Oportunitati de promovare in luna Octombrie

Postat pe 8.10.2015 de catre Claudiu Farcas

banner halloween

Daca luna septembrie a fost marcata de achizitiile pentru inceperea scolii, in luna octombrie se da startul cumparaturilor pentru sezonul de iarna. Clientii s-au intors in mare parte din concedii iar daca pana acum articolele de vacanta erau la mare cautare, acum vor merge foarte bine de exemplu produsele de fashion si electrocasnicele. Detaliem mai jos pe ce trebuie sa mizezi luna aceasta pentru a te asigura de un numar mai mare de conversii.

Carti & Manuale

carti_universitate

Luna octombrie coincide cu inceperea anului nou universitar iar pe bancile facultatilor se fac recomandari pentru achizitii de carti de specialitate. Fata de cartile de beletristica, cartile de specialitate se remarca printr-un pret mai ridicat, in cele mai multe cazuri si pe langa cererea mai mare veti putea regasi si comisioane mai mari/comanda.
Sezonul de toamna redeschide si apetitul de citit al multora, avand in vedere ca se intuneca mai repede.

Imbracaminte & Incaltaminte

Tot luna octombrie aduce in multe regiuni o vreme mai friguroasa si cu aceasta ocazie se vor vinde foarte bine hainele si incaltamintea. Mizati pe haine de toamna si de inceput de iarna in promovarea pe care o faceti si incercati sa profitati la maxim de schimbarea de vreme.
De exemplu, in vreme ploioasa puteti promova cu succes pe Facebook / Facebook Ads produse adresate ploii. Cautati advertiseri cu livrare rapida catre client pentru a putea profita si de achizitiile la impuls.
In a doua luna de toamna se lanseaza noile colectii de toamna-iarna, astfel ca reducerile sunt putine iar valoarea medie a cosului este crescuta, ceea ce, la fel ca in cazul cartilor, genereaza comisioane medii mai mari.

Electrocasnice si produse home&deco

Cum spuneam, influentele externe, vremea si perioada anului au o mare influenta in comportamentul de cumparare al consumatorilor, ceea ce pe cat de simplu pare – pe atat de firesc este.
Daca vara terasele sunt pline si oamenii prefera sa mearga afara sa ia masa decat sa o faca in casa, toamna – iarna aceasta activitate este redusa si necesitatea de a pregati mancarea se muta in bucataria fiecaruia. Acest lucru genereaza un interes mai mare spre produse dedicate bucatariei: electrocasnice mici (mixere, roboti de bucatarie, sandwich maker samd) sau un aragaz nou, un frigider mai incapator.

De asemenea, multe renovari se termina si clientii trec la achizitionarea unor obiecte de decoratiuni. Este o perioada in care, la fel ca in fashion, multi reinnoiesc dulapul cu lenjerii de pat.

Finalul de luna este marcat de Halloween

Finalul lunii este marcat de sarbatorea Halloween-ului, adoptata din ce in ce mai mult in Romania. Promovati din timp costume si masti de Halloween. Ne asteptam ca multi advertiseri sa aiba promotii speciale pentru clienti, avand in vedere istoricul ultimilor ani.

Identificarea oportunitatilor imediate generate de factori externi este esentiala in ecommerce, asadar incercati sa concentrati o mare atentie pe sezonalitati si subiecte de moment. De exemplu, aparitia unui nou (tip de) produs genereaza o cautare mare din partea utilizatorilor iar competitia pe zona de continut nu este atat de mare. Profitati la maxim de oportunitatile ivite si realizati o strategie de promovare pentru octombrie. Nu uitati nici de pregatirile pentru cele mai bune luni din afiliere: noiembrie si decembrie 😉

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Tag-uri: ,

Oportunitati de promovare in luna Octombrie

Postat pe 8.10.2015 de catre Claudiu Farcas

banner halloween

Daca luna septembrie a fost marcata de achizitiile pentru inceperea scolii, in luna octombrie se da startul cumparaturilor pentru sezonul de iarna. Clientii s-au intors in mare parte din concedii iar daca pana acum articolele de vacanta erau la mare cautare, acum vor merge foarte bine de exemplu produsele de fashion si electrocasnicele. Detaliem mai jos pe ce trebuie sa mizezi luna aceasta pentru a te asigura de un numar mai mare de conversii.

Carti & Manuale

carti_universitate

Luna octombrie coincide cu inceperea anului nou universitar iar pe bancile facultatilor se fac recomandari pentru achizitii de carti de specialitate. Fata de cartile de beletristica, cartile de specialitate se remarca printr-un pret mai ridicat, in cele mai multe cazuri si pe langa cererea mai mare veti putea regasi si comisioane mai mari/comanda.
Sezonul de toamna redeschide si apetitul de citit al multora, avand in vedere ca se intuneca mai repede.

Imbracaminte & Incaltaminte

Tot luna octombrie aduce in multe regiuni o vreme mai friguroasa si cu aceasta ocazie se vor vinde foarte bine hainele si incaltamintea. Mizati pe haine de toamna si de inceput de iarna in promovarea pe care o faceti si incercati sa profitati la maxim de schimbarea de vreme.
De exemplu, in vreme ploioasa puteti promova cu succes pe Facebook / Facebook Ads produse adresate ploii. Cautati advertiseri cu livrare rapida catre client pentru a putea profita si de achizitiile la impuls.
In a doua luna de toamna se lanseaza noile colectii de toamna-iarna, astfel ca reducerile sunt putine iar valoarea medie a cosului este crescuta, ceea ce, la fel ca in cazul cartilor, genereaza comisioane medii mai mari.

Electrocasnice si produse home&deco

Cum spuneam, influentele externe, vremea si perioada anului au o mare influenta in comportamentul de cumparare al consumatorilor, ceea ce pe cat de simplu pare – pe atat de firesc este.
Daca vara terasele sunt pline si oamenii prefera sa mearga afara sa ia masa decat sa o faca in casa, toamna – iarna aceasta activitate este redusa si necesitatea de a pregati mancarea se muta in bucataria fiecaruia. Acest lucru genereaza un interes mai mare spre produse dedicate bucatariei: electrocasnice mici (mixere, roboti de bucatarie, sandwich maker samd) sau un aragaz nou, un frigider mai incapator.

De asemenea, multe renovari se termina si clientii trec la achizitionarea unor obiecte de decoratiuni. Este o perioada in care, la fel ca in fashion, multi reinnoiesc dulapul cu lenjerii de pat.

Finalul de luna este marcat de Halloween

Finalul lunii este marcat de sarbatorea Halloween-ului, adoptata din ce in ce mai mult in Romania. Promovati din timp costume si masti de Halloween. Ne asteptam ca multi advertiseri sa aiba promotii speciale pentru clienti, avand in vedere istoricul ultimilor ani.

Identificarea oportunitatilor imediate generate de factori externi este esentiala in ecommerce, asadar incercati sa concentrati o mare atentie pe sezonalitati si subiecte de moment. De exemplu, aparitia unui nou (tip de) produs genereaza o cautare mare din partea utilizatorilor iar competitia pe zona de continut nu este atat de mare. Profitati la maxim de oportunitatile ivite si realizati o strategie de promovare pentru octombrie. Nu uitati nici de pregatirile pentru cele mai bune luni din afiliere: noiembrie si decembrie 😉

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing