Inceperea scolii si sosirea toamnei marcheaza in afiliere schimbarea focusului de promovare pentru a profita la maxim de noile oportunitati ce se ivesc.
3 categorii de produse vandabile
Pregatirile pentru acest eveniment implica de cele mai multe ori cumparaturi de rechizite, echipamente IT si de haine si incaltaminte noua. Acestea ar fi principalele categorii de produse cu o crestere in cautare, din perioada imediat urmatoare, dupa cum se poate remarca si in graficele puse la dispozitie de Google.

cresterea pe cautarile „rechizite” incepe inca din luna august, atingand nivelul maxim in primele saptamani din septembrie

termenul „laptop” inregistreaza o crestere in cautari toata luna septembrie

de la inceputul lui august termenul „haine copii” incepe sa creasca substantial in cautari, atingand nivelul maxim pe 22 septembrie
Advertiserii care pot raspunde cautarilor
Pentru fiecare din aceste categorii de produse aveti la dispozitie stocuri generoase din ofertele advertiserilor Strollers (rechizite & imbracaminte), Matar (imbracaminte & incaltaminte), LaRedoute (imbracaminte & incaltaminte), eMAG (IT & rechizite), Flanco (IT) si PcFun (IT).
Pentru voi strategia de promovare, precum si promovarea in sine, vor incepe ceva mai devreme, mai ales avand in vedere faptul ca recurenta cookie-urilor va permite sa fiti recompensati la cateva zile bune dupa ce potentialii cumparatori vor fi atinsi de promovarea realizata. Inca o buna parte din cumparatorii din Romania obisnuiesc sa achizitioneze cele necesare la scurt timp inainte de momentul in care aceste nevoi se ivesc. Astfel, ei deja vor avea in gand sugestiile voastre la momentul respectiv si vor putea converti in consecinta.
Fiti cu ochii pe ofertele si promotiile advertiserilor, care vor demara campanii dedicate „back to school” si vor alcatui pachete speciale, perfecte pentru cererea din aceasta perioada.
Adresarea potrivita perioadei
Pentru categoria haine si incaltaminte luati in considerare impartirea promovarii in doua directii:
- haine pentru copii;
- haine pentru adolescenti si adulti.
Hainele pentru copii vor fi necesare pentru inceputul de an scolar si sosirea toamnei, iar cele pentru adolescenti & adulti vor fi asociate noilor colectii, precum si schimbarilor de temperatura. Mesajele si adresarea folosita de voi in promovare ar trebui sa urmeze aceasi linie, raspunzand cautarilor specifice celor doua tipuri de necesitati. De exemplu aveti un mesaj de genul „hainute noi pentru un elev model” orientat catre primul tip de nevoie versus „pregateste-ti garderoba pentru toamna” orientat catre al doilea tip de nevoie.
Audienta vizata
Audienta pe care puteti sa o targetati este si ea impartita in doua mari grupe: parinti care au copii ce se vor duce la scoala si adolescenti care vor incepe sau se vor intoarce la facultate.
Fiecare din categoriile de produse identificate mai devreme pot fi promovate catre aceste grupe de audienta, dar puteti sa puneti accent pe rechizite pentru parinti si pe produse IT pentru adolescentii ce se vor intoarce la facultate.
Mediile de promovare
Ca si medii de promovare puteti profita de perioada de vacanta care a mai ramas pentru a realiza comunica cu preponderenta in retelele sociale. Fiind mai liberi, adolescentii petrec ceva mai mult timp pe retelele sociale pana cand vor incepe facultatea.
In website-uri vor fi foarte utile articolele care abordeaza subiectele adiacente acestui eveniment. In cadrul acestora vor putea fi inserate cu succes link-uri de afiliere care, nu uitati, au una dintre cele mai bune rate de conversie atunci cand sunt folosite corespunzator.
In afiliere este de bun augur sa concepeti strategii de promovare cu atat mai mult cu cat ele sunt create din timp. Asa ca profitati din plin si incepeti sa promovati pentru perioada de incepere a scolii!
Profitshare
Latest posts by Profitshare (see all)
- Câștigătorii Sale Wars 2021! - 8 februarie 2022
- Află mai multe despre advertiserul Sursa-LED! - 1 noiembrie 2021
- MaxMed mărește comisionul la cele mai vândute produse de la 20% la 25% în perioada 19.07-15.08.2021! - 19 iulie 2021
Tag-uri: back to school, sezonalitate