Toate instrumentele de promovare au avantajele lor, dar astăzi vă vom arăta cum puteți să folosiți în mod eficient link-urile de afiliere.
Link-urile de afiliere sunt cele mai versatile instrumente pe care un afiliat le poate folosi. Spre deosebire de widget-uri, link-urile pot fi folosite într-o varietate de medii mai mare.
Indiferent de mediul și contextul în care vei integra un link de afiliere, cel mai important sfat este ca audiența să simtă că primește ceva util și că „iese câștigată” din informația pe care o aduci în atenția lor.
Spuneam că link-ul de afiliere este versatil și vă vom oferi 3 motivații pentru asta:
- Mai întâi, acesta poate fi integrat și în alte medii decât în website-urile proprii (în rețele sociale: Facebook, Twitter).
- Apoi, pentru link-uri, afiliatul poate să stabilească o pagină de destinație mai complexă decât una simplă de produs, folosindu-se de filtrele și căutarea din eMAG. De exemplu, poți să direcționezi într-o pagină ce reunește un grup de produse care se află la promoție, sau într-o pagină în care ai alcătuit o listă de produse aflate în relație (o listă de cumpărături tematică, un top de produse). Dacă te interesează să recomanzi comunității produse de curățare și întreținere pentru mașină, doar între prețul de 200 și 500 de lei, poți folosi filtrele din categoria „bricolaj” pentru a obține lista produselor corespunzătoare. Copiezi URL-ul din bara de adresă, îl introduci în generatorul de link-uri din cont și ai un link de afiliat care îți poate aduce comisioane.
- De asemenea, ai posibilitatea de a folosi orice fel de text pentru a da formă link-ului. De exemplu, nu ești limitat la a introduce numele unui produs către care se face direcționarea ci poți include în contextele relevante formulări precum: „cel mai bun gadget testat de mine”, „ mașina de făcut pâine cu ștaif”, „recomand smartphone-ul iPhone”, „cele mai noi jocuri sunt acum la eMAG”.
Oferă un context relevant pentru link-urile de afiliere
Link-urile de afiliere au una din cele mai bune rate de conversie în Profitshare, ÎNSĂ asta se întâmplă doar dacă sunt folosite corect. Link-urile nu sunt în niciun caz menite a fi inserate izolat și aleatoriu în website-uri. Acestea sunt foarte eficiente în cadrul articolelor scrise din website-uri, care vorbesc despre produsele ce se regăsesc în paginile de destinație din eMAG. Conținutul articolelor ce le include trebuie să se afle în relație cu textul link-ului și cu pagina de direcționare.
Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite utilizatorul de internet se va simți înșelat și se va gândi de două ori înainte să mai navigheze în mediile în care faci promovarea.
Comunică informații reale, actualizate
Formulările care lasă loc de interpretare sau sunt incomplete nu sunt recomandate și pot duce către o rată de bounce mai ridicată.
Cel mai dăunător lucru pe care îl poți face cu un link de afiliere este de a-l formula ca și cum face referire la un anumit produs sau la o anumită promoție și direcționarea să se facă în pagina unui alt produs/ altei promoții.
În manieră asemănătoare, dacă sunt comunicate niște informații greșite sau neactualizate față de pagina din eMAG, vizitatorului i se vor crea unele așteptări ce nu vor fi atinse, iar asta nu va ajuta deloc la rata de conversie. De exemplu, nu recomandăm să comunici prețurile produselor deoarece acestea se modifica frecvent în website și riști să induci în eroare potențialii clienți. Dacă împărtășești audienței tale detalii legate de o promoție asigură-te că aceasta este încă valabilă (unele promoții au un timp limitat) și că produsele în cauză mai sunt în stoc.
Voi ce fel de tehnici mai recomandați pentru folosirea link-urilor de afiliere?
Profitshare
Latest posts by Profitshare (see all)
- Câștigătorii Sale Wars 2021! - 8 februarie 2022
- Află mai multe despre advertiserul Sursa-LED! - 1 noiembrie 2021
- MaxMed mărește comisionul la cele mai vândute produse de la 20% la 25% în perioada 19.07-15.08.2021! - 19 iulie 2021