Claudiu Fărcaș despre afiliere în 2013

Claudiu Farcas

Unul din super-afiliații eMAG Profitshare, Claudiu Fărcaș, împărtășește mai jos previziuni și recomandări pentru afiliere in 2013. Claudiu Fărcaș este afiliat eMAG Profitshare încă de la jumătatea anului 2010 și a reușit să acumuleze o experiență relevantă în marketing-ul afiliat precum și performanțe de top.

Afiliații noi pot să învețe multe de pe urma experienței lui Claudiu și pot aplica rapid, fără prea mult efort o parte din sfaturile sale de mai jos pentru rezultate îmbunătățite în eMAG Profitshare. Iată ce ne spune acesta:

Hai sa vedem cateva elemente cheie ale marketingului afiliat, pentru inceput:

  • rata de conversie a magazinului online promovat, gama de produse si serviciile post-vanzare oferite;
  • rata medie de conversie a gamei de produse;
  • recunoasterea brandului promovat, confortul vizitatorului in a naviga in pagina magazinul promovat;
  • rata de click a uneltelor de promovare folosite;
  • traficul adus spre paginile care contin linkuri de afiliere;
  • sursa de trafic si analiza comportamentului vizitatorilor;
  • relevanta instrumentului de promovare in raport cu pagina pe care se afla aceasta.

Daca unele dintre elementele care sunt fundatia marketingului afiliat le avem sub control direct prin existenta acestora in ograda proprie, unele depind in exclusivitate de magazinul online promovat si acesta este unul dintre motivele principale pentru care 90% din timp il aloc promovarii prin ProfitShare, stiind ca dupa redirectul facut de mine se intampla lucruri serioase. Astfel, am garantia (sau probabilitatea, dupa caz) ca dupa ce vizitatorul ajunge la finalul actiunii voi fi recompensat pentru directionarea spre achizitie a acestuia. Imi ramane, asadar, flexibilitatea de a ma concentra strict pe elementele care depind de mine in a genera dintr-o vizita un click si pe urma magazinul se ocupa de conversie.

2012 in afiliere, pe scurt

Anul 2012, cel putin pe plan personal, a insemnat trecerea marketingului afiliat din stadiul de posibilitate la certitudine – ajutat de implicarea din 2011 si avand statistica realizata in anul precedent am inteles mult mai bine mecanismele care stau la baza conversiei unui cumparator si cum a-i prezenta cumparatorului avantajele directionarii catre magazinul online partener. Pentru ca in marketingul afiliat trebuie sa iti alegi foarte bine magazinul promovat pentru a te putea identifica cu cele mai mari sanse in a realiza un comision.

Toate aceste lucruri m-au ajutat sa trec din stadiul de afiliat part-time intr-un afiliat care cauta metode de a livra performanta magazinelor partenere iar beneficiile nu au intarziat sa apara, mai ales cele de ordin financiar. Desigur, inceputul este, ca in orice alt domeniu, destul de greu insa cu inspiratie si multa munca se poate ajunge la rezultate frumoase. Trebuie sa recunosc ca personal am fost ajutat in acest proces si de o experienta anterioara cu resurse disponibile marketingului online, in general.

De altfel, in 2012, intr-o singura zi am reusit sa obtin comisioane de 4000 lei iar cel mai mare comision aprobat a fost unul de aproximativ 800 lei.

2013 se anunta un an cu o crestere puternica a marketingului afiliat – direct proportionala cu rata de adoptie a comertului online, si odata cu constientizarea multor afiliati a rezultatelor care se pot obtine folosind aceasta resursa. Este practic o recompensa efectiv a comunicarii, si iata ca online-ul ne ajuta ca Word Of Mouth-ul sa fie absolut recompensat. De cate ori vi s-a intamplat sa recomandati un anumit produs de la un anumit supermarket? Ce beneficii ati avut in urma recomandarii? Sunt absolut sigur ca recompensele nu au existat, ori pentru cineva care comunica – acesta e un mare avantaj. Toate aceste elemente se impletesc cu comoditatea cumpararii online, stocurile mari, gama variata de produse si alegerea documentata si nu neaparat la impuls cum se intampla intr-un magazin offline.

Ramane de vazut cati vor profita de aceasta sansa de a creste odata cu marketingul afiliat. Daca citesti aceste randuri si te conving, vei avea in timp un mare avantaj – cresti odata cu piata si te adaptezi in acelasi timp cu schimbarea de comportament a celor care cumpara online. Pentru ca exista si un dezavantaj in marketingul online – in momentul in care ai ajuns sa crezi ca intelegi tot – iti dai seama ca unele elemente din ecuatie s-au schimbat la 180 grade.

Afilierea Performanta

Performanta in afiliere nu se traduce neaparat prin numarul comenzilor generate, ci mai ales prin interpretarea datelor si resurselor disponibile in mod gratuit sau in mod platit pe internet. Pentru acum ma voi limita la cateva resurse gratuite disponibile pentru a putea sa faci alegeri mai inspirate asupra produselor promovate.

1. Bloguri de specialitate si bloguri generaliste. Perierea intregului continut disponibil la tv sau in media.

Una dintre cele mai eficiente mijloace in a genera clickuri valoroase care au o mare probabilitate in a converti este efectiv sa citesti ce se scrie pe bloguri. Daca a aparut un produs nou, mai ales in sfera IT&C (se cauta foarte mult informatii despre telefoane noi) este foarte probabil ca vizitatorul sa caute informatie disponibila in mai multe locuri. Si aici poti sa te nisezi pe informatii care nu sunt disponibile in mod larg si efectiv sa livrezi informatia impreuna cu indemnul de a cumpara produsul.

Tin minte, acum cateva luni la Stirile de dimineata s-a anuntat lansarea unor GPS-uri cu sistem TMC, reclama practic platita de furnizor astfel ca vizitatorul se directiona spre magazine, cu nici un link sau adresa specifica. Am scris despre aceste gadgeturi si am indemnat vizitatorii sa cumpere de la eMAG iar acest lucru s-a transformat in comisioane, 88 clickuri au valorat 104 lei. Desigur, am fost ajutat de un landing page creat special si de eMAG.

Screen Shot 2013-01-14 at 4.51.14 PM

 

Timpul investit? Cateva minute, impreuna cu inspiratia de a porni televizorul inca de dimineata. Un alt foarte bun exemplu despre cum functioneaza afilierea am mai gasit pe blogul lui Zoso, care a folosit o metoda similara insa cu promovare pe Facebook, direct in lista de prieteni.

Iar blogosfera este o resursa foarte valoroasa in afiliere: 1, 2, mai ales cand vine vorba despre informatie.

2. Trenduri

Google Trends este din nou o resursa gratuita care este foarte utila afilierii. Practic, iti arata nivelul de interes pe o anumita perioada, cat si in cazul cautarilor mai dese si previziuni ale evolutiei in viitorul apropiat pentru respectivul cuvant cheie. Puterea acestui tool este ca se poate limita pe anumite zone geografice, insa la o limitare pe judet, de exemplu, deja relevanta (cel putin din punctul meu de vedere) scade.

Screen Shot 2013-01-14 at 5.08.38 PM

Tot cu acest tool se poate determina interesul asupra unei game de produse intr-un anumit interval de timp. Sa luam exemplul aparatelor de aer conditionat. Partea amuzanta este ca daca compari aceasta cautare cu evolutiile medii ale temperaturilor din anii la care faci statistica, se muleaza una peste alta foarte bine. Evident, nu te poti baza pe vreme – insa iti poti face o idee asupra motivelor pentru care acest produs se cumpara in anumite perioade (stim ca se cumpara vara, nu stim saptamanile in care se cumpara dar le putem prevedea)
Hint: Nu-i asa ca urmeaza gerul din februarie? Gandeste-te la ce produse vor merge in aceasta perioada, am o vaga impresie ca aerotermele si caloriferele electrice se vor vinde bine, ori o astfel de achizitie este una la impuls si poti foarte usor directiona vizitatorul sa cumpere fara sa stea prea mult pe ganduri.

3. Alte tooluri

Indispensabil pentru cei care livreaza continut si monetizeaza prin afiliere este Google AdWords Keyword Tool; pentru a avea idee asupra volumului posibil de trafic pe care il poti avea pe anumite cuvinte cheie, pluginuri de SEO (mare atentie aici!) si mai ales Calendarele de planificare a continutului, in concordanta (sau inainte) cu perioada de varf. De asemenea, te poti pierde in activitati neproductive si atunci un astfel de utilitar de productivitate poate fi de folos. Despre Google Analytics nu mai amintesc, nu poti sa detii un blog si sa nu ai un instrument de masurare si analiza.

4. Promotii

eMAG se poate lauda ca ofera in mod permanent promotii aproape la toate categoriile de produse prezentate pe site. Insa nu sunt singurii care o fac si poate (deseori) la un moment dat altii ofera promotii, insa preturile de pe eMAG sunt mai bune pentru produse similare. Fiind un mediu concurential in care multe magazine nu ofera solutii pentru a face afiliere – ai de profitat. Aboneaza-te la toate newsletterele magazinelor concurente, cauta oportunitati in a beneficia chiar tu de pe urma promotiilor lor prin afilierea ProfitShare!

Eficienta si Relevanta

Indiscutabil, cel mai important instrument de promovare in afiliere este banalul link text, insa deloc de neglijat sunt widgeturile customizabile si widgeturile grafice care pot sa atraga o rata de click foarte buna daca ele sunt incadrate neinvaziv in continut si mai ales ofera o relevanta.

In loc de foarte multe clickuri important este sa livram clickurile care sunt spre orientate spre conversie. Despre acest aspect s-a discutat si pe blogul lui Radu Dumitru, iar eu subscriu total la cele scrise. Ba chiar, va sfatuiesc ca in 2013 sa folositi linkurile de afiliere fara a le ascunde sau a le prescurta. Scuza cu masurarea nu tine pentru ca daca le postezi pe un site propriu ai acces la statistici atat din partea ProfitShare, cat mai ales prin Google Analytics – care iti ofera mult mai multe date decat serviciile de URL Shortening.

Screen Shot 2013-01-14 at 5.39.52 PM

Directionare naturala a vizitatorului si abordarea vizitatorului

Un alt lucru pe care vi-l propun in 2013, mai ales pentru afiliatii care nu si-au croit un nume sau nu dispun de un asa zis brand personal este sa nu se identifice cu linkul afiliat. Desigur, trebuie sa il asumi si sa folosesti corect sistemul pentru a putea sa fie performant in continuare, insa despre altceva este vorba.

Marketingul afiliat nu este si nu va putea fi practicat de catre toata lumea, fie din lipsa de noroc, fie din lipsa de viziune sau lipsa de perseverenta. Un afiliat nu trebuie sa iasa in fata si sa spuna ca urmeaza un link afiliat ci efectiv sa plaseze linkul relevant astfel ca interactiunea vizitatorului cu instrumentul de promovare sa fie una naturala si fara ca vizitatorul sa constientizeze ca afiliatul este rasplatit financiar pentru achizitia facuta de acesta.

Din ce am testat, in momentul in care plasez un link de afiliat pe blogul personal si un link afiliat pe unul dintre site-uri care nu se identifica cu o anumita persoana – rata de click este mai mare in a doua situatie. Nu spun sa nu folosesti linkuri de afiliere pe blogul personal – insa daca te pricepi la o anumita nisa – este timpul sa externalizezi totul pe un site separat.

Oportunitati

eMAG se poate lauda cu o gama extrem de variata de produse iar multe dintre acestea ascund oportunitati de afiliere foarte bune. Am observat o exploatare foarte slaba a afiliatilor tocmai pe gamele de produse care ofera cele mai mari comisioane din punct de vedere procentual: Carti, Asigurari, Jucarii. Ba chiar si produse de menaj sau detergenti si Pampersi. Daca nu ai incercat inca afilierea s-ar putea ca o abordare inteligenta pe aceste produse sa iti ofere beneficii mai rapid decat pe produsele de IT si ai si avantajul ca poti sa primesti comision indiferent daca cumparatorul cumpara ce l-ai directionat tu sau nu.

De altfel, daca se va lansa sistemul de afiliere si pentru serviciile de Turism, se deschide o noua lume pentru afiliati – blogurile de calatorii pot incepe acum promovarea asigurarilor de vacante concomitent cu prezentarea ofertelor de turism. Din nou, blogurile auto-moto au mult de castigat prin promovarea asigurarilor, si chiar daca eMAG nu este singurul magazin ce ofera acest gen de produse, este singurul magazin care vinde si altceva – ori afiliatii pe aceste categorii pot avea venituri importante si prin cross-selling.

Cu toate ca nu promovez asigurari, aceasta categorie este una dintre cele mai vandute 5 produse de catre mine, ceea ce inseamna ca este prea putin exploatata.

Screen Shot 2013-01-14 at 6.17.10 PM

Mult succes in afiliere!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Claudiu Fărcaș despre afiliere în 2013

Postat pe 17.01.2013 de catre Profitshare

Claudiu Farcas

Unul din super-afiliații eMAG Profitshare, Claudiu Fărcaș, împărtășește mai jos previziuni și recomandări pentru afiliere in 2013. Claudiu Fărcaș este afiliat eMAG Profitshare încă de la jumătatea anului 2010 și a reușit să acumuleze o experiență relevantă în marketing-ul afiliat precum și performanțe de top.

Afiliații noi pot să învețe multe de pe urma experienței lui Claudiu și pot aplica rapid, fără prea mult efort o parte din sfaturile sale de mai jos pentru rezultate îmbunătățite în eMAG Profitshare. Iată ce ne spune acesta:

Hai sa vedem cateva elemente cheie ale marketingului afiliat, pentru inceput:

  • rata de conversie a magazinului online promovat, gama de produse si serviciile post-vanzare oferite;
  • rata medie de conversie a gamei de produse;
  • recunoasterea brandului promovat, confortul vizitatorului in a naviga in pagina magazinul promovat;
  • rata de click a uneltelor de promovare folosite;
  • traficul adus spre paginile care contin linkuri de afiliere;
  • sursa de trafic si analiza comportamentului vizitatorilor;
  • relevanta instrumentului de promovare in raport cu pagina pe care se afla aceasta.

Daca unele dintre elementele care sunt fundatia marketingului afiliat le avem sub control direct prin existenta acestora in ograda proprie, unele depind in exclusivitate de magazinul online promovat si acesta este unul dintre motivele principale pentru care 90% din timp il aloc promovarii prin ProfitShare, stiind ca dupa redirectul facut de mine se intampla lucruri serioase. Astfel, am garantia (sau probabilitatea, dupa caz) ca dupa ce vizitatorul ajunge la finalul actiunii voi fi recompensat pentru directionarea spre achizitie a acestuia. Imi ramane, asadar, flexibilitatea de a ma concentra strict pe elementele care depind de mine in a genera dintr-o vizita un click si pe urma magazinul se ocupa de conversie.

2012 in afiliere, pe scurt

Anul 2012, cel putin pe plan personal, a insemnat trecerea marketingului afiliat din stadiul de posibilitate la certitudine – ajutat de implicarea din 2011 si avand statistica realizata in anul precedent am inteles mult mai bine mecanismele care stau la baza conversiei unui cumparator si cum a-i prezenta cumparatorului avantajele directionarii catre magazinul online partener. Pentru ca in marketingul afiliat trebuie sa iti alegi foarte bine magazinul promovat pentru a te putea identifica cu cele mai mari sanse in a realiza un comision.

Toate aceste lucruri m-au ajutat sa trec din stadiul de afiliat part-time intr-un afiliat care cauta metode de a livra performanta magazinelor partenere iar beneficiile nu au intarziat sa apara, mai ales cele de ordin financiar. Desigur, inceputul este, ca in orice alt domeniu, destul de greu insa cu inspiratie si multa munca se poate ajunge la rezultate frumoase. Trebuie sa recunosc ca personal am fost ajutat in acest proces si de o experienta anterioara cu resurse disponibile marketingului online, in general.

De altfel, in 2012, intr-o singura zi am reusit sa obtin comisioane de 4000 lei iar cel mai mare comision aprobat a fost unul de aproximativ 800 lei.

2013 se anunta un an cu o crestere puternica a marketingului afiliat – direct proportionala cu rata de adoptie a comertului online, si odata cu constientizarea multor afiliati a rezultatelor care se pot obtine folosind aceasta resursa. Este practic o recompensa efectiv a comunicarii, si iata ca online-ul ne ajuta ca Word Of Mouth-ul sa fie absolut recompensat. De cate ori vi s-a intamplat sa recomandati un anumit produs de la un anumit supermarket? Ce beneficii ati avut in urma recomandarii? Sunt absolut sigur ca recompensele nu au existat, ori pentru cineva care comunica – acesta e un mare avantaj. Toate aceste elemente se impletesc cu comoditatea cumpararii online, stocurile mari, gama variata de produse si alegerea documentata si nu neaparat la impuls cum se intampla intr-un magazin offline.

Ramane de vazut cati vor profita de aceasta sansa de a creste odata cu marketingul afiliat. Daca citesti aceste randuri si te conving, vei avea in timp un mare avantaj – cresti odata cu piata si te adaptezi in acelasi timp cu schimbarea de comportament a celor care cumpara online. Pentru ca exista si un dezavantaj in marketingul online – in momentul in care ai ajuns sa crezi ca intelegi tot – iti dai seama ca unele elemente din ecuatie s-au schimbat la 180 grade.

Afilierea Performanta

Performanta in afiliere nu se traduce neaparat prin numarul comenzilor generate, ci mai ales prin interpretarea datelor si resurselor disponibile in mod gratuit sau in mod platit pe internet. Pentru acum ma voi limita la cateva resurse gratuite disponibile pentru a putea sa faci alegeri mai inspirate asupra produselor promovate.

1. Bloguri de specialitate si bloguri generaliste. Perierea intregului continut disponibil la tv sau in media.

Una dintre cele mai eficiente mijloace in a genera clickuri valoroase care au o mare probabilitate in a converti este efectiv sa citesti ce se scrie pe bloguri. Daca a aparut un produs nou, mai ales in sfera IT&C (se cauta foarte mult informatii despre telefoane noi) este foarte probabil ca vizitatorul sa caute informatie disponibila in mai multe locuri. Si aici poti sa te nisezi pe informatii care nu sunt disponibile in mod larg si efectiv sa livrezi informatia impreuna cu indemnul de a cumpara produsul.

Tin minte, acum cateva luni la Stirile de dimineata s-a anuntat lansarea unor GPS-uri cu sistem TMC, reclama practic platita de furnizor astfel ca vizitatorul se directiona spre magazine, cu nici un link sau adresa specifica. Am scris despre aceste gadgeturi si am indemnat vizitatorii sa cumpere de la eMAG iar acest lucru s-a transformat in comisioane, 88 clickuri au valorat 104 lei. Desigur, am fost ajutat de un landing page creat special si de eMAG.

Screen Shot 2013-01-14 at 4.51.14 PM

 

Timpul investit? Cateva minute, impreuna cu inspiratia de a porni televizorul inca de dimineata. Un alt foarte bun exemplu despre cum functioneaza afilierea am mai gasit pe blogul lui Zoso, care a folosit o metoda similara insa cu promovare pe Facebook, direct in lista de prieteni.

Iar blogosfera este o resursa foarte valoroasa in afiliere: 1, 2, mai ales cand vine vorba despre informatie.

2. Trenduri

Google Trends este din nou o resursa gratuita care este foarte utila afilierii. Practic, iti arata nivelul de interes pe o anumita perioada, cat si in cazul cautarilor mai dese si previziuni ale evolutiei in viitorul apropiat pentru respectivul cuvant cheie. Puterea acestui tool este ca se poate limita pe anumite zone geografice, insa la o limitare pe judet, de exemplu, deja relevanta (cel putin din punctul meu de vedere) scade.

Screen Shot 2013-01-14 at 5.08.38 PM

Tot cu acest tool se poate determina interesul asupra unei game de produse intr-un anumit interval de timp. Sa luam exemplul aparatelor de aer conditionat. Partea amuzanta este ca daca compari aceasta cautare cu evolutiile medii ale temperaturilor din anii la care faci statistica, se muleaza una peste alta foarte bine. Evident, nu te poti baza pe vreme – insa iti poti face o idee asupra motivelor pentru care acest produs se cumpara in anumite perioade (stim ca se cumpara vara, nu stim saptamanile in care se cumpara dar le putem prevedea)
Hint: Nu-i asa ca urmeaza gerul din februarie? Gandeste-te la ce produse vor merge in aceasta perioada, am o vaga impresie ca aerotermele si caloriferele electrice se vor vinde bine, ori o astfel de achizitie este una la impuls si poti foarte usor directiona vizitatorul sa cumpere fara sa stea prea mult pe ganduri.

3. Alte tooluri

Indispensabil pentru cei care livreaza continut si monetizeaza prin afiliere este Google AdWords Keyword Tool; pentru a avea idee asupra volumului posibil de trafic pe care il poti avea pe anumite cuvinte cheie, pluginuri de SEO (mare atentie aici!) si mai ales Calendarele de planificare a continutului, in concordanta (sau inainte) cu perioada de varf. De asemenea, te poti pierde in activitati neproductive si atunci un astfel de utilitar de productivitate poate fi de folos. Despre Google Analytics nu mai amintesc, nu poti sa detii un blog si sa nu ai un instrument de masurare si analiza.

4. Promotii

eMAG se poate lauda ca ofera in mod permanent promotii aproape la toate categoriile de produse prezentate pe site. Insa nu sunt singurii care o fac si poate (deseori) la un moment dat altii ofera promotii, insa preturile de pe eMAG sunt mai bune pentru produse similare. Fiind un mediu concurential in care multe magazine nu ofera solutii pentru a face afiliere – ai de profitat. Aboneaza-te la toate newsletterele magazinelor concurente, cauta oportunitati in a beneficia chiar tu de pe urma promotiilor lor prin afilierea ProfitShare!

Eficienta si Relevanta

Indiscutabil, cel mai important instrument de promovare in afiliere este banalul link text, insa deloc de neglijat sunt widgeturile customizabile si widgeturile grafice care pot sa atraga o rata de click foarte buna daca ele sunt incadrate neinvaziv in continut si mai ales ofera o relevanta.

In loc de foarte multe clickuri important este sa livram clickurile care sunt spre orientate spre conversie. Despre acest aspect s-a discutat si pe blogul lui Radu Dumitru, iar eu subscriu total la cele scrise. Ba chiar, va sfatuiesc ca in 2013 sa folositi linkurile de afiliere fara a le ascunde sau a le prescurta. Scuza cu masurarea nu tine pentru ca daca le postezi pe un site propriu ai acces la statistici atat din partea ProfitShare, cat mai ales prin Google Analytics – care iti ofera mult mai multe date decat serviciile de URL Shortening.

Screen Shot 2013-01-14 at 5.39.52 PM

Directionare naturala a vizitatorului si abordarea vizitatorului

Un alt lucru pe care vi-l propun in 2013, mai ales pentru afiliatii care nu si-au croit un nume sau nu dispun de un asa zis brand personal este sa nu se identifice cu linkul afiliat. Desigur, trebuie sa il asumi si sa folosesti corect sistemul pentru a putea sa fie performant in continuare, insa despre altceva este vorba.

Marketingul afiliat nu este si nu va putea fi practicat de catre toata lumea, fie din lipsa de noroc, fie din lipsa de viziune sau lipsa de perseverenta. Un afiliat nu trebuie sa iasa in fata si sa spuna ca urmeaza un link afiliat ci efectiv sa plaseze linkul relevant astfel ca interactiunea vizitatorului cu instrumentul de promovare sa fie una naturala si fara ca vizitatorul sa constientizeze ca afiliatul este rasplatit financiar pentru achizitia facuta de acesta.

Din ce am testat, in momentul in care plasez un link de afiliat pe blogul personal si un link afiliat pe unul dintre site-uri care nu se identifica cu o anumita persoana – rata de click este mai mare in a doua situatie. Nu spun sa nu folosesti linkuri de afiliere pe blogul personal – insa daca te pricepi la o anumita nisa – este timpul sa externalizezi totul pe un site separat.

Oportunitati

eMAG se poate lauda cu o gama extrem de variata de produse iar multe dintre acestea ascund oportunitati de afiliere foarte bune. Am observat o exploatare foarte slaba a afiliatilor tocmai pe gamele de produse care ofera cele mai mari comisioane din punct de vedere procentual: Carti, Asigurari, Jucarii. Ba chiar si produse de menaj sau detergenti si Pampersi. Daca nu ai incercat inca afilierea s-ar putea ca o abordare inteligenta pe aceste produse sa iti ofere beneficii mai rapid decat pe produsele de IT si ai si avantajul ca poti sa primesti comision indiferent daca cumparatorul cumpara ce l-ai directionat tu sau nu.

De altfel, daca se va lansa sistemul de afiliere si pentru serviciile de Turism, se deschide o noua lume pentru afiliati – blogurile de calatorii pot incepe acum promovarea asigurarilor de vacante concomitent cu prezentarea ofertelor de turism. Din nou, blogurile auto-moto au mult de castigat prin promovarea asigurarilor, si chiar daca eMAG nu este singurul magazin ce ofera acest gen de produse, este singurul magazin care vinde si altceva – ori afiliatii pe aceste categorii pot avea venituri importante si prin cross-selling.

Cu toate ca nu promovez asigurari, aceasta categorie este una dintre cele mai vandute 5 produse de catre mine, ceea ce inseamna ca este prea putin exploatata.

Screen Shot 2013-01-14 at 6.17.10 PM

Mult succes in afiliere!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing