Actualizare grila comisionare eMAG + tracking in app-mobile

Postat pe 12.02.2016 de catre Profitshare

blog680x255 politici-noi-emag-8-ian-2015

Anul 2016 pentru eMAG a inceput cu un review constructiv al tuturor sugestiilor si ideilor impartasite de voi anul trecut in diferite momente, aici, pe blogul Profitshare. S-au adunat intr-o baza de informatii importanta, pe baza careia ne-am propus sa punem la punct un plan de imbunatatire a ceea ce inseamna astazi marketingul afiliat performant.

Unele sugestii s-au referit la promovarea avertiserului eMAG, altele s-au orientat din ce in ce mai des pe ideea de a crea continut de calitate, care sa aduca o valoare mai mare, pe termen lung, atat pentru fiecare inscris in Profitshare si audientei lui cat si pentru advertiseri. Astfel, dupa o analiza atenta a acestor sugestii, eMAG a pus la punct o noua strategie prin care va aplica modificari in ceea ce priveste modalitatea de comisionare si timpul de recurenta al cookie-urilor pentru produsele comercializate in platforma eMAG. Este vorba despre trei actualizari care ofera in continuare conditii optime pentru o promovare in acord cu strategia de afiliere a magazinului.

  1. Comisioanele ajung, pe unele categorii, pana la 12%

Incepand cu 22 februarie 2016, comisioanele sunt actualizate pentru o mare gama de produse, cateva exemple de crestere a procentului fiind: Amenajari interioare, Bricolaj si echipamente electrice, Gradinarit, Gadgeturile tip ceas pentru fitness sau aparate de monitorizare a sanatatii, categoria Home&Deco sau Garantiile extinse. Noua grila de comisioane poate fi consultanta aici.

  1. Perioada de recurenta devine de trei zile.

O analiza a activitatii din afiliere a oferit informatia conform careia in ultimele 12 luni, in primele 3 zile se finalizeaza cea mai mare parte (cca 70%) a numarului de  comenzi. Prin aceasta modificare ne dorim sa incurajam achizitia rapida si repetitiva a produselor de pe eMAG, dintr-o gama cat mai variata de categorii. Modificarea perioadei de recurenta va deveni valabila din 22 Februarie 2016. Cookie-urile plasate anterior nu vor fi afectate.

  1. Tracking-ul comisioanelor din aplicatia mobila

Incepand cu aceasta saptamana realizam impreuna cu Profitshare tracking-ul comisioanelor venite din aplicatia mobila Android. In foarte scurt timp trackingul va fi extins si pentru aplicatia iOS.

Regulile cu privire la excluderea oricarui mod de promovare prin intermediul Facebook Ads sau a postarilor sponsorizate, precum si promovarea directa a linkurilor de afiliere eMAG prin intermediul Google AdWords, raman neschimbate.

Spor la strategii frumoase de continut si succes la conversii!

Echipa eMAG

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri:

Actualizare grila comisionare eMAG + tracking in app-mobile

Postat pe 12.02.2016 de catre Profitshare

blog680x255 politici-noi-emag-8-ian-2015

Anul 2016 pentru eMAG a inceput cu un review constructiv al tuturor sugestiilor si ideilor impartasite de voi anul trecut in diferite momente, aici, pe blogul Profitshare. S-au adunat intr-o baza de informatii importanta, pe baza careia ne-am propus sa punem la punct un plan de imbunatatire a ceea ce inseamna astazi marketingul afiliat performant.

Unele sugestii s-au referit la promovarea avertiserului eMAG, altele s-au orientat din ce in ce mai des pe ideea de a crea continut de calitate, care sa aduca o valoare mai mare, pe termen lung, atat pentru fiecare inscris in Profitshare si audientei lui cat si pentru advertiseri. Astfel, dupa o analiza atenta a acestor sugestii, eMAG a pus la punct o noua strategie prin care va aplica modificari in ceea ce priveste modalitatea de comisionare si timpul de recurenta al cookie-urilor pentru produsele comercializate in platforma eMAG. Este vorba despre trei actualizari care ofera in continuare conditii optime pentru o promovare in acord cu strategia de afiliere a magazinului.

  1. Comisioanele ajung, pe unele categorii, pana la 12%

Incepand cu 22 februarie 2016, comisioanele sunt actualizate pentru o mare gama de produse, cateva exemple de crestere a procentului fiind: Amenajari interioare, Bricolaj si echipamente electrice, Gradinarit, Gadgeturile tip ceas pentru fitness sau aparate de monitorizare a sanatatii, categoria Home&Deco sau Garantiile extinse. Noua grila de comisioane poate fi consultanta aici.

  1. Perioada de recurenta devine de trei zile.

O analiza a activitatii din afiliere a oferit informatia conform careia in ultimele 12 luni, in primele 3 zile se finalizeaza cea mai mare parte (cca 70%) a numarului de  comenzi. Prin aceasta modificare ne dorim sa incurajam achizitia rapida si repetitiva a produselor de pe eMAG, dintr-o gama cat mai variata de categorii. Modificarea perioadei de recurenta va deveni valabila din 22 Februarie 2016. Cookie-urile plasate anterior nu vor fi afectate.

  1. Tracking-ul comisioanelor din aplicatia mobila

Incepand cu aceasta saptamana realizam impreuna cu Profitshare tracking-ul comisioanelor venite din aplicatia mobila Android. In foarte scurt timp trackingul va fi extins si pentru aplicatia iOS.

Regulile cu privire la excluderea oricarui mod de promovare prin intermediul Facebook Ads sau a postarilor sponsorizate, precum si promovarea directa a linkurilor de afiliere eMAG prin intermediul Google AdWords, raman neschimbate.

Spor la strategii frumoase de continut si succes la conversii!

Echipa eMAG

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Comentariile sunt oprite.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing