5 Factori cheie pentru alegerea Advertiserilor Convenabili

Postat pe 4.09.2014 de catre Raluca
team-work-afiliat-advertiser

Cum alegi advertiserii de promovat ca sa faceti echipa buna impreuna?

Vedem de la saptamana la saptamana cum oportunitatile din afiliere se inmultesc, lucru care ne bucura enorm. Dar, ca afiliat, atunci cand te afli in pozitia de a alege pe care dintre advertiseri sa ii promovezi si doresti ca aceasta sa fie o colaborare pe termen lung, vrei sa te asiguri ca esti obiectiv in alegere si ca vei avea cele mai bune premise pentru a satisface obiectivele tale financiare.

Catalogul de advertiseri poate fi de mare folos in acest sens, oferind posibilitatea de a ordona advertiserii in functie de performantele lor. Acesta permite nu numai oferirea unei imagini de ansamblu vis-a-vis de multitudinea de programe de afiliere disponibile, dar permite si urmarirea evolutiei rezultatelor advertiserilor ca urmare a managementului lor.

Dar mai exista si alte aspecte de luat in vedere pe langa performantele advertiserilor, foarte importante de altfel, asa ca inainte sa pornesti la drum cu promovarea arunca un ochi peste cei 5 factori de urmarit in alegerea advertiserilor cu care vei colabora.

1. Castigurile potentiale

Fiecare advertiser stabileste comisioanele pe care le ofera afiliatilor, asa ca se intampla ca unele programe de afiliere sa aiba comisioane mai mari decat altele chiar daca advertiserii comercializeaza produse similare. Vezi care sunt advertiserii care ofera cele mai mari comisioane cu ajutorul ordonarilor din catalog.

Mai mult decat comisioanele stabilite de advertiseri, va trebui sa iei in considerare si valoarea medie a unei comenzi. Chiar daca, sa zicem, exista advertiseri care au stabilit comisioane mici, comanda lor medie poate sa fie de valoare mare, generand astfel castiguri mai mari.

Nu uitati ca advertiserii mai pot oferi bonusuri, ceea ce inseamna din nou un plus pentru castigurile din afiliere. Unele bonusuri pot fi pe perioada nedeterminata.

2. Campanii de calitate

Campaniile sunt motoarele conversiilor in afiliere, asa ca e important ca advertiserul ales pentru promovare sa le organizeze in mod recurent si eficient. Arunca un ochi peste catalogul de campanii din contul de afiliat, navigheaza in paginile lor de destinatie si analizeaza materialele de promovare aferente (mai ales bannerele) pentru a determina pe care dintre advertiseri vei miza. Cu cat oferta promotionala este mai buna, iar executia campaniei clara, cu atat mai bine va converti si iti va putea genera castiguri.

3. Site orientat catre conversie

Dupa ce ai inceput sa raspandesti mesajele advertiserilor in mediile online si sa trimiti vizitatori catre site-ul acestuia intervine rata de conversie care va determina valoarea castigurilor obtinute. Aceasta depinde foarte mult de felul in care se prezinta site-ul advertiserului. Un site atractiv si complet functional, in care navigarea se face usor si rapid, iar produsele au prezentari/ specificatii complete, iar procesul de comanda online este foarte bine evidentiat, incurajat si simplificat va avea de castigat in rata de conversie si are un potential mai bun de a genera castiguri mari.

Un pont in plus: cauta in site-urile advertiserilor extra beneficiile pentru clienti care inlesnesc comanda online. Acestea pot fi: garantia de retur, livrare gratuita sau rapida, multiplele modalitati de plata s.a.m.d.

4. Prezenta buna in retea

O prezenta buna in reteaua Profitshare a unui program de afiliere este plasarea pe o pozitie cat mai inalta in topul ratei de conversie si in cel al ratei de aprobare a comisioanelor, o comunicare buna prin sistemul de mesagerie (atat transmiterea de noutati, oferte, insighturi despre cele mai cautate produse, audienta, cat si raspunsul la solicitarile si intrebarile tale), procesarea rapida a comisioanelor obtinute, prezenta in catalogul de produse (ceea ce permite promovarea produselor prin widget-uri si slidere de produse).

5. Prezenta online buna

O scurta analiza a prezentei online a advertiserilor pe care doresti sa ii promovezi iti poate intari alegerea sau o poate pune sub semnul intrebarii. Asigura-te ca nu exista plangeri sau probleme majore semnalate de catre clienti, vezi cum interactioneaza advertiserul cu vizitatorii pe site sau in retelele sociale, cat de des se intampla acest lucru si mai ales cat de vizibil/ popular este brandul lor in cautarile online.

Acestea ar fi cele mai importante aspecte de urmarit cand te afli in impas legat de alegerea advertiserilor pe care vrei sa ii promovezi.

Pentru tine ce alti factori sunt demni de luat in considerare atunci cand cauti advertiseri pentru promovare?

sursa foto
Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri:

5 Factori cheie pentru alegerea Advertiserilor Convenabili

Postat pe 4.09.2014 de catre Raluca
team-work-afiliat-advertiser

Cum alegi advertiserii de promovat ca sa faceti echipa buna impreuna?

Vedem de la saptamana la saptamana cum oportunitatile din afiliere se inmultesc, lucru care ne bucura enorm. Dar, ca afiliat, atunci cand te afli in pozitia de a alege pe care dintre advertiseri sa ii promovezi si doresti ca aceasta sa fie o colaborare pe termen lung, vrei sa te asiguri ca esti obiectiv in alegere si ca vei avea cele mai bune premise pentru a satisface obiectivele tale financiare.

Catalogul de advertiseri poate fi de mare folos in acest sens, oferind posibilitatea de a ordona advertiserii in functie de performantele lor. Acesta permite nu numai oferirea unei imagini de ansamblu vis-a-vis de multitudinea de programe de afiliere disponibile, dar permite si urmarirea evolutiei rezultatelor advertiserilor ca urmare a managementului lor.

Dar mai exista si alte aspecte de luat in vedere pe langa performantele advertiserilor, foarte importante de altfel, asa ca inainte sa pornesti la drum cu promovarea arunca un ochi peste cei 5 factori de urmarit in alegerea advertiserilor cu care vei colabora.

1. Castigurile potentiale

Fiecare advertiser stabileste comisioanele pe care le ofera afiliatilor, asa ca se intampla ca unele programe de afiliere sa aiba comisioane mai mari decat altele chiar daca advertiserii comercializeaza produse similare. Vezi care sunt advertiserii care ofera cele mai mari comisioane cu ajutorul ordonarilor din catalog.

Mai mult decat comisioanele stabilite de advertiseri, va trebui sa iei in considerare si valoarea medie a unei comenzi. Chiar daca, sa zicem, exista advertiseri care au stabilit comisioane mici, comanda lor medie poate sa fie de valoare mare, generand astfel castiguri mai mari.

Nu uitati ca advertiserii mai pot oferi bonusuri, ceea ce inseamna din nou un plus pentru castigurile din afiliere. Unele bonusuri pot fi pe perioada nedeterminata.

2. Campanii de calitate

Campaniile sunt motoarele conversiilor in afiliere, asa ca e important ca advertiserul ales pentru promovare sa le organizeze in mod recurent si eficient. Arunca un ochi peste catalogul de campanii din contul de afiliat, navigheaza in paginile lor de destinatie si analizeaza materialele de promovare aferente (mai ales bannerele) pentru a determina pe care dintre advertiseri vei miza. Cu cat oferta promotionala este mai buna, iar executia campaniei clara, cu atat mai bine va converti si iti va putea genera castiguri.

3. Site orientat catre conversie

Dupa ce ai inceput sa raspandesti mesajele advertiserilor in mediile online si sa trimiti vizitatori catre site-ul acestuia intervine rata de conversie care va determina valoarea castigurilor obtinute. Aceasta depinde foarte mult de felul in care se prezinta site-ul advertiserului. Un site atractiv si complet functional, in care navigarea se face usor si rapid, iar produsele au prezentari/ specificatii complete, iar procesul de comanda online este foarte bine evidentiat, incurajat si simplificat va avea de castigat in rata de conversie si are un potential mai bun de a genera castiguri mari.

Un pont in plus: cauta in site-urile advertiserilor extra beneficiile pentru clienti care inlesnesc comanda online. Acestea pot fi: garantia de retur, livrare gratuita sau rapida, multiplele modalitati de plata s.a.m.d.

4. Prezenta buna in retea

O prezenta buna in reteaua Profitshare a unui program de afiliere este plasarea pe o pozitie cat mai inalta in topul ratei de conversie si in cel al ratei de aprobare a comisioanelor, o comunicare buna prin sistemul de mesagerie (atat transmiterea de noutati, oferte, insighturi despre cele mai cautate produse, audienta, cat si raspunsul la solicitarile si intrebarile tale), procesarea rapida a comisioanelor obtinute, prezenta in catalogul de produse (ceea ce permite promovarea produselor prin widget-uri si slidere de produse).

5. Prezenta online buna

O scurta analiza a prezentei online a advertiserilor pe care doresti sa ii promovezi iti poate intari alegerea sau o poate pune sub semnul intrebarii. Asigura-te ca nu exista plangeri sau probleme majore semnalate de catre clienti, vezi cum interactioneaza advertiserul cu vizitatorii pe site sau in retelele sociale, cat de des se intampla acest lucru si mai ales cat de vizibil/ popular este brandul lor in cautarile online.

Acestea ar fi cele mai importante aspecte de urmarit cand te afli in impas legat de alegerea advertiserilor pe care vrei sa ii promovezi.

Pentru tine ce alti factori sunt demni de luat in considerare atunci cand cauti advertiseri pentru promovare?

sursa foto
Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing