In marketingul afiliat este important sa fii credibil si sa iti faci vocea auzita. Articolul de astazi isi propune sa te inspire in modelarea discursului tau online, discurs care trebuie sa-ti reflecte personalitatea. Tot astazi iti prezentam raspunsurile la una dintre cele mai importante intrebari privind social media: cat de des ar trebui sa postam? Te-ai gandit cum poate activitatea din retelele de socializare sa afecteze pozitia site-ului tau in motoarele de cautare? Citeste in continuare pentru a afla relatia de influenta intre social media si SEO. Pe final vorbim despre claritatea mesajului care poate creste sau, dimpotriva, care poate scadea numarul conversiilor.
Lasa-ti vocea sa-ti reflecte personalitatea in postarile din social media
Ce inseamna sa fii original in online? Articolul urmator prezinta cateva ponturi care te vor ajuta sa-ti pui in evidenta personalitatea si potentialul dar si o serie de nume cu postari originale in online care te vor inspira. Vei invata sa fii tu insuti in postarile impartasite publicului, sa iti descoperi si sa iti definesti vocea dar si echilibrul discursului in social media.
[Infografic] Cat de des ar trebui sa postezi in social media?
Care este numarul ideal de postari pe Facebook pentru o zi? Care este cifra dincolo de care poate fi afectata implicarea publicului? Cat de des ar trebui sa scriem pe blog intr-o luna? Acestea sunt intrebari la care este dificil de raspuns. Specialistii in cercetare din cadrul Buffer si SumAll au colaborat pentru realizarea unui infografic pe care-l puteti analiza aici. Articolul simplu de parcurs prezinta numarul ideal de postari pe fiecare dintre principalele retele de socializare.
Adevaratele motive pentru care social media iti afecteaza mecanismul SEO al paginii
Eforturile de social media pot afecta clasarea in motoarele de cautare insa este posibil ca acest lucru sa se intample altfel decat crezi tu. Google nu contorizeaza direct influenta ori interactiunile in retelele de socializare insa acesta nu este un motiv bun sa ignori canalele de social media sau sa reduci numarul actiunilor de marketing din acestea. Articolul urmator aduce clarificari in legatura cu raportul dintre volumul de activitate in social media si pozitionarea in motorul de cautare Google.
Patru moduri in care lipsa claritatii mesajului afecteaza negativ conversiile
Cel mai important ingredient al unei pagini de destinatie este, evident, claritatea mesajului transmis de aceasta. Este important sa cream pagini care sa precizeze rapid si eficient oferta si cui se adreseaza. Daca potentialul client nu intelege ce vinzi, cu siguranta nu va fi interesat sa cumpere. Din pacate este mult prea usor sa gresim. Articolul de aici prezinta cateva lectii utile in crearea unei pagini de destinatie care sa genereze cu succes conversii.
Alina
Latest posts by Alina (see all)
- Plata afiliatilor pentru luna decembrie - 22 decembrie 2015
- 5 advertiseri noi si lead-uri de pana la 100 de lei - 16 decembrie 2015
- Pana la 25% comisioane cu 4 advertiseri noi - 24 noiembrie 2015
Tag-uri: afiliere, content marketing, marketing, social media