Saptamanal de Marketing Online #58

Postat pe 15.06.2015 de catre Claudia

58

In marketingul afiliat, pentru o rata de conversie cat mai mare, continutul este de baza. Astazi iti aratam cum poti calcula recuperarea investitiei in content marketing si iti aducem cateva ponturi care sa te ajute sa scrii titluri cat mai atragatoare pentru publicul tau. De asemenea iti vorbim despre modificarile aduse de Facebook in algoritmul de stabilire al afisarii postarilor din news feed dar si despre cum poti utiliza in activitatea de marketing aplicatiile puse la dispozitie de reteaua de socializare. Daca te afli la inceput de drum in busniess iti aratam cum poti crea logo-ul perfect.

Facebook aduce modificari in algoritmul de afisare in News Feed

Reteaua de socializare a anuntat ca va introduce timpul petrecut pe postare ca si factor de selectie a informatiilor care vor aparea in News Feed-ul utilizatorilor pornind de la ideea ca daca un utilizator petrece mai mult timp pe un anumit articol, acest lucru inseamna ca respectivul continut a fost relevant pentru el. Desi Facebook declara ca noua modificare nu va aduce cu sine schimbari majore in ceea ce priveste pagina personala, timpul petrecut pe postare va fi urmarit indeaproape si va constitui un element important de analiza. Pentru mai multe detalii puteti accesa articolul de aici.

O metoda simpla de masurare a recuperarii investitei (ROI) in content marketing

Cream continut pentru a atrage si educa publicul dar si pentru a converti audienta. Cel mai adesea continutul ia forma unui blog. Pornind de la premisa ca putem masura valoarea continutului pe baza traficului organic generat in raport cu costurile potentiale pe care le-ar fi implicat Google AdWords, Scott Severson (contentmarketinginstitute.com) a realizat o analiza asupra clientilor companiei sale si ne arata cum putem evalua rata de recuperare a investitiei in continut folosind Google Analitycs si Excel.

Cum folosim in marketing aplicatiile Facebook pentru mobil

Vrei sa castigi mai mult din marketingul pe mobil prin intermediul Facebook? Aplicatiile Facebook pot constitui o oportunitate in acest sens. Articolul urmator ne prezinta mai multe posibilitati prin care putem folosi aplicatiile mobile Facebook care sunt disponibile astazi: Page Manager, Facebook Messenger, Facebook Groups, Facebook Ads din aplicatia mobila de Facebook.

[Infografic] Reteta pentru un logo perfect

Un logo bine facut este asemeni unui desert. Daca lipseste un ingredient gustul nu va fi cel asteptat. Trebuie sa fie atemporal si totusi modern, sa intrige dar sa si ispiteasca, iar pentru a surprinde aceste calitati trebuie sa alegi combinatia perfecta de forme, fonturi si culori. Cum te asiguri ca ai ales ingredientele corecte? Simplu, respectand reteta! Aici gasesti un infografic care te va ajuta sa creezi logo-ul perfect.

Trei ponturi noi pentru a scrie un titlu

Titlul este elementul care face legatura intre client si produs. Alege-l inteligent si lumea va fi la picioarele tale. Una dintre cele mai vechi reguli ale content marketingului spune ca principalul scop al titlului este acela de a-l face pe cititor sa vrea sa citeasca urmatoarea fraza. Iar scopul urmatoarei fraze este de a te face sa citesti mai departe, si tot asa. In materialul urmator vei descoperi trei modalitati diferite de canalizare a dorintelor cititorilor, de ce New Times nu va scrie niciodata un titlu pompos, cum sa compui un titlul cand cititorul nu stie nimic despre produsul tau si multe altele.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Tag-uri: , ,

Saptamanal de Marketing Online #58

Postat pe 15.06.2015 de catre Claudia

58

In marketingul afiliat, pentru o rata de conversie cat mai mare, continutul este de baza. Astazi iti aratam cum poti calcula recuperarea investitiei in content marketing si iti aducem cateva ponturi care sa te ajute sa scrii titluri cat mai atragatoare pentru publicul tau. De asemenea iti vorbim despre modificarile aduse de Facebook in algoritmul de stabilire al afisarii postarilor din news feed dar si despre cum poti utiliza in activitatea de marketing aplicatiile puse la dispozitie de reteaua de socializare. Daca te afli la inceput de drum in busniess iti aratam cum poti crea logo-ul perfect.

Facebook aduce modificari in algoritmul de afisare in News Feed

Reteaua de socializare a anuntat ca va introduce timpul petrecut pe postare ca si factor de selectie a informatiilor care vor aparea in News Feed-ul utilizatorilor pornind de la ideea ca daca un utilizator petrece mai mult timp pe un anumit articol, acest lucru inseamna ca respectivul continut a fost relevant pentru el. Desi Facebook declara ca noua modificare nu va aduce cu sine schimbari majore in ceea ce priveste pagina personala, timpul petrecut pe postare va fi urmarit indeaproape si va constitui un element important de analiza. Pentru mai multe detalii puteti accesa articolul de aici.

O metoda simpla de masurare a recuperarii investitei (ROI) in content marketing

Cream continut pentru a atrage si educa publicul dar si pentru a converti audienta. Cel mai adesea continutul ia forma unui blog. Pornind de la premisa ca putem masura valoarea continutului pe baza traficului organic generat in raport cu costurile potentiale pe care le-ar fi implicat Google AdWords, Scott Severson (contentmarketinginstitute.com) a realizat o analiza asupra clientilor companiei sale si ne arata cum putem evalua rata de recuperare a investitiei in continut folosind Google Analitycs si Excel.

Cum folosim in marketing aplicatiile Facebook pentru mobil

Vrei sa castigi mai mult din marketingul pe mobil prin intermediul Facebook? Aplicatiile Facebook pot constitui o oportunitate in acest sens. Articolul urmator ne prezinta mai multe posibilitati prin care putem folosi aplicatiile mobile Facebook care sunt disponibile astazi: Page Manager, Facebook Messenger, Facebook Groups, Facebook Ads din aplicatia mobila de Facebook.

[Infografic] Reteta pentru un logo perfect

Un logo bine facut este asemeni unui desert. Daca lipseste un ingredient gustul nu va fi cel asteptat. Trebuie sa fie atemporal si totusi modern, sa intrige dar sa si ispiteasca, iar pentru a surprinde aceste calitati trebuie sa alegi combinatia perfecta de forme, fonturi si culori. Cum te asiguri ca ai ales ingredientele corecte? Simplu, respectand reteta! Aici gasesti un infografic care te va ajuta sa creezi logo-ul perfect.

Trei ponturi noi pentru a scrie un titlu

Titlul este elementul care face legatura intre client si produs. Alege-l inteligent si lumea va fi la picioarele tale. Una dintre cele mai vechi reguli ale content marketingului spune ca principalul scop al titlului este acela de a-l face pe cititor sa vrea sa citeasca urmatoarea fraza. Iar scopul urmatoarei fraze este de a te face sa citesti mai departe, si tot asa. In materialul urmator vei descoperi trei modalitati diferite de canalizare a dorintelor cititorilor, de ce New Times nu va scrie niciodata un titlu pompos, cum sa compui un titlul cand cititorul nu stie nimic despre produsul tau si multe altele.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing