Saptamanal de Marketing Online, episodul #59

Postat pe 22.06.2015 de catre Claudia

59

In marketing online, pentru rezultatele mult asteptate, este util sa-ti tratezi business-ul ca pe tine insuti. In acest articol vei afla sfaturi actuale pe care le poti folosi pentru imbunatatirea paginii Facebook a business-ului tau si, totodata, iti aducem in atentie metodele prin care poti deveni propriul Sherlock al PPC-ului. De asemenea poti vedea cum, cu un buget bine planificat, poti obtine rezultatele mult asteptate, dar si cum poti sa estimezi valoarea cuvintelor cheie pentru contentul tau in asa fel incat sa fii intotdeauna primul la afisarile online. 

Cum sa obtii din Facebook Ads rezultate bune cu un buget mic

Daca folosesti Facebook Ads pentru business-ul tau, dar nu vrei sa cheltuiesti o gramada de bani, primul pas pentru a-ti atinge obiectivele este sa-ti retargetezi corect audienta. Articolul urmator ne arata cum sa obtinem rezultate bune pentru site-ul propriu prin setarea unor obiective adecvate. Cele mai populare obiective pe care le putem atinge cu ajutorul Facebook sunt: cresterea audientei potrivite, promovarea continutului detinut, cresterea conversiilor si vanzarilor. Un sfat util celor care detin un business local: ar fi de recomandat sa promovati concursuri in mod regulat pentru a populariza produsele si serviciile pe care le vindeti. Pentru mai multe detalii puteti accesa articolul de aici.

Cum sa estimezi valoarea cuvintelor cheie pe o anumita nisa

Intotdeauna vrem sa fim afisati primii si inaitea concurentei cand e vorba de online. Prin urmare, cuvintele cheie dintr-o descriere reprezinta intotdeauna o prioritate pentru continutul pe care il cream. Rand Fishkin (moz.com) sublineaza in articolul de fata cum sa construiesti un brand in jurul acestor cuvinte cheie. Pentru imbunatatirea procesului trebuie sa iei in considerare o cercetare mai profunda a acestor cuvinte, sa-ti asumi anumite riscuri, sa faci o analiza bazata pe factori relevanti.

Facebook aduce noi modificari in algoritmul de afisare in News Feed

Daca in Saptamanalul de Marketing #58 de saptamana trecuta am vorbit despre modificarile aduse de Facebook cu privire la algoritmul de afisare in News Feed, astazi va indicam inca o modificare de la ei prin care vei putea controla informatiile care vin din partea prieteniilor tai. Aceasta schimbare a fost adusa de catre Facebook pentru utilizatorii sai, astfel incat sa nu le mai apara informatii pe care nu vor sa le vada. Reteaua de socializare a declarat ca este mereu in explorarea unor noi modalitati de a imbunatati experienta pe Facebook, si executa in prezent un mic test pentru o functie care sa permite sa indice dorinta de a vedea mesajele de la o anumita persoana sau de la o anumita Pagina, in partea de sus a News Feed-ului personal.

Cinci metode prin care Google Analytics te transforma intr-un Sherlock al PPC-ului

Vrei sa ai abilitatea de a-ti rezolva singur problemele legate de performanta in PPC? Google Analytics este solutia care te poate ajuta in a intelege comportamentul utilizatorilor tai si desluseste daca promovarea platita iti aduce rezultatele asteptate. Acest instrument vine in completarea campaniilor tale cu Google Adwords si aduce plusvaloare pentru ca te trimite in pasul urmator in promovarea online. Daca te intrebi ce valoare aduc vizitele in site-ul tau si vrei sa-ti faci propria analiza privind fidelizarea vizitatorilor, acest articol te va invata cum sa o faci.

[Infografic] Inspecteaza sanatatea paginii Facebook al propriului business

Te-ai gandit vreodata ca pagina de Facebook a business-ului tau poate fi mai valoroasa decat website-ul? Facebook este un loc foarte bun pentru a interectiona cu brandurile si cu utilizatorii sai, iar pentru acest lucru ai nevoie ca aceasta pagina sa fie una „sanatoasa”. In acest infografic vei afla mai multe despre cum poti sa-ti cresti vizibilitatea, sa urmaresti anumite date folositoare pentru targetare, sa-ti updatezi statusul, sa-ti definesti propriul stil al paginii, sa-l faci mobile friendly si inca pe atatea.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Tag-uri: , , ,

Saptamanal de Marketing Online, episodul #59

Postat pe 22.06.2015 de catre Claudia

59

In marketing online, pentru rezultatele mult asteptate, este util sa-ti tratezi business-ul ca pe tine insuti. In acest articol vei afla sfaturi actuale pe care le poti folosi pentru imbunatatirea paginii Facebook a business-ului tau si, totodata, iti aducem in atentie metodele prin care poti deveni propriul Sherlock al PPC-ului. De asemenea poti vedea cum, cu un buget bine planificat, poti obtine rezultatele mult asteptate, dar si cum poti sa estimezi valoarea cuvintelor cheie pentru contentul tau in asa fel incat sa fii intotdeauna primul la afisarile online. 

Cum sa obtii din Facebook Ads rezultate bune cu un buget mic

Daca folosesti Facebook Ads pentru business-ul tau, dar nu vrei sa cheltuiesti o gramada de bani, primul pas pentru a-ti atinge obiectivele este sa-ti retargetezi corect audienta. Articolul urmator ne arata cum sa obtinem rezultate bune pentru site-ul propriu prin setarea unor obiective adecvate. Cele mai populare obiective pe care le putem atinge cu ajutorul Facebook sunt: cresterea audientei potrivite, promovarea continutului detinut, cresterea conversiilor si vanzarilor. Un sfat util celor care detin un business local: ar fi de recomandat sa promovati concursuri in mod regulat pentru a populariza produsele si serviciile pe care le vindeti. Pentru mai multe detalii puteti accesa articolul de aici.

Cum sa estimezi valoarea cuvintelor cheie pe o anumita nisa

Intotdeauna vrem sa fim afisati primii si inaitea concurentei cand e vorba de online. Prin urmare, cuvintele cheie dintr-o descriere reprezinta intotdeauna o prioritate pentru continutul pe care il cream. Rand Fishkin (moz.com) sublineaza in articolul de fata cum sa construiesti un brand in jurul acestor cuvinte cheie. Pentru imbunatatirea procesului trebuie sa iei in considerare o cercetare mai profunda a acestor cuvinte, sa-ti asumi anumite riscuri, sa faci o analiza bazata pe factori relevanti.

Facebook aduce noi modificari in algoritmul de afisare in News Feed

Daca in Saptamanalul de Marketing #58 de saptamana trecuta am vorbit despre modificarile aduse de Facebook cu privire la algoritmul de afisare in News Feed, astazi va indicam inca o modificare de la ei prin care vei putea controla informatiile care vin din partea prieteniilor tai. Aceasta schimbare a fost adusa de catre Facebook pentru utilizatorii sai, astfel incat sa nu le mai apara informatii pe care nu vor sa le vada. Reteaua de socializare a declarat ca este mereu in explorarea unor noi modalitati de a imbunatati experienta pe Facebook, si executa in prezent un mic test pentru o functie care sa permite sa indice dorinta de a vedea mesajele de la o anumita persoana sau de la o anumita Pagina, in partea de sus a News Feed-ului personal.

Cinci metode prin care Google Analytics te transforma intr-un Sherlock al PPC-ului

Vrei sa ai abilitatea de a-ti rezolva singur problemele legate de performanta in PPC? Google Analytics este solutia care te poate ajuta in a intelege comportamentul utilizatorilor tai si desluseste daca promovarea platita iti aduce rezultatele asteptate. Acest instrument vine in completarea campaniilor tale cu Google Adwords si aduce plusvaloare pentru ca te trimite in pasul urmator in promovarea online. Daca te intrebi ce valoare aduc vizitele in site-ul tau si vrei sa-ti faci propria analiza privind fidelizarea vizitatorilor, acest articol te va invata cum sa o faci.

[Infografic] Inspecteaza sanatatea paginii Facebook al propriului business

Te-ai gandit vreodata ca pagina de Facebook a business-ului tau poate fi mai valoroasa decat website-ul? Facebook este un loc foarte bun pentru a interectiona cu brandurile si cu utilizatorii sai, iar pentru acest lucru ai nevoie ca aceasta pagina sa fie una „sanatoasa”. In acest infografic vei afla mai multe despre cum poti sa-ti cresti vizibilitatea, sa urmaresti anumite date folositoare pentru targetare, sa-ti updatezi statusul, sa-ti definesti propriul stil al paginii, sa-l faci mobile friendly si inca pe atatea.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebookGoogle+
The following two tabs change content below.

Claudia

Pasionata de activitatile in aer liber, precum mersul pe bicicleta si longboard, am inceput sa ma ocup de marketing afiliat din anul 2014. Acum aduc micile placeri din viata personala in viata profesionala, sosind la job in fiecare zi cu unul dintre mijloacele mele proprii de transport 🙂

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing