Avantajele unui incepator in afiliere

Postat pe 19.06.2013 de catre Raluca

avantajele incepatorilor in afiliereUneori, cei care aud pentru prima oara despre marketing afiliat, pot fi usor coplesiti de ceea ce presupune domeniul. Apoi, aceiasi oameni descopera cat de mult pot castiga prin comisioane si ca nu au nevoie de cunostinte de specialitate pentru a o practica, afilierea fiind accesibila oricui.

Tot la inceput intervine perceptia conform careia doar afiliatii cu experienta pot avea rezultate bune. Insa aceasta perceptie omite complet avantajele pe care un afiliat incepator le poate avea. Ca incepator in afiliere ai o perspectiva cu totul diferita fata de un afiliat cu experienta. Pana cand avansezi, vei reusi sa folosesti resursele de baza si cunostintele de care dispui la inceput cat mai eficient, avand totodata o perceptie proaspata, mereu la indemana.

Noi credem ca afiliatii incepatori au cel putin 7 avantaje majore prin care isi pot construi cu incredere un nume printre cei mai performanti  in ale marketing-ului afiliat.

Alegerea unei nise mai actuale

Ceea ce un afiliat incepator poate sa obtina, fata de un afiliat care practica deja de cativa ani aceasta activitate, este o nisa mai noua, cu o concurenta mai mica din partea celorlalti afiliati.  In timp ce afiliatii cu experienta obtin profituri din nise pe care si le-au definit de ceva vreme, tu vei putea descoperi una noua cu potantial, in care iti vei putea concentra eforturile de promovare. Astfel, ceea ce alti afiliati pot scapa din vedere, tie iti va fi mai usor de utilizat in practica, nefiind ocupat cu mediile in care se promoveaza produse dintr-o nisa aleasa in urma cu cateva luni de zile sau chiar ani.

O abordare proaspata pentru continutul scris

O diferenta intre un afiliat cu experienta si unul incepator este tonul si tehnica in continutul scris pe care il va folosi in mediile sale de promovare. Spre deosebire de cei experimentati, care au descoperit formulele proprii de succes, orientate catre o sectiune generala din publicul tinta, afiliatii incepatori se vor folosi de formulari uzuale, poate mai naturale si actuale, cu care restul utilizatorilor vor rezona mai usor.

Google apreciaza cel mai mult continutul autentic, care raspunde cel mai bine nevoilor utilizatorilor de internet. Continutul original este intotdeauna plasat mai sus in rezultatele motoarelor de cautare. Poti sa incerci strategii diferite de redactare ale articolelor decat ceea ce s-a definit pana acum drept standard, iar acestea pot genera suprize placute in materie de pozitionare in rezultatele de cautare. Domeniul optimizarii pentru motoarele de cautare este in continua schimbare si ce era valabil acum 2-3 ani, cu care afiliatii experimentati sunt obisnuiti ca standard, poate sa fie usor concurat cu un continut altfel, redactat si orientat catre utilizator si nu pentru motoarele de cautare.

Bineinteles, pe masura ce evoluezi, vei putea include elemente testate de catre tine in optimizarea pentru motoarele de cautare, ceea ce iti poate aduce mai multi vizitatori. Recomandarea noastra este sa alegi SEO cu masura si tine link building-ul la un nivel cat mai natural, daca nu chiar 100% natural.

Interactiunea si empatizarea cu audienta

In momentul in care incepi sa practici afilierea, vei intelege ca te vei baza foarte mult pe audienta ta si vei incepe sa faci primii pasi in construirea unei comunitati in jurul website-urilor si retelelor sociale pe care le folosesti in promovare. Mai mult decat atat, vei avea timpul necesar sa asculti cu atentie parerile lor, sa interactionezi ca atare cu ei si sa le raspunzi nevoilor si ideilor lor mult mai bine. De multe ori, vei fi tu cel care va cauta parerile comunitatii, spre deosebire de a le astepta, atunci cand website-ul tau deja a atins un numar semnificativ de vizitatori recurenti. Vei cauta feedback-ul vizitatorilor si impresiile lor in comentarii, in mesaje private si vei face tot posibilul sa ii fidelizezi website-ului tau.

In felul acesta recomandarile din afiliere pe care le faci vor putea sa se potriveasca mai bine, fiind personalizate la un nivel mult mai bun, cu sanse mult mai mari de a se finaliza printr-o vanzare si un comision in contul tau de afiliat.

Pe masura ce audienta creste si activitatea de afiliere devine mai complexa, un afiliat va aborda diferit, poate usor superficial, reactiile celor din comunitatea lor si pot renunta complet la cautarea feedback-ului din partea audientei, bazandu-se strict pe ceea ce audienta va declara fara a fi impulsionata. Nu este o regula – insa exista un pericol in acest sens, asa ca nu uita de interactiunea si atentia cuvenita comunitatii tale si peste cativa ani, cand vei ajunge sa traiesti doar din comisioanele castigate prin Profitshare 🙂

Concluzii mai rapide din rezultatele promovarii

Ca afiliat, indiferent de experienta dobandita, este esential sa urmaresti rapoartele cu rezultatele promovarii. Iar ca afiliat incepator vei putea sa tragi niste concluzii mult mai rapid, avand un volum de date de analizat mai mic – presupunand ca la inceput vei avea o promovare pe un singur canal/ mediu de promovare, mai simpla. Asta nu inseamna ca un volum de date mai mic este mai bun, din contra, insa datele voastre de la inceput nu trebuie sa fie corelate cu alte actiuni de marketing online, din alte surse, ceea ce presupune un timp mai scurt dedicat analizei performantelor tale.

In plus, experimentele din aceasta perioada, in care sunt testate instrumente de promovare diferite, cu amplasari variate sunt binevenite din acelasi motiv – concluzii mai rapide si neintersectate de alte actiuni de marketing.

Riscuri inexistente prin lipsa unei investitii

O buna parte din afiliatii de top, care castiga foarte bine din aceasta activitate, ajung sa isi sustina performanta investind o parte din banii castigati in diverse unelte, platforme, software-uri. Dar, pentru afiliatii de la inceput, aceasta investitie poate sa fie derizorie (doar cumpararea unui domeniu) sau complet inexistenta prin apelarea la numeroasele platforme gratuite care iti pot gazdui continutul si instrumentele de promovare Profitshare.

Informatii accesibile despre marketing afiliat

Afiliatii din Romania cu vechime si-au invatat primele lectii de promovare apeland la resursele din strainatate, insa un afiliat incepator are acum la dispozitie resurse locale. Daca primii afiliati au crescut treptat impreuna cu noi si acum reusesc sa inregistreze printre cele mai bune performante, tu poti sa profiti inca de la inceput de informatii specifice pentru activitatea de afiliere pe care o desfasori prin intermediul Profitshare. De aceea iti recomandam sa fii in permanenta cu ochii pe blogul nostru pentru a invata cat mai multe, sustinand cresterea in activitatea de afiliere si sa citesti inclusiv articolele din trecut, care sunt pline de sfaturi ce pot fi puse in aplicare pentru promovarea online.

Invatarea din experienta afiliatilor cu vechime

Pe langa faptul ca ai la dispozitie o multitudine de informatii care te pot ajuta sa incepi cu dreptul in afiliere, te mai poti folosi si de experienta afiliatilor cu vechime. Astfel, in cazul in care vrei sa te consulti cu privire la o tehnica de promovare, cu bunavointa celor experimentati, vei putea sa o aplici eficient sau sa eviti un eventual esec.

Daca ai nevoie de ghidare ca afiliat incepator, noi iti stam la dispozitie permanent cu sfaturi si recomandari. Pe langa materialele de aici, de pe blog, pe care le vei gasi cu siguranta utile, poti sa ne lasi oricand un comentariu sau sa ne trimiti un e-mail cu intrebarile tale, la support@profitshare.ro.

Sa ai spor la conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri:

Avantajele unui incepator in afiliere

Postat pe 19.06.2013 de catre Raluca

avantajele incepatorilor in afiliereUneori, cei care aud pentru prima oara despre marketing afiliat, pot fi usor coplesiti de ceea ce presupune domeniul. Apoi, aceiasi oameni descopera cat de mult pot castiga prin comisioane si ca nu au nevoie de cunostinte de specialitate pentru a o practica, afilierea fiind accesibila oricui.

Tot la inceput intervine perceptia conform careia doar afiliatii cu experienta pot avea rezultate bune. Insa aceasta perceptie omite complet avantajele pe care un afiliat incepator le poate avea. Ca incepator in afiliere ai o perspectiva cu totul diferita fata de un afiliat cu experienta. Pana cand avansezi, vei reusi sa folosesti resursele de baza si cunostintele de care dispui la inceput cat mai eficient, avand totodata o perceptie proaspata, mereu la indemana.

Noi credem ca afiliatii incepatori au cel putin 7 avantaje majore prin care isi pot construi cu incredere un nume printre cei mai performanti  in ale marketing-ului afiliat.

Alegerea unei nise mai actuale

Ceea ce un afiliat incepator poate sa obtina, fata de un afiliat care practica deja de cativa ani aceasta activitate, este o nisa mai noua, cu o concurenta mai mica din partea celorlalti afiliati.  In timp ce afiliatii cu experienta obtin profituri din nise pe care si le-au definit de ceva vreme, tu vei putea descoperi una noua cu potantial, in care iti vei putea concentra eforturile de promovare. Astfel, ceea ce alti afiliati pot scapa din vedere, tie iti va fi mai usor de utilizat in practica, nefiind ocupat cu mediile in care se promoveaza produse dintr-o nisa aleasa in urma cu cateva luni de zile sau chiar ani.

O abordare proaspata pentru continutul scris

O diferenta intre un afiliat cu experienta si unul incepator este tonul si tehnica in continutul scris pe care il va folosi in mediile sale de promovare. Spre deosebire de cei experimentati, care au descoperit formulele proprii de succes, orientate catre o sectiune generala din publicul tinta, afiliatii incepatori se vor folosi de formulari uzuale, poate mai naturale si actuale, cu care restul utilizatorilor vor rezona mai usor.

Google apreciaza cel mai mult continutul autentic, care raspunde cel mai bine nevoilor utilizatorilor de internet. Continutul original este intotdeauna plasat mai sus in rezultatele motoarelor de cautare. Poti sa incerci strategii diferite de redactare ale articolelor decat ceea ce s-a definit pana acum drept standard, iar acestea pot genera suprize placute in materie de pozitionare in rezultatele de cautare. Domeniul optimizarii pentru motoarele de cautare este in continua schimbare si ce era valabil acum 2-3 ani, cu care afiliatii experimentati sunt obisnuiti ca standard, poate sa fie usor concurat cu un continut altfel, redactat si orientat catre utilizator si nu pentru motoarele de cautare.

Bineinteles, pe masura ce evoluezi, vei putea include elemente testate de catre tine in optimizarea pentru motoarele de cautare, ceea ce iti poate aduce mai multi vizitatori. Recomandarea noastra este sa alegi SEO cu masura si tine link building-ul la un nivel cat mai natural, daca nu chiar 100% natural.

Interactiunea si empatizarea cu audienta

In momentul in care incepi sa practici afilierea, vei intelege ca te vei baza foarte mult pe audienta ta si vei incepe sa faci primii pasi in construirea unei comunitati in jurul website-urilor si retelelor sociale pe care le folosesti in promovare. Mai mult decat atat, vei avea timpul necesar sa asculti cu atentie parerile lor, sa interactionezi ca atare cu ei si sa le raspunzi nevoilor si ideilor lor mult mai bine. De multe ori, vei fi tu cel care va cauta parerile comunitatii, spre deosebire de a le astepta, atunci cand website-ul tau deja a atins un numar semnificativ de vizitatori recurenti. Vei cauta feedback-ul vizitatorilor si impresiile lor in comentarii, in mesaje private si vei face tot posibilul sa ii fidelizezi website-ului tau.

In felul acesta recomandarile din afiliere pe care le faci vor putea sa se potriveasca mai bine, fiind personalizate la un nivel mult mai bun, cu sanse mult mai mari de a se finaliza printr-o vanzare si un comision in contul tau de afiliat.

Pe masura ce audienta creste si activitatea de afiliere devine mai complexa, un afiliat va aborda diferit, poate usor superficial, reactiile celor din comunitatea lor si pot renunta complet la cautarea feedback-ului din partea audientei, bazandu-se strict pe ceea ce audienta va declara fara a fi impulsionata. Nu este o regula – insa exista un pericol in acest sens, asa ca nu uita de interactiunea si atentia cuvenita comunitatii tale si peste cativa ani, cand vei ajunge sa traiesti doar din comisioanele castigate prin Profitshare 🙂

Concluzii mai rapide din rezultatele promovarii

Ca afiliat, indiferent de experienta dobandita, este esential sa urmaresti rapoartele cu rezultatele promovarii. Iar ca afiliat incepator vei putea sa tragi niste concluzii mult mai rapid, avand un volum de date de analizat mai mic – presupunand ca la inceput vei avea o promovare pe un singur canal/ mediu de promovare, mai simpla. Asta nu inseamna ca un volum de date mai mic este mai bun, din contra, insa datele voastre de la inceput nu trebuie sa fie corelate cu alte actiuni de marketing online, din alte surse, ceea ce presupune un timp mai scurt dedicat analizei performantelor tale.

In plus, experimentele din aceasta perioada, in care sunt testate instrumente de promovare diferite, cu amplasari variate sunt binevenite din acelasi motiv – concluzii mai rapide si neintersectate de alte actiuni de marketing.

Riscuri inexistente prin lipsa unei investitii

O buna parte din afiliatii de top, care castiga foarte bine din aceasta activitate, ajung sa isi sustina performanta investind o parte din banii castigati in diverse unelte, platforme, software-uri. Dar, pentru afiliatii de la inceput, aceasta investitie poate sa fie derizorie (doar cumpararea unui domeniu) sau complet inexistenta prin apelarea la numeroasele platforme gratuite care iti pot gazdui continutul si instrumentele de promovare Profitshare.

Informatii accesibile despre marketing afiliat

Afiliatii din Romania cu vechime si-au invatat primele lectii de promovare apeland la resursele din strainatate, insa un afiliat incepator are acum la dispozitie resurse locale. Daca primii afiliati au crescut treptat impreuna cu noi si acum reusesc sa inregistreze printre cele mai bune performante, tu poti sa profiti inca de la inceput de informatii specifice pentru activitatea de afiliere pe care o desfasori prin intermediul Profitshare. De aceea iti recomandam sa fii in permanenta cu ochii pe blogul nostru pentru a invata cat mai multe, sustinand cresterea in activitatea de afiliere si sa citesti inclusiv articolele din trecut, care sunt pline de sfaturi ce pot fi puse in aplicare pentru promovarea online.

Invatarea din experienta afiliatilor cu vechime

Pe langa faptul ca ai la dispozitie o multitudine de informatii care te pot ajuta sa incepi cu dreptul in afiliere, te mai poti folosi si de experienta afiliatilor cu vechime. Astfel, in cazul in care vrei sa te consulti cu privire la o tehnica de promovare, cu bunavointa celor experimentati, vei putea sa o aplici eficient sau sa eviti un eventual esec.

Daca ai nevoie de ghidare ca afiliat incepator, noi iti stam la dispozitie permanent cu sfaturi si recomandari. Pe langa materialele de aici, de pe blog, pe care le vei gasi cu siguranta utile, poti sa ne lasi oricand un comentariu sau sa ne trimiti un e-mail cu intrebarile tale, la support@profitshare.ro.

Sa ai spor la conversii!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing