Feed-uri de produse pentru o promovare mai usoara

Postat pe 15.05.2015 de catre Claudiu Farcas

cover-feed-uri pentru afiliati

menu_feed_produse

Pozitionarea in meniu

La evenimentul Profitshare de ieri am anuntat o noua functionalitate majora pentru promovarea afiliatilor: feed-urile de produse. Toti afiliatii vor regasi incepand de astazi in meniul contului de afiliat zona de „feed-uri de produse”, in zona „instrumente de promovare”.

Prin noua functionalitate oferim o varianta simplificata pentru a genera un feed de produse mulat pe specificatiile sistemelor de import si pe nevoile mediilor de promovare ale afiliatilor.
Compunerea unui feed de produse este extrem de simpla, dar cu multe optiuni – puteti, de exemplu, sa alegeti sa exportati fie toate produsele, fie doar produse la reducere din oferta advertiserului si chiar aveti posibilitatea de a exporta doar produse care sunt cuprinse intr-un anumit interval de pret.

Puteti sa generati un numar nelimitat de feed-uri, acestea se vor actualiza zilnic cu cele mai noi date oferite de catre adertiseri. Singura limitare existenta in acest moment este data de numarul de advertiseri pe care ii puteti selecta la generarea unui feed – 3 advertiseri, pentru a nu ingreuna incarcarea feed-urilor extrem de mari.

In acest moment sunt prezenti in lista de advertiseri cu feed-uri aproximativ 35 advertiseri, insa puteti solicita advertiserilor interesati ca acestia sa isi activeze feed-urile de produse. Toti advertiserii Profitshare care sunt implementati standard au posibilitatea de a oferi feed-urile de produse printr-o singura setare disponibila in contul acestora de advertiseri.

Exportul feed-ului poate fi realizat in format CSV si XML, iar generarea feed-ului va realiza un URL pe care il puteti importa in sistemul vostru. Desigur, puteti sa si descarcati feed-ul de produse.

Unde puteti folosi feed-urile

Noile feed-uri de produse Profitshare deschid calea promovarii prin intermediul agregatoarelor de produse si a comparatoarelor de preturi, insa nu numai. Orice website poate sa primeasca informatii prin feed-ul de produse Profitshare asupra preturilor actualizate ale produsului, daca exista oferta speciala la acel produs, samd. Pana acum, aceste informatii erau accesibile oricarui afiliat doar prin intermediul API-ului Profitshare.
Daca, de exemplu, iti doresti sa creezi un website prin care sa promovezi toate rochiile de vara ale advertiserilor Profitshare si a le pune intr-un loc centralizat pentru vizitatorii tai, poti acum sa importi pe website-ul tau un feed cu aceste produse.

Activarea feed-urilor de produse pentru advertiseri

feed-uri-exemplu

Cum activezi feed-urile de produce ca advertiser.

Pentru a oferi disponibilitatea feed-urilor voastre de produse catre afiliati, singura setare necesara se realizeaza din zona „contul meu” asociata contului vostru de advertiseri si bifarea celei mai noi optiuni adaugate: „Permite afisare de produse in feed„.
Practic, feed-ul pe care il oferiti standard la integrare, actualizat zilnic, si care sta la baza celorlalte modalitati de promovare in Profitshare, devine disponibil si afiliatilor care va vor putea promova in site-uri cu continut dinamic.

Asteptam feedback-ul vostru pentru noua optiune de feed-uri Profitshare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Tag-uri: ,

Feed-uri de produse pentru o promovare mai usoara

Postat pe 15.05.2015 de catre Claudiu Farcas

cover-feed-uri pentru afiliati

menu_feed_produse

Pozitionarea in meniu

La evenimentul Profitshare de ieri am anuntat o noua functionalitate majora pentru promovarea afiliatilor: feed-urile de produse. Toti afiliatii vor regasi incepand de astazi in meniul contului de afiliat zona de „feed-uri de produse”, in zona „instrumente de promovare”.

Prin noua functionalitate oferim o varianta simplificata pentru a genera un feed de produse mulat pe specificatiile sistemelor de import si pe nevoile mediilor de promovare ale afiliatilor.
Compunerea unui feed de produse este extrem de simpla, dar cu multe optiuni – puteti, de exemplu, sa alegeti sa exportati fie toate produsele, fie doar produse la reducere din oferta advertiserului si chiar aveti posibilitatea de a exporta doar produse care sunt cuprinse intr-un anumit interval de pret.

Puteti sa generati un numar nelimitat de feed-uri, acestea se vor actualiza zilnic cu cele mai noi date oferite de catre adertiseri. Singura limitare existenta in acest moment este data de numarul de advertiseri pe care ii puteti selecta la generarea unui feed – 3 advertiseri, pentru a nu ingreuna incarcarea feed-urilor extrem de mari.

In acest moment sunt prezenti in lista de advertiseri cu feed-uri aproximativ 35 advertiseri, insa puteti solicita advertiserilor interesati ca acestia sa isi activeze feed-urile de produse. Toti advertiserii Profitshare care sunt implementati standard au posibilitatea de a oferi feed-urile de produse printr-o singura setare disponibila in contul acestora de advertiseri.

Exportul feed-ului poate fi realizat in format CSV si XML, iar generarea feed-ului va realiza un URL pe care il puteti importa in sistemul vostru. Desigur, puteti sa si descarcati feed-ul de produse.

Unde puteti folosi feed-urile

Noile feed-uri de produse Profitshare deschid calea promovarii prin intermediul agregatoarelor de produse si a comparatoarelor de preturi, insa nu numai. Orice website poate sa primeasca informatii prin feed-ul de produse Profitshare asupra preturilor actualizate ale produsului, daca exista oferta speciala la acel produs, samd. Pana acum, aceste informatii erau accesibile oricarui afiliat doar prin intermediul API-ului Profitshare.
Daca, de exemplu, iti doresti sa creezi un website prin care sa promovezi toate rochiile de vara ale advertiserilor Profitshare si a le pune intr-un loc centralizat pentru vizitatorii tai, poti acum sa importi pe website-ul tau un feed cu aceste produse.

Activarea feed-urilor de produse pentru advertiseri

feed-uri-exemplu

Cum activezi feed-urile de produce ca advertiser.

Pentru a oferi disponibilitatea feed-urilor voastre de produse catre afiliati, singura setare necesara se realizeaza din zona „contul meu” asociata contului vostru de advertiseri si bifarea celei mai noi optiuni adaugate: „Permite afisare de produse in feed„.
Practic, feed-ul pe care il oferiti standard la integrare, actualizat zilnic, si care sta la baza celorlalte modalitati de promovare in Profitshare, devine disponibil si afiliatilor care va vor putea promova in site-uri cu continut dinamic.

Asteptam feedback-ul vostru pentru noua optiune de feed-uri Profitshare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing