In marketing online prietenul tau cel mai bun este publicul din mediul virtual. Acesta este cel care te va ajuta sa cresti mereu si sa ramai pozitionat cat mai sus, indiferent de nisa pe care ti-ai focalizat atentia. Insa pentru a avea un succes de invidiat importante sunt metodele pe care le abordezi. Comunicarea si fidelizarea unei comunitati de oameni pot constitui uneori ingrediente perfecte care te vor stimula sa mergi mai departe, dar nu vor fi singurele. Editia curenta a saptamanalului de marketing online iti aduce noutati despre cum poti sa fii mai aproape de utilizatorii tai si care sunt caile prin care poti sa-i faci sa-ti iubeasca brandul.
7 metode pentru umanizarea brandului tau
De cele mai multe ori, brandul pe care il promovezi este cel care transmite o multime de informatii despre tine si afacerea ta. In acest context, trebuie sa-l faci memorabil, in asa masura incat toti oamenii sa-l aprecieze cu adevarat. Aici vei gasi 7 metode prin care vei castiga mai multi clienti decat ai crezut ca este posibil, datorita mesajelor personalizate pe care produsele tale le pot transmite mai departe catre audienta. Important e sa fii unul cu produsul tau si sa iti transformi brandul intr-o „persoana reala”.
Fidelizarea audientei cu ajutorul continutului vizual
Continutul vizual a devenit din ce in ce mai popular pe toate canalele de social media, insa din pacate nu toate businessurile online se folosesc de aceste tipuri de materiale. Sa fii creativ si sa te folosesti de imaginile potrivite pentru a-ti exprima dorintele si interesele poate fi noua tactica ce te va scoate din anonimat. Daca te-a cucerit acest tip de promovare, articolul de fata iti pune la dispozitie mai multe tactici si aplicatii care sa te ajute sa creezi un continut vizual potrivit obiectivelor tale.
[Infografic] Ghidul complet pentru un landing page de succes
Fiecare dintre noi are strategia aproape perfecta pentru a atrage catre propriul business o comunitate cat mai mare de oameni. Daca pentru tine calea spre succes este reprezentata de landing page-uri, atunci iti punem la dispozitie un ghid complet care te va ajuta sa-ti optimizezi aceste pagini de colectare a datelor. Vei afla care sunt elementele care te ajuta si care de cele mai multe ori, nu te ajuta sa convertesti.
Cum sa previi un dezastru din punct de vedere SEO
Fiind mereu in cautare de noi metode pentru a-ti imbunatati imaginea online, trebuie sa nu scapi niciodata din vedere dezastrele care se pot intampla din punct de vedere SEO. Modificarile nu sunt intotdeauna cel mai bun lucru posibil. Trebuie sa ai in vedere ca atunci cand iti imbunatatesti propriul site sa acorzi o atentie deosebita transformarilor pe care acesta le suporta. Mark Munroe (searchengineland.com), ne precizeaza care sunt pasii necesari pe care trebuie sa-i urmam pentru a preveni o adevarata catastrofa.
Audienta vs. publicitatea online
Comunicarea cu publicul, indiferent de tipul ei, este si va fi cea mai buna metoda pentru a avea parte de efectele dorite. Odata cu evolutia lumii si metodele prin care poti sa faci promovare au luat cu asalt businessurile online. Ce crezi ca se intampla insa cand audienta ta nu se implica atat de mult pe cat iti doreai in „conversatiile tale” si nu iti ofera feedbackul de care ai nevoie? Afla mai multe in acest articol despre cum poti sa-i implici mai mult pe consumatori in discutiile tale.
Claudia
Latest posts by Claudia (see all)
- Promovează Maura.ro și câștigă o escapadă la munte - 30 ianuarie 2017
- Vegis.ro te invită la Târgul de Crăciun! - 13 decembrie 2016
- Vegis îți propune anul acesta un Black Friday sănătos! - 8 noiembrie 2016
Tag-uri: brand online, continut vizual, landing page, marketing online, SEO