Saptamanal de marketing online, episodul #80

Postat pe 16.11.2015 de catre Claudia

Chiar daca detii o afacere sau te intereseaza sa dezvolti una, inainte de asta, de cele mai multe ori te-ai regasit si in pozitia de cumparator. Probabil ca nu o data ci de mai multe ori, te-ai gandit la motivele pentru care preferi mai degraba sa comanzi de pe internet in loc sa mergi in magazine. Totusi, daca pana acum nu ai facut acest lucru, poate e timpul sa te intrebi. Regasindu-te in ambele pozitii, editia curenta a saptamanalului de marketing te poarta intr-o calatorie a cumparaturilor online versus offline si iti pune la dispozitie informatii despre cum poti sa atragi cati mai multi cumparatori catre ambele directii. Cum sa aduci utilizatorii online in offline Odata cu trecerea timpul, toate activitatile offline pare ca s-au mutat in online. Comportamentul consumatorilor este foarte ambiguu, insa un lucru e cert: vanzarile din mediul virtual au crescut extrem de mult in ultima perioada. Putine mai sunt businessurile care nu au si un site in care sa-si promoveze produsele/serviciile. Cu siguranta cunosti motivele pentru care este mult mai bine sa cumperi de pe un site, dar si din magazin. Ambele canale sunt bine primite, insa anumite statistici te ajuta sa realizezi ce este de fapt mai important pentru tine si pentru afacerea ta. [Infografic] Ce greseli din punct de vedere SEO trebuie sa eviti Probabil ca si acum te gandesti ce metode sa mai abordezi pentru a aparea intotdeauna primul in rezultatele motoarelor de cautare. Acest articol nu iti va arata ce sa faci, ci mai degraba ce sa nu faci in asa masura incat sa ramai mereu in top. Daca afacerea ta nu apare pe prima pagina atunci cand sunt cautate anumite elemente apropiate atunci inseamna ca ceva nu faci bine. Din fericire, aici vei gasi cateva dintre greselile comune pe care majoritatea administratorilor de site-uri le fac. Fa in asa fel incat sa nu te afli printre ei. Cum sa repari problemele unui lead de calitate Leadurile reprezinta sursa ta de venit? Daca raspunsul tau este da, atunci trebuie sa ai grija ca aceste formulare sa fie perfecte deoarece de acestea depind clickurile si vanzarile tale. Ce se intampla insa atunci cand munca ta este in zadar iar rezultalele sunt nesemnificative? Crezi ca iti permiti ca aceste eforturi sa fie facute in zadar? Nu! Acesta ar fi cel mai bun raspuns, si in sensul acesta Adam Lundquist (ppchero.com) iti spune ce trebuie sa ai in vedere pentru a avea parte de cele mai calitative leaduri. [Infografic] Creeaza propriul email de efect Lumea emailurilor in marketing s-a schimbat de ceva vreme si inca este in curs de dezvoltare. In ziua de azi, din ce in ce mai multi oameni isi deschid mailurile direct de pe telefoanele mobile, iar instrumente precum „Priority Inbox le priotizeaza. Prin urmare, tu ce metodalitate abordezi ca sa te faci vazut? Cum faci sa ajungi in acel fisier atat de important? Esti curios sa afli de unde poti sa incepi? Citeste acest infografic si fa-ti o idee despre cum ar putea arata chiar de maine mesajele tale virtuale. Aplicatii utile pentru Blogul tau In editiile trecute ale saptamanlului de marketing online am tot mentionat importanta de a avea un blog fie el personal, fie profesional. Astazi, vei descoperi mai multe noutati si anume, cum poti sa imbunatatesti continutul acestuia, procesul de publicare si promovare. Pentru a tine pasul cu cele mai bune instrumente care te ajuta in vederea optimizarii acestui canal de comunicare, citeste mai multe detalii aici si rezultatele tale vor fi mult mai buna.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de marketing online, episodul #80

Postat pe 16.11.2015 de catre Claudia

Chiar daca detii o afacere sau te intereseaza sa dezvolti una, inainte de asta, de cele mai multe ori te-ai regasit si in pozitia de cumparator. Probabil ca nu o data ci de mai multe ori, te-ai gandit la motivele pentru care preferi mai degraba sa comanzi de pe internet in loc sa mergi in magazine. Totusi, daca pana acum nu ai facut acest lucru, poate e timpul sa te intrebi. Regasindu-te in ambele pozitii, editia curenta a saptamanalului de marketing te poarta intr-o calatorie a cumparaturilor online versus offline si iti pune la dispozitie informatii despre cum poti sa atragi cati mai multi cumparatori catre ambele directii. Cum sa aduci utilizatorii online in offline Odata cu trecerea timpul, toate activitatile offline pare ca s-au mutat in online. Comportamentul consumatorilor este foarte ambiguu, insa un lucru e cert: vanzarile din mediul virtual au crescut extrem de mult in ultima perioada. Putine mai sunt businessurile care nu au si un site in care sa-si promoveze produsele/serviciile. Cu siguranta cunosti motivele pentru care este mult mai bine sa cumperi de pe un site, dar si din magazin. Ambele canale sunt bine primite, insa anumite statistici te ajuta sa realizezi ce este de fapt mai important pentru tine si pentru afacerea ta. [Infografic] Ce greseli din punct de vedere SEO trebuie sa eviti Probabil ca si acum te gandesti ce metode sa mai abordezi pentru a aparea intotdeauna primul in rezultatele motoarelor de cautare. Acest articol nu iti va arata ce sa faci, ci mai degraba ce sa nu faci in asa masura incat sa ramai mereu in top. Daca afacerea ta nu apare pe prima pagina atunci cand sunt cautate anumite elemente apropiate atunci inseamna ca ceva nu faci bine. Din fericire, aici vei gasi cateva dintre greselile comune pe care majoritatea administratorilor de site-uri le fac. Fa in asa fel incat sa nu te afli printre ei. Cum sa repari problemele unui lead de calitate Leadurile reprezinta sursa ta de venit? Daca raspunsul tau este da, atunci trebuie sa ai grija ca aceste formulare sa fie perfecte deoarece de acestea depind clickurile si vanzarile tale. Ce se intampla insa atunci cand munca ta este in zadar iar rezultalele sunt nesemnificative? Crezi ca iti permiti ca aceste eforturi sa fie facute in zadar? Nu! Acesta ar fi cel mai bun raspuns, si in sensul acesta Adam Lundquist (ppchero.com) iti spune ce trebuie sa ai in vedere pentru a avea parte de cele mai calitative leaduri. [Infografic] Creeaza propriul email de efect Lumea emailurilor in marketing s-a schimbat de ceva vreme si inca este in curs de dezvoltare. In ziua de azi, din ce in ce mai multi oameni isi deschid mailurile direct de pe telefoanele mobile, iar instrumente precum „Priority Inbox le priotizeaza. Prin urmare, tu ce metodalitate abordezi ca sa te faci vazut? Cum faci sa ajungi in acel fisier atat de important? Esti curios sa afli de unde poti sa incepi? Citeste acest infografic si fa-ti o idee despre cum ar putea arata chiar de maine mesajele tale virtuale. Aplicatii utile pentru Blogul tau In editiile trecute ale saptamanlului de marketing online am tot mentionat importanta de a avea un blog fie el personal, fie profesional. Astazi, vei descoperi mai multe noutati si anume, cum poti sa imbunatatesti continutul acestuia, procesul de publicare si promovare. Pentru a tine pasul cu cele mai bune instrumente care te ajuta in vederea optimizarii acestui canal de comunicare, citeste mai multe detalii aici si rezultatele tale vor fi mult mai buna.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing