Rezultate Black Friday 2013 in Profitshare

Postat pe 25.11.2013 de catre Raluca

header BF articol rezultate

Am depasit prima perioada de reduceri Black Friday, iar rezultatele voastre din afiliere sunt cu adevarat formidabile! Ati performat remarcabil si va felicitam pentru asta! Rezultatele atinse de afiliatii Profitshare ne confirma potentialul care exista pentru promovarea online si dovedesc faptul ca o strategie de promovare cat mai relevanta va atrage atentia potentialilor cumparatori si va duce la cele mai bune rate de conversie.

Profitshare Black Friday 2013 in cifre si date

De Black Friday, prin intermediul Profitshare au fost livrate 1.3 milioane de clickuri care au determinat peste 25.000 de vanzari in valoare de peste 15 milioane de lei.

Ceea ce este deopotriva remarcabil este faptul ca toate aceste vanzari s-au realizat cu o eficienta  (vanzari realizate / nr. de clickuri) cel putin dubla fata de cea oferita de alte retele de afiliere din Romania, datorita tehnologiilor de targetare dezvoltate de catre Profitshare.

Astfel, 46 de afiliati au castigat peste 1.000 de lei din comisioane cu ocazia Black Friday, iar 1.319 afiliati au inregistrat conversii.

Topul vanzarilor includ, in aceasta ordine:

  1. IT&C (laptopuri, tablete, electrocasnice);
  2. fashion (imbracaminte, lenjerie si incaltaminte);
  3. carti;
  4. ingrijire personala;
  5. produse pentru copii.

Topul mediilor de promovare folosite de voi cu aceasta ocazie au fost:

  1. website-urile de continut;
  2. retelele sociale, in special Facebook;
  3. publicitate platita, in special Google AdWords.

Platforma a functionat la parametri optimi

Eforturile voastre din promovarea online s-au vazut in una din cele mai incitante zile pentru e-commerce, prin numarul de conversii, iar cele ale echipei Profitshare au inceput cu cateva saptamani in urma. Platforma a fost optimizata pentru a rezista unui trafic si unor solicitari semnificativ mai mari.

Stim ca informatiile sunt cruciale pentru urmarirea rezultatelor din afiliere, asa ca am pastrat rapoartele din conturile voastre si le-am actualizat cat mai repede. Am avut uptime 100% si raportarea rezultatelor din conturile voastre se facea aproape real time.

Black Friday continua

Urmeaza o noua perioada de reduceri Black Friday, marcata de ziua 29 noiembrie 2013. Mai multi advertiseri au confirmat ca vor pregati reduceri in magazinele lor online, oferind materiale de promovare si informatii utile pentru targetarea si personalizarea comunicarii pe care o faceti. La numar, acestia depasesc magazinele care au oferit reduceri incepand cu 22 noiembrie, ceea ce inseamna ca vor exista multiple ocazii de castig. De data aceasta nisele vizate pentru promovare includ Fashion, Copii & Jucarii, Articole sportive si Cadouri.

Pana la finalul lunii noiembrie fenomenul Black Friday va face furori in e-commerce si in afiliere deopotriva. Profitati de receptivitatea utilizatorilor de internet catre cumparaturile online din aceasta perioada, livrati cele mai potrivite recomandari prin instrumentele de promovare Profitshare si castigati comisioanele si bonusurile aferente!

Suntem aici cu update-uri si recomandari si asteptam si din partea voastra sugesti pentru a avea cel mai profitabil Black Friday din afiliere! Ce v-ar fi de folos pentru a castiga si mai multe comisioane?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

Rezultate Black Friday 2013 in Profitshare

Postat pe 25.11.2013 de catre Raluca

header BF articol rezultate

Am depasit prima perioada de reduceri Black Friday, iar rezultatele voastre din afiliere sunt cu adevarat formidabile! Ati performat remarcabil si va felicitam pentru asta! Rezultatele atinse de afiliatii Profitshare ne confirma potentialul care exista pentru promovarea online si dovedesc faptul ca o strategie de promovare cat mai relevanta va atrage atentia potentialilor cumparatori si va duce la cele mai bune rate de conversie.

Profitshare Black Friday 2013 in cifre si date

De Black Friday, prin intermediul Profitshare au fost livrate 1.3 milioane de clickuri care au determinat peste 25.000 de vanzari in valoare de peste 15 milioane de lei.

Ceea ce este deopotriva remarcabil este faptul ca toate aceste vanzari s-au realizat cu o eficienta  (vanzari realizate / nr. de clickuri) cel putin dubla fata de cea oferita de alte retele de afiliere din Romania, datorita tehnologiilor de targetare dezvoltate de catre Profitshare.

Astfel, 46 de afiliati au castigat peste 1.000 de lei din comisioane cu ocazia Black Friday, iar 1.319 afiliati au inregistrat conversii.

Topul vanzarilor includ, in aceasta ordine:

  1. IT&C (laptopuri, tablete, electrocasnice);
  2. fashion (imbracaminte, lenjerie si incaltaminte);
  3. carti;
  4. ingrijire personala;
  5. produse pentru copii.

Topul mediilor de promovare folosite de voi cu aceasta ocazie au fost:

  1. website-urile de continut;
  2. retelele sociale, in special Facebook;
  3. publicitate platita, in special Google AdWords.

Platforma a functionat la parametri optimi

Eforturile voastre din promovarea online s-au vazut in una din cele mai incitante zile pentru e-commerce, prin numarul de conversii, iar cele ale echipei Profitshare au inceput cu cateva saptamani in urma. Platforma a fost optimizata pentru a rezista unui trafic si unor solicitari semnificativ mai mari.

Stim ca informatiile sunt cruciale pentru urmarirea rezultatelor din afiliere, asa ca am pastrat rapoartele din conturile voastre si le-am actualizat cat mai repede. Am avut uptime 100% si raportarea rezultatelor din conturile voastre se facea aproape real time.

Black Friday continua

Urmeaza o noua perioada de reduceri Black Friday, marcata de ziua 29 noiembrie 2013. Mai multi advertiseri au confirmat ca vor pregati reduceri in magazinele lor online, oferind materiale de promovare si informatii utile pentru targetarea si personalizarea comunicarii pe care o faceti. La numar, acestia depasesc magazinele care au oferit reduceri incepand cu 22 noiembrie, ceea ce inseamna ca vor exista multiple ocazii de castig. De data aceasta nisele vizate pentru promovare includ Fashion, Copii & Jucarii, Articole sportive si Cadouri.

Pana la finalul lunii noiembrie fenomenul Black Friday va face furori in e-commerce si in afiliere deopotriva. Profitati de receptivitatea utilizatorilor de internet catre cumparaturile online din aceasta perioada, livrati cele mai potrivite recomandari prin instrumentele de promovare Profitshare si castigati comisioanele si bonusurile aferente!

Suntem aici cu update-uri si recomandari si asteptam si din partea voastra sugesti pentru a avea cel mai profitabil Black Friday din afiliere! Ce v-ar fi de folos pentru a castiga si mai multe comisioane?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.
  • Imbucurator este faptul ca site-ul nu a picat in nici un moment al zilei.

    Se pare ca sunt si eu printre cei 46 de afiliati care a inregistrat un comision de peste 1000 RON.

    Acum ramane de vazut care sunt cei 5 castigatori pentru cele 5 vouchere pe care eMAG le-a pus la bataie, ma gandesc ca se vor duce catre trusturi de presa sau site-uri gen Buhnici etc.

    Multumim eMAG pentru oportunitatea de a face bani din afiliere.

  • Rata de conversie 2% ? Mi se pare mie sau nu a fost stralucita ? Oare de ce ?

    • Claudiu Fărcaş

      @Radhoo
      E ok, este cea mai buna rata de conversie raportata in aceasta zi in afilierea din Romania. In general un utilizator a interactionat de mai multe ori cu instrumentele Profitshare, a dat click spre mai multe magazine sau de mai multe ori spre un magazin in perioada BF, a ales in final de acolo unde a gasit o oferta pe placul sau.

  • De curiozitate, cand incep sa se si aprobe comisioanele realizate in BF?

    • Raluca

      @Dan C Au inceput deja sa se aprobe comisioanele de Black Friday. Fiecare advertiser are ritmul sau de aprobare, asa ca acestea vor fi procesate la intervale diferite.

    • Da, acum am vazut ca s-a miscat ceva.

  • ionut

    salutare,
    cam in cat timp se aproba comisioanele eMag ?
    multumesc

    • Raluca

      @ionut Din cate stim, advertiserul eMAG proceseaza comisioanele dupa ce are o confirmare de plata de la client. Timpul in care se primeste aceasta confrimare de plata depinde de modalitatile de plata alese de catre fiecare client in parte. Ca si medie am observat ca acestea se aproba in 10 – 14 zile, dar o parte din ele se aproba mai repede de atat, asa cum unele pot sa se aprobe dupa 14 zile.

  • Pingback: Advertiseri Profitshare participanti la Black Friday 2014 « Marketing afiliat - Profitshare Blog()

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing