Saptamanal de marketing online, episodul #76

Intotdeauna cautam sa fim la locul potrivit si in momentul potrivit pentru a putea profita din plin de toate sansele si resursele care ni se ofera. Acelasi lucru se aplica si in marketing online si social media atunci cand trebuie sa ai grija ca toate informatiile tale sa ajunga la coordonatele stabilite in cele mai favorabile ocazii. Daca crezi ca nu ai o strategie bine pusa la punct, dar tii neaparat sa fii in top, atunci afla in cele ce urmeaza mai multe detalii despre ce inseamna cu adevarat brandul unui produs sau care sunt elementele esentiale de care trebuie sa te preocupi in asa fel incat campaniile tale sa nu dea gres.  Alegerea momentului potrivit te va ajuta cu siguranta la optimizarea rezultatelor.

Cinci pasi utili pentru definirea corecta a brandului tau

Din pricina numeroaselor branduri care se regasesc pe piata businessurilor online si nu numai, identitatile produselor devin din ce in ce mai comune si mai greu de recunoscut pentru consumatori. Din fericire, aici vei gasi cateva sfaturi bune pentru care vei putea crea un brand usor de placut si de acceptat de catre consumatorii tai. Defineste si tu adevarata valoare pe care o are marca ta.

[Infografic] Cele mai potrivite momente pentru postarile de pe Social Media

De cele mai multe apar intrebarile de genul: „Dar eu cand sa postez campania x?”, „Dar cand e cel mai bun moment sa trimit mesajul y?”, etc. Pentru ca aceste raspunsuri sa nu mai reprezinte un secret pentru tine,  infograficul prezentat de Dana Kilroy (sociallystacked.com), va raspunde la cateva dintre aceste intrebari care te framanta, indiferent de reteaua de socializare pe care o folosesti pentru promovarea businessului tau. Cu siguranta vei acorda mai multa atentie zilelor, orelor sau minutelor la care trimiti aceste noutati.

[Infografic] A/B testing, partea a doua

Asa cum am precizat si in editia trecuta a saptamanalului de marketing online, A/B Testing-ul reprezinta unul din cele mai importante instrumente pentru optimizarea rezultatelor in campaniile online. Saptamana aceasta insa, vom completa acest subiect cu un infografic bine punctat pentru a vedea si mai exact care sunt beneficiile de pe urma carora poti profita si tu. Fii cu un pas inaintea competitiei punand in aplicare informatiile de aici.

Black Friday si campaniile platite pentru sarbatorile care vin

Stim, nimeni nu vrea inca sa vorbeasca de sarbatorile care tin sa bata la usa, insa perioada de Black Friday „is a must”. E momentul cand se va incerca totul iar cuvantul reduceri va fi vedeta lunii noiembrie. E una dintre cele mai importante perioade ale anului insa daca te va prinde pe picior gresit, s-ar putea ca afacerea ta sa ia o intorsatura nu tocmai placuta. De aceea, articolul de fata te va ajuta sa-ti organizezi planurile pentru a te bucura de vanzari impreuna cu cumparatorii tai.

Puterea butonului „Call to Action”

Te-ai gandit vreodata care este rolul unui buton „Call to Action” sau cum trebuie sa arate pentru a avea parte de un program de marketing eficient? In acest articol vei descoperi cum functioneaza acest element si de ce este important ca fiecare om care isi doreste rezultate, sa-l ia in considerare. Conversiile, review-urile, profitul, etc., toate acestea depind de forma pe care acest CTA poate sa o ia.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #76

Postat pe 19.10.2015 de catre Claudia

Intotdeauna cautam sa fim la locul potrivit si in momentul potrivit pentru a putea profita din plin de toate sansele si resursele care ni se ofera. Acelasi lucru se aplica si in marketing online si social media atunci cand trebuie sa ai grija ca toate informatiile tale sa ajunga la coordonatele stabilite in cele mai favorabile ocazii. Daca crezi ca nu ai o strategie bine pusa la punct, dar tii neaparat sa fii in top, atunci afla in cele ce urmeaza mai multe detalii despre ce inseamna cu adevarat brandul unui produs sau care sunt elementele esentiale de care trebuie sa te preocupi in asa fel incat campaniile tale sa nu dea gres.  Alegerea momentului potrivit te va ajuta cu siguranta la optimizarea rezultatelor.

Cinci pasi utili pentru definirea corecta a brandului tau

Din pricina numeroaselor branduri care se regasesc pe piata businessurilor online si nu numai, identitatile produselor devin din ce in ce mai comune si mai greu de recunoscut pentru consumatori. Din fericire, aici vei gasi cateva sfaturi bune pentru care vei putea crea un brand usor de placut si de acceptat de catre consumatorii tai. Defineste si tu adevarata valoare pe care o are marca ta.

[Infografic] Cele mai potrivite momente pentru postarile de pe Social Media

De cele mai multe apar intrebarile de genul: „Dar eu cand sa postez campania x?”, „Dar cand e cel mai bun moment sa trimit mesajul y?”, etc. Pentru ca aceste raspunsuri sa nu mai reprezinte un secret pentru tine,  infograficul prezentat de Dana Kilroy (sociallystacked.com), va raspunde la cateva dintre aceste intrebari care te framanta, indiferent de reteaua de socializare pe care o folosesti pentru promovarea businessului tau. Cu siguranta vei acorda mai multa atentie zilelor, orelor sau minutelor la care trimiti aceste noutati.

[Infografic] A/B testing, partea a doua

Asa cum am precizat si in editia trecuta a saptamanalului de marketing online, A/B Testing-ul reprezinta unul din cele mai importante instrumente pentru optimizarea rezultatelor in campaniile online. Saptamana aceasta insa, vom completa acest subiect cu un infografic bine punctat pentru a vedea si mai exact care sunt beneficiile de pe urma carora poti profita si tu. Fii cu un pas inaintea competitiei punand in aplicare informatiile de aici.

Black Friday si campaniile platite pentru sarbatorile care vin

Stim, nimeni nu vrea inca sa vorbeasca de sarbatorile care tin sa bata la usa, insa perioada de Black Friday „is a must”. E momentul cand se va incerca totul iar cuvantul reduceri va fi vedeta lunii noiembrie. E una dintre cele mai importante perioade ale anului insa daca te va prinde pe picior gresit, s-ar putea ca afacerea ta sa ia o intorsatura nu tocmai placuta. De aceea, articolul de fata te va ajuta sa-ti organizezi planurile pentru a te bucura de vanzari impreuna cu cumparatorii tai.

Puterea butonului „Call to Action”

Te-ai gandit vreodata care este rolul unui buton „Call to Action” sau cum trebuie sa arate pentru a avea parte de un program de marketing eficient? In acest articol vei descoperi cum functioneaza acest element si de ce este important ca fiecare om care isi doreste rezultate, sa-l ia in considerare. Conversiile, review-urile, profitul, etc., toate acestea depind de forma pe care acest CTA poate sa o ia.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: