3 Formate Noi de Bannere Disponibile pentru Afiliere

facebook-like-1200x627

Stiai ca retelele sociale sunt folosite in proportie de 28% ca medii de promovare principale de catre afiliatii Profitshare? Acesta plus sugestia afiliatilor este motiv suficient de bun ca sa facilitam promovarea prin intermediul Facebook cu ajutorul unor formate noi de bannere.

Asa ca incepand de astazi advertiserii au posibilitatea de a incarca 3 dimensiuni noi de bannere in cadrul campaniilor, iar afiliatii le pot prelua imediat ce acestea devin disponibile in catalogul de campanii. Dimensiunile noi sunt:

  1. 1200 x 627 px Facebook;
  2. 254 x 133 px Facebook;
  3. BONUS 980 x 200 px Billboard, care se poate folosi in site-urile afiliate, ideal de pus sub header.

Recomandam advertiserilor sa tina cont de regulile impuse de Facebook pentru imaginile de folosit in ad-uri (de exemplu, se pot folosi doar imagini statice din care o proportie de maxim 20% poate fi text) si sa anunte afiliatii prin intermediul mesageriei atunci cand au inclus aceste formate noi de bannere.

 

Sa aveti parte de rezultate cat mai bune cu noile formate!

foto credit: Thomas Angerman
Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

3 Formate Noi de Bannere Disponibile pentru Afiliere

Postat pe 2.09.2014 de catre Profitshare

facebook-like-1200x627

Stiai ca retelele sociale sunt folosite in proportie de 28% ca medii de promovare principale de catre afiliatii Profitshare? Acesta plus sugestia afiliatilor este motiv suficient de bun ca sa facilitam promovarea prin intermediul Facebook cu ajutorul unor formate noi de bannere.

Asa ca incepand de astazi advertiserii au posibilitatea de a incarca 3 dimensiuni noi de bannere in cadrul campaniilor, iar afiliatii le pot prelua imediat ce acestea devin disponibile in catalogul de campanii. Dimensiunile noi sunt:

  1. 1200 x 627 px Facebook;
  2. 254 x 133 px Facebook;
  3. BONUS 980 x 200 px Billboard, care se poate folosi in site-urile afiliate, ideal de pus sub header.

Recomandam advertiserilor sa tina cont de regulile impuse de Facebook pentru imaginile de folosit in ad-uri (de exemplu, se pot folosi doar imagini statice din care o proportie de maxim 20% poate fi text) si sa anunte afiliatii prin intermediul mesageriei atunci cand au inclus aceste formate noi de bannere.

 

Sa aveti parte de rezultate cat mai bune cu noile formate!

foto credit: Thomas Angerman
Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: