ZorileStore recompenseaza cel mai bun afiliat Profitshare cu un iPad mini

Postat pe 20.12.2013 de catre Raluca

imagine premiu ZorileStoreInainte de Craciun mai avem premii de acordat pentru performantele obtinute de afiliati. ZorileStore a promis sa il rasplateasca pe cel mai bun afiliat din perioada 22 noiembrie – 1 decembrie 2013 cu un iPad mini. Acum avem rezultatele finale, in urma procesarii comisioanelor, si e momentul sa facem un afiliat fericit!

Desi competitia advertiserului a sosit in acelasi timp cu lansarea programului sau de afiliere, iar aceasta s-a derulat pe o perioada fulger de 10 zile, cei mai buni au stiut sa profite si au derulat promovarea ZorileStore pentru cat mai multe conversii.

Afiliatul care a adunat cele mai multe conversii la Zorile Store in perioada mentionata se numeste Alexandru Micu. Alexandru a reusit sa genereze 14 conversii aprobate, plasandu-se pe locul 1. Acesta ne-a marturisit ca a inceput promovarea ZorileStore tocmai pe 29 noiembrie, dupa aflarea vestii legate de integrarea advertiserului in cadrul Profitshare. Dar s-a mobilizat, a pus la bataie cele mai bune „arme” de promovare si acum este castigatorul unui iPad mini.

Alexandru ne spune mai multe despre felul in care a atins aceste rezultate in cele ce urmeaza.

De la afiliere internationala la cea locala

Am incercat mai intai afilierea cu site-uri pentru piata externa si de curand am hotarat sa testez si piata de afiliere din Romania, pe care am urmarit-o indeaproape de ceva vreme. Am observat ca este in crestere continua (urmaresc ocazional blogul Profitshare si relatarile celorlalti afiliati si am putut analiza tendintele).

Am considerat ca cel mai oportun moment pentru a derula un proiect de afiliere este in perioada Black Friday deoarece, pe langa multi afiliati care profita de apetitul de cumparaturi al publicului, o parte din ei se pregatesc pentru proiecte complexe de viitor si pentru care aceasta este doar o etapa in alegerea advertiserilor de promovat pe termen lung.

Recunosc ca in special in „sesiunea a doua” de Black Friday (29 noiembrie) m-am aplecat mai mult asupra magazinelor de fashion online, tentat si de dublarea comisioanelor Profitshare in aceasta etapa (pentru anumite magazine din retea). Aceste tipuri de actiuni si stimulente mi se par benefice: permit afiliatilor sa testeze si sa descopere adevertiseri si nise noi care convertesc cu succes, pe care poate nu le-ar fi promovat altfel.

De ce ZorileStore

Inca de la inceputul Black Friday am observat rata buna de conversie pentru ZorileStore si asta m-a facut chiar sa le analizez amanuntit oferta, pe langa plasarea lor pe un loc fruntas printre magazinele promovate de mine. O intamplare fericita mi-a confirmat faptul ca acest advertiser este un partener bun pentru afiliere: cei de la ZorileStore au inlocuit cu promptitudine o pereche de incaltaminte comandata din partea unei cunostinte, pereche ce fusese comandata cu un numar mai mic. Acestia nu au solicitat diferenta de pret, desi la momentul inlocuirii produsului acesta nu mai beneficia de reducerea Black Friday.

Promovarea de la sfarsitul lunii noiembrie m-a ajutat enorm sa-mi dau seama despre cum functioneaza piata de afiliere de la noi din tara, sa observ ce unelte convertesc cel mai bine si care sunt metodele optime de promovare. Am incercat promovarea pe diverse canale, am desfasurat inclusiv campanii PPC (Pay Per Click), am promovat intens evenimentul si advertiserii in social media.

Ce a dus la rezultatele bune

Stiu ca suna ca o „moara stricata”; probabil toti afiliatii citesc asta pe diverse bloguri de specialitate, dar acesta este adevarul (confirmat in cazul meu): testarea fiecarui tip de promovare in parte este extrem de importanta! Lucrurile sunt extrem de dinamice in mediul online si testarea (a uneltelor puse la dispozitie de retea, dar si a metodelor de promovare) este decisiva pentru obtinerea rezultatelor optime in afiliere.

Ce m-a mai ajutat foarte mult a fost faptul ca am aflat din timp ce promotii vor avea magazinele, precum si datele de participare la evenimentul Black Friday (un lucru extrem de important in acest an, cand am avut Black Friday in 2 runde si advertiserii au avut „calendare” diferite de Black Friday).

Le doresc mult succes afiliatilor Profitshare si ar face bine sa fie la curent cu toate noutatile din afiliere, mai ales cand sunt premii de castigat!

Alexandru Micu

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , ,

ZorileStore recompenseaza cel mai bun afiliat Profitshare cu un iPad mini

Postat pe 20.12.2013 de catre Raluca

imagine premiu ZorileStoreInainte de Craciun mai avem premii de acordat pentru performantele obtinute de afiliati. ZorileStore a promis sa il rasplateasca pe cel mai bun afiliat din perioada 22 noiembrie – 1 decembrie 2013 cu un iPad mini. Acum avem rezultatele finale, in urma procesarii comisioanelor, si e momentul sa facem un afiliat fericit!

Desi competitia advertiserului a sosit in acelasi timp cu lansarea programului sau de afiliere, iar aceasta s-a derulat pe o perioada fulger de 10 zile, cei mai buni au stiut sa profite si au derulat promovarea ZorileStore pentru cat mai multe conversii.

Afiliatul care a adunat cele mai multe conversii la Zorile Store in perioada mentionata se numeste Alexandru Micu. Alexandru a reusit sa genereze 14 conversii aprobate, plasandu-se pe locul 1. Acesta ne-a marturisit ca a inceput promovarea ZorileStore tocmai pe 29 noiembrie, dupa aflarea vestii legate de integrarea advertiserului in cadrul Profitshare. Dar s-a mobilizat, a pus la bataie cele mai bune „arme” de promovare si acum este castigatorul unui iPad mini.

Alexandru ne spune mai multe despre felul in care a atins aceste rezultate in cele ce urmeaza.

De la afiliere internationala la cea locala

Am incercat mai intai afilierea cu site-uri pentru piata externa si de curand am hotarat sa testez si piata de afiliere din Romania, pe care am urmarit-o indeaproape de ceva vreme. Am observat ca este in crestere continua (urmaresc ocazional blogul Profitshare si relatarile celorlalti afiliati si am putut analiza tendintele).

Am considerat ca cel mai oportun moment pentru a derula un proiect de afiliere este in perioada Black Friday deoarece, pe langa multi afiliati care profita de apetitul de cumparaturi al publicului, o parte din ei se pregatesc pentru proiecte complexe de viitor si pentru care aceasta este doar o etapa in alegerea advertiserilor de promovat pe termen lung.

Recunosc ca in special in „sesiunea a doua” de Black Friday (29 noiembrie) m-am aplecat mai mult asupra magazinelor de fashion online, tentat si de dublarea comisioanelor Profitshare in aceasta etapa (pentru anumite magazine din retea). Aceste tipuri de actiuni si stimulente mi se par benefice: permit afiliatilor sa testeze si sa descopere adevertiseri si nise noi care convertesc cu succes, pe care poate nu le-ar fi promovat altfel.

De ce ZorileStore

Inca de la inceputul Black Friday am observat rata buna de conversie pentru ZorileStore si asta m-a facut chiar sa le analizez amanuntit oferta, pe langa plasarea lor pe un loc fruntas printre magazinele promovate de mine. O intamplare fericita mi-a confirmat faptul ca acest advertiser este un partener bun pentru afiliere: cei de la ZorileStore au inlocuit cu promptitudine o pereche de incaltaminte comandata din partea unei cunostinte, pereche ce fusese comandata cu un numar mai mic. Acestia nu au solicitat diferenta de pret, desi la momentul inlocuirii produsului acesta nu mai beneficia de reducerea Black Friday.

Promovarea de la sfarsitul lunii noiembrie m-a ajutat enorm sa-mi dau seama despre cum functioneaza piata de afiliere de la noi din tara, sa observ ce unelte convertesc cel mai bine si care sunt metodele optime de promovare. Am incercat promovarea pe diverse canale, am desfasurat inclusiv campanii PPC (Pay Per Click), am promovat intens evenimentul si advertiserii in social media.

Ce a dus la rezultatele bune

Stiu ca suna ca o „moara stricata”; probabil toti afiliatii citesc asta pe diverse bloguri de specialitate, dar acesta este adevarul (confirmat in cazul meu): testarea fiecarui tip de promovare in parte este extrem de importanta! Lucrurile sunt extrem de dinamice in mediul online si testarea (a uneltelor puse la dispozitie de retea, dar si a metodelor de promovare) este decisiva pentru obtinerea rezultatelor optime in afiliere.

Ce m-a mai ajutat foarte mult a fost faptul ca am aflat din timp ce promotii vor avea magazinele, precum si datele de participare la evenimentul Black Friday (un lucru extrem de important in acest an, cand am avut Black Friday in 2 runde si advertiserii au avut „calendare” diferite de Black Friday).

Le doresc mult succes afiliatilor Profitshare si ar face bine sa fie la curent cu toate noutatile din afiliere, mai ales cand sunt premii de castigat!

Alexandru Micu

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing