Saptamanal de Marketing Online #56

Postat pe 2.06.2015 de catre Alina

56

Te-ai gandit vreodata ca ai putea crea continut de calitate pentru mediile tale de promovare chiar daca nu esti un talent innascut intr-ale scrisului? Afla din articolul de astazi cateva secrete care te pot salva in situatii de criza de inspiratie. Mai apoi invata sa promovezi inteligent acest continut si vezi care pot fi rezultatele in urma unei investitii de 5$ pe zi in Facebook ads. La final, analizeaza corect rezultatele folosind Google Analytics.

Cum poti folosi continutul site-urilor tale pentru a afla informatii pretioase privind comportamentul clientilor

Nu este nevoie sa cheltuiesti mii de euro pe studii si cercetari privind audienta brandului tau. Majoritatea business-urilor mici detin deja suficiente instrumente de colectare a datelor relevante. Acestea folosesc in primul rand continutul platformelor online pentru a cumula informatii valoroase in legatura cu baza de potentiali clienti pentru a intelege ce-si doresc acestia. Afla si tu de aici cum poti folosi Google Analytics, subiectele de pe blog, resursele descarcate ori continutul transmis pe e-mail, dar si alte surse valoroase pentru a afla informatii pretioase privind potentialii clienti.

Sase sfaturi pentru optimizarea ratei de conversie

Orice business aspira catre o crestere a numarului de lead-uri, a vanzarilor, a veniturilor si de multe ori o schimbare minora poate avea rezultate spectaculoase. Este important sa intelegem ca nimic nu este „prea nesemnificativ” cand vine vorba de testare in momentul maparii unui plan de optimizare a ratei de conversie. Afla de aici care sunt sfaturile pe care trebuie sa le implementezi si modul in care acestea iti pot imbunatati rezultatele.

Ce poti obtine din Facebook Ads pentru 5$ pe zi

Cel mai adesea, daca doresti ca postarile tale sa ajunga la un numar cat mai mare de vizualizari, ti se spune ca varianta ideala ar fi sa platesti Facebook Ads. Promovarea pe Facebook pare a fi cea mai la indemana varianta pentru a obtine reach pentru continutul postat. Totusi, exista numeroase intrebari legate de aceasta. Cat de bine functioneaza? Ce fel de reactii va genera? La ce te poti astepta, mai exact, in urma investitiei? Cei de la Bufferapp.com au facut un experiment si au analizat rezultatele. Aici poti vedea ce au aflat ei cu privire la urmarile unei investitii de 5$ pe zi in Facebook Ads.

Patru modalitati de simplificare a promovarii prin social media

Promovarea poate ajuta companiile sa colecteze informatii, sa genereze trafic si sa intre in contact cu audienta online, reprezentand cea mai de succes forma de implicare a publicului in mediul online. Insa exista cateva secrete pentru crearea campaniilor de promovare care le aduc pe acestea mai aproape de publicul tinta. Articolul urmator prezinta patru modalitati prin care puteti simplifica o campanie de promovare, de la stabilirea obiectivelor si pana la crearea unei pagini de destinatie.

Cum realizezi continut de exceptie chiar fara sa fii un scriitor talentat

Continutul este si va ramane elementul care dainuie in timp si care iti aduce beneficii pe perioade lungi, insa multi dintre cei ce detin bloguri/site-uri sunt nemultumiti de capacitatile lor scriitoricesti – fie considera ca materialele create de ei sunt slabe calitativ, fie detesta chiar si ideea de a se aseza la birou pentru a scrie. Din fericire, exista multe modalitati prin care se poate crea continut de calitate chiar si in aceste conditii. Materialul urmtor vine cu ideile de care aveti nevoie.

Patru modalitati gresite de utilizare a Google Analytics

Google Analytics reprezinta un instrument utilizat la scara larga de catre detinatorii de medii online insa complexitatea sa face ca de multe ori informatiile sa fie interpretate necorespunzator. Articolul de aici vine cu cateva clarificari in legatura cu modul de colectare si interpretare a datelor pe zone precum timpul mediu pe pagina, viteaza site-ului, rata de conversie ori rata de iesire.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , ,

Saptamanal de Marketing Online #56

Postat pe 2.06.2015 de catre Alina

56

Te-ai gandit vreodata ca ai putea crea continut de calitate pentru mediile tale de promovare chiar daca nu esti un talent innascut intr-ale scrisului? Afla din articolul de astazi cateva secrete care te pot salva in situatii de criza de inspiratie. Mai apoi invata sa promovezi inteligent acest continut si vezi care pot fi rezultatele in urma unei investitii de 5$ pe zi in Facebook ads. La final, analizeaza corect rezultatele folosind Google Analytics.

Cum poti folosi continutul site-urilor tale pentru a afla informatii pretioase privind comportamentul clientilor

Nu este nevoie sa cheltuiesti mii de euro pe studii si cercetari privind audienta brandului tau. Majoritatea business-urilor mici detin deja suficiente instrumente de colectare a datelor relevante. Acestea folosesc in primul rand continutul platformelor online pentru a cumula informatii valoroase in legatura cu baza de potentiali clienti pentru a intelege ce-si doresc acestia. Afla si tu de aici cum poti folosi Google Analytics, subiectele de pe blog, resursele descarcate ori continutul transmis pe e-mail, dar si alte surse valoroase pentru a afla informatii pretioase privind potentialii clienti.

Sase sfaturi pentru optimizarea ratei de conversie

Orice business aspira catre o crestere a numarului de lead-uri, a vanzarilor, a veniturilor si de multe ori o schimbare minora poate avea rezultate spectaculoase. Este important sa intelegem ca nimic nu este „prea nesemnificativ” cand vine vorba de testare in momentul maparii unui plan de optimizare a ratei de conversie. Afla de aici care sunt sfaturile pe care trebuie sa le implementezi si modul in care acestea iti pot imbunatati rezultatele.

Ce poti obtine din Facebook Ads pentru 5$ pe zi

Cel mai adesea, daca doresti ca postarile tale sa ajunga la un numar cat mai mare de vizualizari, ti se spune ca varianta ideala ar fi sa platesti Facebook Ads. Promovarea pe Facebook pare a fi cea mai la indemana varianta pentru a obtine reach pentru continutul postat. Totusi, exista numeroase intrebari legate de aceasta. Cat de bine functioneaza? Ce fel de reactii va genera? La ce te poti astepta, mai exact, in urma investitiei? Cei de la Bufferapp.com au facut un experiment si au analizat rezultatele. Aici poti vedea ce au aflat ei cu privire la urmarile unei investitii de 5$ pe zi in Facebook Ads.

Patru modalitati de simplificare a promovarii prin social media

Promovarea poate ajuta companiile sa colecteze informatii, sa genereze trafic si sa intre in contact cu audienta online, reprezentand cea mai de succes forma de implicare a publicului in mediul online. Insa exista cateva secrete pentru crearea campaniilor de promovare care le aduc pe acestea mai aproape de publicul tinta. Articolul urmator prezinta patru modalitati prin care puteti simplifica o campanie de promovare, de la stabilirea obiectivelor si pana la crearea unei pagini de destinatie.

Cum realizezi continut de exceptie chiar fara sa fii un scriitor talentat

Continutul este si va ramane elementul care dainuie in timp si care iti aduce beneficii pe perioade lungi, insa multi dintre cei ce detin bloguri/site-uri sunt nemultumiti de capacitatile lor scriitoricesti – fie considera ca materialele create de ei sunt slabe calitativ, fie detesta chiar si ideea de a se aseza la birou pentru a scrie. Din fericire, exista multe modalitati prin care se poate crea continut de calitate chiar si in aceste conditii. Materialul urmtor vine cu ideile de care aveti nevoie.

Patru modalitati gresite de utilizare a Google Analytics

Google Analytics reprezinta un instrument utilizat la scara larga de catre detinatorii de medii online insa complexitatea sa face ca de multe ori informatiile sa fie interpretate necorespunzator. Articolul de aici vine cu cateva clarificari in legatura cu modul de colectare si interpretare a datelor pe zone precum timpul mediu pe pagina, viteaza site-ului, rata de conversie ori rata de iesire.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing