Utilitatea unui widget în sistemele de afilieri CPA/CPS

Postat pe 4.06.2009 de catre Alexandru Negrea

Într-un articol anterior am discutat despre deep links ?i utilitatea acestora, cu promisiunea c? voi scrie, la un moment dat, o serie de articole despre utilitatea widgeturilor din sistemul de afilieri ProfitShare ?i nu numai. Acesta este primul articol din aceast? serie, tema principal? fiind reprezentat? de avantajul navig?rii printr-o serie de produse oferite de comerciant, direct pe site-ul afiliatului, f?r? refresh de pagin? sau click-uri inutile.

Diversitate și obișnuință

O s? iau ca exemplu site-ul realitatea, care folose?te de ceva timp widgeturile ProfitShare ?i reu?e?te, cu succes, s? le integreze foarte elegant, atât în designul site-ului, cât ?i în preferin?ele cititorilor.

Oamenii au tendin?a de a-?i forma ni?te obiceiuri, atâta timp cât primul contact cu un anumit serviciu, îi ajut? s? g?seasc? ceea ce-?i doresc. Ba mai mult de atât, un astfel de obicei ajunge, pe post de recomandare ?i la cuno?tin?ele consumatorului mul?umit.
Pe acest principiu se bazeaz? utilitatea unui widget ce prezint?, spre exemplu, cele mai vândute produse dintr-o anumit? perioad?, sau produsele din oferta promo?ional? a zilei/s?pt?mânii/lunii. Eu sunt foarte atras de astfel de topuri/promo?ii, chiar dac? nu inten?ionez s? cump?r ceva anume. Îmi place s? fiu la curent cu pia?a IT, în primul rând pentru c? e un domeniu rela?ionat direct cu stilul meu de via??, iar în al doilea rând pentru c? sunt dispus oricând s? profit de o reducere substan?ial?.

realitatea_afilieri

Imaginea de mai sus prezint? integrarea de pe site-ul realitatea (în pagina fiec?rui articol), pentru dou? widgeturi ce apar?in unor sisteme de afilieri din România (unul este ProfitShare), iar aspectele, pe care a? vrea s? le eviden?iez sunt titlurile widgeturilor (po?i citi, pe larg, despre libertatea în semnalizarea reclamelor, oferit? de un sistem CPA/CPS, în articolul precedent).

Titltul primului widget este „De cump?rat azi”, mesajul indus fiind acela c?, zilnic, oferta se shimb?, deci tu, ca ?i consumator, e?ti motivat s? urm?re?ti aceste schimb?ri.

Titlul widgetului 2 este „De azi m? las de fumat”, o expresie pe care orice fum?tor o repet? cel pu?in o dat? pe zi, în gând, efectul produsului respectiv, asupra consumatorului vizat, fiind practic dublat, dac? nu chiar triplat.

Sunt dou? exemple de folosire corect? a libert??ii oferite de un sistem de afilieri CPA/CPS, iar dezvoltarea acestui tip de metod? de fidelizare a vizitatorilor trebuie dezvoltat? cât mai bine ?i eficient. Am mai spus-o ?i o repet. Nu se mai pune problema de p?c?leal? cu ajutorul titlurilor unui calup de reclame, atâta timp cât nu e?ti pl?tit pe click. Le oferi vizitatorilor posibilitatea de a-?i forma ni?te obiceiuri zilnice pe site-ul t?u, f?r? s? fii intruziv ?i f?r? s? apelezi la metode imorale. Rezultatul unei astfel de strategii poate fi clasarea ta, ca ?i proprietar de site, pe primul loc în recomand?rile legate de produsele pentru care intermediezi vânz?ri.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Tag-uri: , , , , ,

Utilitatea unui widget în sistemele de afilieri CPA/CPS

Postat pe 4.06.2009 de catre Alexandru Negrea

Într-un articol anterior am discutat despre deep links ?i utilitatea acestora, cu promisiunea c? voi scrie, la un moment dat, o serie de articole despre utilitatea widgeturilor din sistemul de afilieri ProfitShare ?i nu numai. Acesta este primul articol din aceast? serie, tema principal? fiind reprezentat? de avantajul navig?rii printr-o serie de produse oferite de comerciant, direct pe site-ul afiliatului, f?r? refresh de pagin? sau click-uri inutile.

Diversitate și obișnuință

O s? iau ca exemplu site-ul realitatea, care folose?te de ceva timp widgeturile ProfitShare ?i reu?e?te, cu succes, s? le integreze foarte elegant, atât în designul site-ului, cât ?i în preferin?ele cititorilor.

Oamenii au tendin?a de a-?i forma ni?te obiceiuri, atâta timp cât primul contact cu un anumit serviciu, îi ajut? s? g?seasc? ceea ce-?i doresc. Ba mai mult de atât, un astfel de obicei ajunge, pe post de recomandare ?i la cuno?tin?ele consumatorului mul?umit.
Pe acest principiu se bazeaz? utilitatea unui widget ce prezint?, spre exemplu, cele mai vândute produse dintr-o anumit? perioad?, sau produsele din oferta promo?ional? a zilei/s?pt?mânii/lunii. Eu sunt foarte atras de astfel de topuri/promo?ii, chiar dac? nu inten?ionez s? cump?r ceva anume. Îmi place s? fiu la curent cu pia?a IT, în primul rând pentru c? e un domeniu rela?ionat direct cu stilul meu de via??, iar în al doilea rând pentru c? sunt dispus oricând s? profit de o reducere substan?ial?.

realitatea_afilieri

Imaginea de mai sus prezint? integrarea de pe site-ul realitatea (în pagina fiec?rui articol), pentru dou? widgeturi ce apar?in unor sisteme de afilieri din România (unul este ProfitShare), iar aspectele, pe care a? vrea s? le eviden?iez sunt titlurile widgeturilor (po?i citi, pe larg, despre libertatea în semnalizarea reclamelor, oferit? de un sistem CPA/CPS, în articolul precedent).

Titltul primului widget este „De cump?rat azi”, mesajul indus fiind acela c?, zilnic, oferta se shimb?, deci tu, ca ?i consumator, e?ti motivat s? urm?re?ti aceste schimb?ri.

Titlul widgetului 2 este „De azi m? las de fumat”, o expresie pe care orice fum?tor o repet? cel pu?in o dat? pe zi, în gând, efectul produsului respectiv, asupra consumatorului vizat, fiind practic dublat, dac? nu chiar triplat.

Sunt dou? exemple de folosire corect? a libert??ii oferite de un sistem de afilieri CPA/CPS, iar dezvoltarea acestui tip de metod? de fidelizare a vizitatorilor trebuie dezvoltat? cât mai bine ?i eficient. Am mai spus-o ?i o repet. Nu se mai pune problema de p?c?leal? cu ajutorul titlurilor unui calup de reclame, atâta timp cât nu e?ti pl?tit pe click. Le oferi vizitatorilor posibilitatea de a-?i forma ni?te obiceiuri zilnice pe site-ul t?u, f?r? s? fii intruziv ?i f?r? s? apelezi la metode imorale. Rezultatul unei astfel de strategii poate fi clasarea ta, ca ?i proprietar de site, pe primul loc în recomand?rile legate de produsele pentru care intermediezi vânz?ri.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea s-a numarat printre contribuitorii blogului Profitshare in anul 2010, abordand teme precum influenta, autoritatea si nisa potrivita pentru afiliati, deep linking si multe altele.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing