Saptamanal de Marketing Online, episodul #60

De cele mai multe ori consideri ca munca ta se termina dupa ce ai ajuns sa fii online, indiferent de business-ul pe care il ai. Editia curenta a saptamanalului de marketing iti aduce noi informatii despre cum sa treci mai departe de primul pas si iti pune la dispozitie articole cu privire la optimizarea e-mailuri de bun venit, la economisirea de timp pretios cand vine vorba de recuperarea investitiei (ROI), dar totodata vei primi o serie de sfaturi pentru imbunatatirea site-ului tau.

Cum sa construiesti un landing page pentru webinar-uri sau traininguri

Daca esti una dintre persoanele care organizeaza webinar-uri sau traininguri, ai nevoie de un landing page care converteste. Continutul acestui landing page este unul dintre cele mai importante aspecte pentru un webinar daca vrei sa ai parte de cat mai multe inscrieri. Poti sa-i atragi prin cele mai bune reclame catre aceasta pagina, insa tot ai nevoie de un impuls pentru a-i face sa se inregistreze. Acest articol iti arata cinci lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere pentru ca formularul tau de inscriere sa dea roade.

Puterea ierahizarii in SEO si cum sa nu abuzezi de ea

Plecand de la dorinta de a aparea intotdeauna primii in lista de rezultate a unui motor de cautare, in functie de cuvintele cheie folosite, reprezentantii Google vin cu anumite precizari importante. Ei atrag atentia asupra faptului ca vor exista penalizari pentru manipularea ranking-ului organic in cazul utilizatorilor care doresc sa-si optimizeze propriul site. Astfel, Josep Cruz (searchenginejournal.com) vine cu o serie de sfaturi pentru a te ajuta sa nu fi sanctionat de catre Google si totodata sa-ti imbunatatesti corect site-ul.

5 instrumente Facebook Ads care iti salveaza timp si te ajuta in recuperarea investitiei (ROI)

In vederea determinarii unor metode optime pentru administrarea campaniilor tale, instrumentele pe care Facebook le pune la dispozitie te ajuta sa-ti eficientizezi timpul, efortul si investitia in promovarea platita. Acest articol descrie cum poti sa-ti gestionezi timpul si sa-ti maximizezi recuperarea investitiei (ROI). Cele 5 instrumente Facebook Ads merita sa fie puse in aplicare deoarece fiecare adauga valoare campaniilor tale.

[Infografic] Cum sa-ti optimizezi e-mail-urile de bun venit

Te-ai gandit vreodata care este pasul urmator dupa ce utilizatorii tai s-au inscris pe website-ul tau? Oricine din marketing-ul online isi doreste sa aiba parte de cati mai multi utilizatori, insa mesajul pe care acestia il primesc dupa ce s-au abonat poate reprezenta unul dintre elementele cele mai importante si trebuie sa fie bine realizat. Statisticile de pe searchenginejournal.com evidenteaza o crestere cu pana la 23% a vanzarilor dupa optimizarea acestuia.

Facebook trece mai departe de like, comment & share

Compania Facebook a decis sa monitorizeze, dincolo de traditionalul like, comment si share, un element de comunicare prezent deja pe Youtube. Aceasta schimbare vine in urma unei analize din care a reiesit ca nu intotdeauna un utilizator isi exprima parerea despre un video prin actiunile mai sus mentionate, ci pur si simplu il vizioneaza daca este interesant pentru el. Martin Beck (marketingland.com) mentioneaza in cadrul acestui articol care sunt celelalte elemente care vor fi urmarite de acum incolo pentru a observa interesele utilizatorilor in materie de videouri.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online, episodul #60

Postat pe 30.06.2015 de catre Claudia

De cele mai multe ori consideri ca munca ta se termina dupa ce ai ajuns sa fii online, indiferent de business-ul pe care il ai. Editia curenta a saptamanalului de marketing iti aduce noi informatii despre cum sa treci mai departe de primul pas si iti pune la dispozitie articole cu privire la optimizarea e-mailuri de bun venit, la economisirea de timp pretios cand vine vorba de recuperarea investitiei (ROI), dar totodata vei primi o serie de sfaturi pentru imbunatatirea site-ului tau.

Cum sa construiesti un landing page pentru webinar-uri sau traininguri

Daca esti una dintre persoanele care organizeaza webinar-uri sau traininguri, ai nevoie de un landing page care converteste. Continutul acestui landing page este unul dintre cele mai importante aspecte pentru un webinar daca vrei sa ai parte de cat mai multe inscrieri. Poti sa-i atragi prin cele mai bune reclame catre aceasta pagina, insa tot ai nevoie de un impuls pentru a-i face sa se inregistreze. Acest articol iti arata cinci lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere pentru ca formularul tau de inscriere sa dea roade.

Puterea ierahizarii in SEO si cum sa nu abuzezi de ea

Plecand de la dorinta de a aparea intotdeauna primii in lista de rezultate a unui motor de cautare, in functie de cuvintele cheie folosite, reprezentantii Google vin cu anumite precizari importante. Ei atrag atentia asupra faptului ca vor exista penalizari pentru manipularea ranking-ului organic in cazul utilizatorilor care doresc sa-si optimizeze propriul site. Astfel, Josep Cruz (searchenginejournal.com) vine cu o serie de sfaturi pentru a te ajuta sa nu fi sanctionat de catre Google si totodata sa-ti imbunatatesti corect site-ul.

5 instrumente Facebook Ads care iti salveaza timp si te ajuta in recuperarea investitiei (ROI)

In vederea determinarii unor metode optime pentru administrarea campaniilor tale, instrumentele pe care Facebook le pune la dispozitie te ajuta sa-ti eficientizezi timpul, efortul si investitia in promovarea platita. Acest articol descrie cum poti sa-ti gestionezi timpul si sa-ti maximizezi recuperarea investitiei (ROI). Cele 5 instrumente Facebook Ads merita sa fie puse in aplicare deoarece fiecare adauga valoare campaniilor tale.

[Infografic] Cum sa-ti optimizezi e-mail-urile de bun venit

Te-ai gandit vreodata care este pasul urmator dupa ce utilizatorii tai s-au inscris pe website-ul tau? Oricine din marketing-ul online isi doreste sa aiba parte de cati mai multi utilizatori, insa mesajul pe care acestia il primesc dupa ce s-au abonat poate reprezenta unul dintre elementele cele mai importante si trebuie sa fie bine realizat. Statisticile de pe searchenginejournal.com evidenteaza o crestere cu pana la 23% a vanzarilor dupa optimizarea acestuia.

Facebook trece mai departe de like, comment & share

Compania Facebook a decis sa monitorizeze, dincolo de traditionalul like, comment si share, un element de comunicare prezent deja pe Youtube. Aceasta schimbare vine in urma unei analize din care a reiesit ca nu intotdeauna un utilizator isi exprima parerea despre un video prin actiunile mai sus mentionate, ci pur si simplu il vizioneaza daca este interesant pentru el. Martin Beck (marketingland.com) mentioneaza in cadrul acestui articol care sunt celelalte elemente care vor fi urmarite de acum incolo pentru a observa interesele utilizatorilor in materie de videouri.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: