au venit ca urmare a cererilor voastre. Va incurajam ca si pe viitor sa ne semnalizati ce functionalitati v-ar ajuta si mai mult in activitatea de promovare.

Notificare link-uri inactive

 

email_link_inactiv

Asa cum stiti, din varii motive, unele colaborari cu advertiserii inceteaza, fie datorita vointei acestora fie datorita unor probleme aparute pe parcurs: neplata facturi, implementari defectuoase coduri de conversie s.a.m.d. ceea ce duce la suspendarea conturilor de advertiseri si oprirea redirectionarii link-urilor de afiliere catre acestia.
Pentru a va ajuta sa puteti directiona vizitatorii catre magazine care recompenseaza efortul vostru de promovare, incepand de ieri platforma va trimite o notificare pe email la accesarea unor link-uri de afiliere inactive.
Recomandarea noastra este sa inlocuiti link-urile de afiliere catre oferte ale unor produse din oferta altor magazine active in Profitshare insa aveti si optiunea de a inlocui link-ul de afiliere cu unul direct catre fostul advertiser, tineti insa cont ca un advertiser inactiv nu va genera comisioane in platforma Profitshare.

Am limitat numarul de trimiteri pe zi pentru acelasi instrument, asadar veti primi un singur email intr-o zi/instrument inactiv. Notificarile pe email se pot dezactiva din sectiunea „Notificari – Setari” a contului de afiliat.

Istoric actiuni pe conversie

Tot incepand de ieri, advertiserii au optiunea de a adauga mai multe detalii pentru a justifica anularea comisioanelor. Daca pana acum advertiserii puteau alege doar din motive predefinite – acum pot sa completeze suplimentar detalii pentru a ajuta afiliatii sa inteleaga mai bine ce se intampla cu comanda care a venit in urma promovarii lor, in cazul in care comisionul nu ajunge sa fie aprobat.

Afiliatii vor vedea toate actiunile intreprinse pe fiecare conversie, incepand de ieri, fie ca vorbim de adaugari de produs, modificari de valori pe comision sau eventuale anulari direct in sectiunea fiecarei conversii.

7
Speram ca cele doua functionalitati introduse sa va fie utile si sa va ajute inca pentru a castiga cat mai multe puncte in Campania Back to School 2015!
Intre timp, pregatim si alte functionalitati importante pentru a va ajuta sa castigati si mai multe comisioane, stati pe aproape!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: , , , ,

Update-uri: Notificari link-uri inactive si extindere istoric comanda

Postat pe 11.08.2015 de catre Claudiu Farcas

banner profitshare - 26 (1)Zilele acestea am introdus noi functionalitati in platforma Profitshare, orientate spre a va ajuta sa adaptati si mai bine strategia de promovare a advertiserilor. Ambele functionalitati introduse au venit ca urmare a cererilor voastre. Va incurajam ca si pe viitor sa ne semnalizati ce functionalitati v-ar ajuta si mai mult in activitatea de promovare.

Notificare link-uri inactive

 

email_link_inactiv

Asa cum stiti, din varii motive, unele colaborari cu advertiserii inceteaza, fie datorita vointei acestora fie datorita unor probleme aparute pe parcurs: neplata facturi, implementari defectuoase coduri de conversie s.a.m.d. ceea ce duce la suspendarea conturilor de advertiseri si oprirea redirectionarii link-urilor de afiliere catre acestia.
Pentru a va ajuta sa puteti directiona vizitatorii catre magazine care recompenseaza efortul vostru de promovare, incepand de ieri platforma va trimite o notificare pe email la accesarea unor link-uri de afiliere inactive.
Recomandarea noastra este sa inlocuiti link-urile de afiliere catre oferte ale unor produse din oferta altor magazine active in Profitshare insa aveti si optiunea de a inlocui link-ul de afiliere cu unul direct catre fostul advertiser, tineti insa cont ca un advertiser inactiv nu va genera comisioane in platforma Profitshare.

Am limitat numarul de trimiteri pe zi pentru acelasi instrument, asadar veti primi un singur email intr-o zi/instrument inactiv. Notificarile pe email se pot dezactiva din sectiunea „Notificari – Setari” a contului de afiliat.

Istoric actiuni pe conversie

Tot incepand de ieri, advertiserii au optiunea de a adauga mai multe detalii pentru a justifica anularea comisioanelor. Daca pana acum advertiserii puteau alege doar din motive predefinite – acum pot sa completeze suplimentar detalii pentru a ajuta afiliatii sa inteleaga mai bine ce se intampla cu comanda care a venit in urma promovarii lor, in cazul in care comisionul nu ajunge sa fie aprobat.

Afiliatii vor vedea toate actiunile intreprinse pe fiecare conversie, incepand de ieri, fie ca vorbim de adaugari de produs, modificari de valori pe comision sau eventuale anulari direct in sectiunea fiecarei conversii.

7
Speram ca cele doua functionalitati introduse sa va fie utile si sa va ajute inca pentru a castiga cat mai multe puncte in Campania Back to School 2015!
Intre timp, pregatim si alte functionalitati importante pentru a va ajuta sa castigati si mai multe comisioane, stati pe aproape!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  • Mulțam! 🙂

  • Azi am primit un minunat mail ce oferea absolut zero informație utilă, căci lipsea sursa click-ului. Ok, link-ul este invalid și nu există referal, dar măcar spre ce advertiser era? Care era link-ul original spre care făcea redirect?

    • Aceeasi poveste si la mine. Nu apare pagina care contine link-ul expirat.

    • @ionutstaicu:disqus, @lucian_u:disqus – Acum apare in notificarea trimisa si link-ul original, inainte de conversia in link de afiliat.

    • Salut Ionut,

      Multumim pentru feedback. Aducem curand in notificare si pagina initiala de destinatie pentru link-ul de afiliere.

    • Dacă tot suntem aici, nu adăugați o metodă publică de a re-parsa link-urile cu scriptul JS? În cazul site-urilor cu o navigație non standard (e.g. webapps) nu prea funcționează parsarea pe paginile interne încărcate prin ajax. Am trimis un mail cu o soluție acum jumătate de an și… nimic.

      Mulțumesc 🙂

    • Cautam mailul si vedem ce si cand putem face. In general ne orientam in dezvoltari pe modificari care pot avea impact semnificativ in promovarea pe care o realizeaza afiliatii.

    • Am primit ID #17773 pe bugtracker când am trimis mail (20 mai)

      Este o modificare exagerat de ridicol de simplă și ia enervant de mult timp 🙂

    • Ionut, exact asa le voi transmite colegilor mei tehnici. Mersi inca o data!

  • Dobre Dan

    Daca tot ati adaugat functia „Istoric actiuni pe conversie” ar fi bine ca motivul anularii unui comision sa devina obligatoriu de a fi trecut de catre advertiser

    • Motivul anularii nu apare daca advertiserul proceseaza prin API sau anuleaza bulk comisioane. Incercam sa asociem si mesajele API ca voi sa stiti cat mai in detaliu.
      Dar voi oricand puteti sa intrebati advertiserii suplimentar de motivele anularilor si daca cumva nu primiti raspuns, ne puteti trimite un mesaj la support@profitshare.ro si incercam sa intermediem un raspuns.

      Totusi, este de spus ca aceste motive de anulare in lista de conversii apar in contul de afiliat doar pentru comisioanele procesate dupa 11.08.2015.

    • Dobre Dan

      ce sa mai stau sa intreb advertiser-ul cand pe segmentul iphone5-6/galaxys6-edge si in general telefoane scumpe s-au anulat 90-95% daca nu mai mult din conversii cred ca pe cont am peste 30-40 de asemenea comisioane anulate

  • Încă o idee: poate că ar trebi să faceți redirect în mod automat. Vizitatorul nu trebuie să știe aceste detalii, că nu are vreo vină…

    • Alina

      Aceasta este cea mai buna practica in afiliere, persoana care a accesat un link/banner se astepta sa ajunga pe site-ul respectivului advertiser. Redirectionarea lui ar insemna inducerea in eroare din start. Iti multumim mult pentru feedback.

    • Când un vizitator dă click pe un link pe care scrie „Nikon D4” pe ce pagină se crezi că se așteaptă să ajungă?

      a) pe o pagină care conține produsul Nikon D4

      b) pe o pagină de eroare.

      Dacă un magazin iese din rețeaua PS, chestia asta trebuie să fie între PS-Magazin-Afiliat. Atât.

      În niciun caz nu trebuie să fie implicat vizitatorul în vreun fel.

      Prefer ca redirectul să fie făcut spre magazinul inițial fără să primesc vreun comision (dar să primesc o notificare!) decât să primească vizitatorul o eroare!

      Sper să reveniți asupra acestei funcționalități.

    • Este si pentru noi important ca vizitatorul sa fie cat mai putin implicat in relatia aceasta si ca instrumentele de promovare Profitshare sa il duca acolo unde se asteapta, sa oferim plus valoare in aceasta colaborare pentru vizitatori, vezi interminabilele discutii despre AdBlock si de ce s-a ajuns aici.
      Scopul nostru este sa punem in legatura advertiserul cu afiliatul pentru ca acestia impreuna sa lucreze astfel incat dincolo de comisioane si vanzari, beneficiul direct sa fie al vizitatorului.

      Nu intru in detaliile care ne-au dus la decizia actuala de a intrerupe navigarea vizitatorului spre site-ul unui Advertiser in cazul colaborarilor terminate dar iti spun ca ne vom gandi serios la o schimbare, desi nu pot sa garantez ca o vom face.

    • Măcar adăugați o opțiune pentru afiliați, să-și poată seta singuri această funcționalitate.

      Eu fac afiliere ca hobby, ca să zic așa. Mai las un link pe un forum, pe un blog etc. Locuri unde nu mai am acces pentru a edita. Ori prin această decizie, mă faceți să fiu extrem de sceptic în a promova alt magazin în afară de emag.

      Că tot veni vorba, dacă iese emag din sistem, ce se întâmplă cu linkurile introduse manual (adică toate link-urile băgate până anul trecut, când s-a lansat pluginul de WP) pe sute sau mii de bloguri? Stricați un sfert din internetul românesc? Îl stricați 🙂

      Nu sunt foarte sigur că înțeleg ce legătură are AdBlock în toată povestea asta.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing