Ca amatori sau profesionisti in marketingul online, una din principalele noastre preocupari o constituie propagarea mesajului publicitar catre un public cat mai numeros. In articolul de astazi va prezentam noi trucuri pentru SEO, de aceasta data cu referire la o resursa mai putin explorata – imaginile. Tot astazi aflam cum putem obtine mai multe vizualizari si share-uri pentru postarile de pe blogul nostru. La capitolul social media va punem in vedere un mic truc ce poate face ca reach-ul postarilor de pe Facebook sa fie mai mare. Pe final vom enumera cateva greseli frecvente in social media pe care poate nici nu stiati ca le faceti.
Imagini pentru SEO
Internetul este plin cu sfaturi, ponturi si trucuri pe tema optimizarii pentru motoarele de cautare. Tot ce ai nevoie sa stii se afla doar la un click distanta. Totusi, indiferent de industrie, exista mereu acel punct mort – o zona trecuta cu vederea sau neexplorata la intreaga capacitate. In SEO, acest punct mort este reprezentat de utilizarea imaginilor. Nici chiar profesionistii din domeniu nu acorda suficienta atentie acestui capitol, ceea ce inseamna ca optimizarea utilizarii imaginilor poate constitui oportunitatea website-ului tau de a-si depasi concurenta. Articolul de aici prezinta cateva idei utile in acest sens.
[Infografic] Mai multe vizualizari si share-uri pentru postarile de pe blogul tau
Succesul unui blog poate fi exprimat si prin numarul de vizualizari si share-uri ale postarilor pe care le contine. Daca cifrele nu sunt asa cum ni le-am dori nu e cazul sa ne intristam. Trebuie doar sa cercetam mai bine si sa identificam solutii. Creatorii de continut pot controla cu succes numarul de vizualizari si de share-uri ale postarilor lor. Exista mai multe variabile, precum frecventa publicarii si metodele SEO, care ajuta in acest sens. Infograficul din articolul urmator prezinta zece modalitati testate pentru obtinerea cifrelor dorite cand vine vorba de vizualizari si share-uri ale unei postari de pe blog.
Cum utilizam targetarea organica a postarilor pe Facebook
Ti-ai dori ca postarile tale de pe pagina de Facebook sa atraga mai multe vizualizari si mai multe reactii fara sa fii nevoit sa apelezi la publicitatea platita? Poate cunosti deja modalitatea de targetare a ad-urilor, dar stiai ca poti, de asemenea, sa targetezi oricare dintre postarile tale pentru o anumita categorie demografica? Utilizarea targetarii postarilor organice face ca postarile tale sa fie afisate acelor persoane cu un potential mai ridicat de a impartasi, aprecia sau comenta. In articolul de aici autorul realizeaza o comparatie a caracteristicii de targetare intre o pagina mica si o pagina cu un numar mai ridicat de fani.
6 lucruri pe care nu trebuie sa le mai faci in social media
A lucra in social media constituie cel putin o provocare. Lucrurile evolueaza, se schimba rapid, ajungand sa interactionam cu un public variat, cu nevoi si dorinte diferite. Nu e simplu sa gestionezi numarul limitat de caractere de pe Twitter sau acel comentariu rautacios pe pagina de Facebook, sosit tocmai in weekend cand jobul este ultimul lucru la care te gandesti. E usor sa gresesti in social media insa, din fericire, exista numeroase surse online din care poti invata. Articolul de aici prezinta cateva exemple de „asa nu” in marketingul online.
Alina
Latest posts by Alina (see all)
- Plata afiliatilor pentru luna decembrie - 22 decembrie 2015
- 5 advertiseri noi si lead-uri de pana la 100 de lei - 16 decembrie 2015
- Pana la 25% comisioane cu 4 advertiseri noi - 24 noiembrie 2015
Tag-uri: content marketing, continut, marketing online, social media