Feed-uri de produse pentru o promovare mai usoara

Postat pe 15.05.2015 de catre Claudiu Farcas

cover-feed-uri pentru afiliati

menu_feed_produse

Pozitionarea in meniu

La evenimentul Profitshare de ieri am anuntat o noua functionalitate majora pentru promovarea afiliatilor: feed-urile de produse. Toti afiliatii vor regasi incepand de astazi in meniul contului de afiliat zona de „feed-uri de produse”, in zona „instrumente de promovare”.

Prin noua functionalitate oferim o varianta simplificata pentru a genera un feed de produse mulat pe specificatiile sistemelor de import si pe nevoile mediilor de promovare ale afiliatilor.
Compunerea unui feed de produse este extrem de simpla, dar cu multe optiuni – puteti, de exemplu, sa alegeti sa exportati fie toate produsele, fie doar produse la reducere din oferta advertiserului si chiar aveti posibilitatea de a exporta doar produse care sunt cuprinse intr-un anumit interval de pret.

Puteti sa generati un numar nelimitat de feed-uri, acestea se vor actualiza zilnic cu cele mai noi date oferite de catre adertiseri. Singura limitare existenta in acest moment este data de numarul de advertiseri pe care ii puteti selecta la generarea unui feed – 3 advertiseri, pentru a nu ingreuna incarcarea feed-urilor extrem de mari.

In acest moment sunt prezenti in lista de advertiseri cu feed-uri aproximativ 35 advertiseri, insa puteti solicita advertiserilor interesati ca acestia sa isi activeze feed-urile de produse. Toti advertiserii Profitshare care sunt implementati standard au posibilitatea de a oferi feed-urile de produse printr-o singura setare disponibila in contul acestora de advertiseri.

Exportul feed-ului poate fi realizat in format CSV si XML, iar generarea feed-ului va realiza un URL pe care il puteti importa in sistemul vostru. Desigur, puteti sa si descarcati feed-ul de produse.

Unde puteti folosi feed-urile

Noile feed-uri de produse Profitshare deschid calea promovarii prin intermediul agregatoarelor de produse si a comparatoarelor de preturi, insa nu numai. Orice website poate sa primeasca informatii prin feed-ul de produse Profitshare asupra preturilor actualizate ale produsului, daca exista oferta speciala la acel produs, samd. Pana acum, aceste informatii erau accesibile oricarui afiliat doar prin intermediul API-ului Profitshare.
Daca, de exemplu, iti doresti sa creezi un website prin care sa promovezi toate rochiile de vara ale advertiserilor Profitshare si a le pune intr-un loc centralizat pentru vizitatorii tai, poti acum sa importi pe website-ul tau un feed cu aceste produse.

Activarea feed-urilor de produse pentru advertiseri

feed-uri-exemplu

Cum activezi feed-urile de produce ca advertiser.

Pentru a oferi disponibilitatea feed-urilor voastre de produse catre afiliati, singura setare necesara se realizeaza din zona „contul meu” asociata contului vostru de advertiseri si bifarea celei mai noi optiuni adaugate: „Permite afisare de produse in feed„.
Practic, feed-ul pe care il oferiti standard la integrare, actualizat zilnic, si care sta la baza celorlalte modalitati de promovare in Profitshare, devine disponibil si afiliatilor care va vor putea promova in site-uri cu continut dinamic.

Asteptam feedback-ul vostru pentru noua optiune de feed-uri Profitshare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: ,

Feed-uri de produse pentru o promovare mai usoara

Postat pe 15.05.2015 de catre Claudiu Farcas

cover-feed-uri pentru afiliati

menu_feed_produse

Pozitionarea in meniu

La evenimentul Profitshare de ieri am anuntat o noua functionalitate majora pentru promovarea afiliatilor: feed-urile de produse. Toti afiliatii vor regasi incepand de astazi in meniul contului de afiliat zona de „feed-uri de produse”, in zona „instrumente de promovare”.

Prin noua functionalitate oferim o varianta simplificata pentru a genera un feed de produse mulat pe specificatiile sistemelor de import si pe nevoile mediilor de promovare ale afiliatilor.
Compunerea unui feed de produse este extrem de simpla, dar cu multe optiuni – puteti, de exemplu, sa alegeti sa exportati fie toate produsele, fie doar produse la reducere din oferta advertiserului si chiar aveti posibilitatea de a exporta doar produse care sunt cuprinse intr-un anumit interval de pret.

Puteti sa generati un numar nelimitat de feed-uri, acestea se vor actualiza zilnic cu cele mai noi date oferite de catre adertiseri. Singura limitare existenta in acest moment este data de numarul de advertiseri pe care ii puteti selecta la generarea unui feed – 3 advertiseri, pentru a nu ingreuna incarcarea feed-urilor extrem de mari.

In acest moment sunt prezenti in lista de advertiseri cu feed-uri aproximativ 35 advertiseri, insa puteti solicita advertiserilor interesati ca acestia sa isi activeze feed-urile de produse. Toti advertiserii Profitshare care sunt implementati standard au posibilitatea de a oferi feed-urile de produse printr-o singura setare disponibila in contul acestora de advertiseri.

Exportul feed-ului poate fi realizat in format CSV si XML, iar generarea feed-ului va realiza un URL pe care il puteti importa in sistemul vostru. Desigur, puteti sa si descarcati feed-ul de produse.

Unde puteti folosi feed-urile

Noile feed-uri de produse Profitshare deschid calea promovarii prin intermediul agregatoarelor de produse si a comparatoarelor de preturi, insa nu numai. Orice website poate sa primeasca informatii prin feed-ul de produse Profitshare asupra preturilor actualizate ale produsului, daca exista oferta speciala la acel produs, samd. Pana acum, aceste informatii erau accesibile oricarui afiliat doar prin intermediul API-ului Profitshare.
Daca, de exemplu, iti doresti sa creezi un website prin care sa promovezi toate rochiile de vara ale advertiserilor Profitshare si a le pune intr-un loc centralizat pentru vizitatorii tai, poti acum sa importi pe website-ul tau un feed cu aceste produse.

Activarea feed-urilor de produse pentru advertiseri

feed-uri-exemplu

Cum activezi feed-urile de produce ca advertiser.

Pentru a oferi disponibilitatea feed-urilor voastre de produse catre afiliati, singura setare necesara se realizeaza din zona „contul meu” asociata contului vostru de advertiseri si bifarea celei mai noi optiuni adaugate: „Permite afisare de produse in feed„.
Practic, feed-ul pe care il oferiti standard la integrare, actualizat zilnic, si care sta la baza celorlalte modalitati de promovare in Profitshare, devine disponibil si afiliatilor care va vor putea promova in site-uri cu continut dinamic.

Asteptam feedback-ul vostru pentru noua optiune de feed-uri Profitshare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
  • Catalin

    Felicitari pentru aceasta noua facilitate oferita afiliatilor!
    Intrebari: orice feed generat poate fi folosit in orice site deja aprobat de PS?
    Feed-ul poate fi folosit si in alt site decat cele aprobate deja de PS?

    • Multumim, Catalin! Speram sa va ajute cat mai mult in promovare.
      Ca regula generala, instrumentele de promovare pot fi folosite doar in site-uri aprobate, ceea ce se aplica si la feed-urile de produse.

  • MamicaMea.ro

    Era si timpul pentru o astfel de faciloitate, ma bucur ca e gata

  • Laurentiu

    Tinand cont ca multi advertiseri (inclusiv Emag) nu permit afiliatilor siteuri construite sub forma unor agregatoare de produse sau comparatoare de preturi poate ca ar trebui sa reviziuiasca acum aceasta politica.

  • Foarte interesanta optiunea. Sper sa fie eficienta! Din cate cunosc google nu apreciaza site-urile de tip agregatoare. Nu ar putea atrage penalitati?

  • Ionut

    Cum se pot sterge feed-urile deja create?

  • mihai

    fsceti feeduri separate la toate campaniile, sa nu trag un feed mare de zeci de MB

  • Sunt destul de nelamurit.
    1. Unde ar trebui inserat acest feed generat etc.
    2. Cum ne va genera conversii.
    As vrea mai multe detalii ca nu mai pricep la chestiile astea cu feed

    • Salut Mihai,

      Multumim pentru feedback!

      Feed-ul se introduce in panoul de administrare al site-urilor care sunt construite pe aceste instrumente de promovare. Am adaugat cateva explicatii in articol, sper sa iti fie de folos.

      Link-urile obtinute din feed-uri nu difera cu nimic fata de cele clasice si functioneaza pe acelasi sistem, atata tot ca prin feed se pot importa automat si descrieri ale produselor, pozele acestora, pretul, samd.

  • Felicitari pentru initiativa.
    Cateva solicitari:
    – Se poate sa avem camp pret redus +
    TVA?
    – posibilitatea de a sterge un feed generat!
    – link url al imaginii sa fie cel final (catre imagine) nu prin redirect. In cazul incarcarii automate scrit-ul de import nu stie sa urmareasca redirect-ul si considera link incorect.

    Intrebare:
    Feed-ul generat se actualizeaza automat sau trebuie regenerat unul nou dupa o anumita perioada de timp?

    Multumesc

  • Exista link-uri de afiliere (pe diverse feed-uri/magazine) care duc catre pagina 404 – produs inexistent. Link-ul a fost generat gresit de magazin sau nu a fost actualizat?

    Multumesc

    • @Mihai,
      Te rog – ne poti transmite pe email cateva exemple? Cel mai probabil este o greseala de la advertiser insa nu dorim sa excludem nici o varianta.

    • Salut, am trimis folosind formularul contact.

  • Pingback: Cum a fost la Intalnirea Profitshare, editia Fashion()

  • Bianca

    Multumim pentru notificare. Vom contacta advertiserul pentru a rezolva situatia.

    • alind

      Am observat ca sunt si altii advertiseri in aceasta situatie: FashionUp, flanco, e piesa, abdcomputer, kitchen shop, etc

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing