
Pentru a susține mai bine partenerii care contribuie la creșterea ecosistemului, eMAG vine cu o serie de îmbunătățiri majore menite să aducă beneficii afiliaților eMAG din rețeaua Profitshare.
Extinderea perioadei de recurență
Începând cu 27 octombrie 2025, perioada de recurență se va mări de la 1 zi la 15 zile pentru toate produsele eMAG, cu excepția următoarelor categorii: Televizoare, Telefoane mobile și Laptopuri / notebook-uri. Pentru aceste trei categorii, perioada de recurență va fi de 2 zile.
Această modificare oferă afiliaților o fereastră de conversie mult mai mare și o șansă semnificativ mai bună de a obține comisioane valide.
Creșterea comisioanelor pe categorii selectate
În paralel, eMAG a actualizat grila de comisioane, cu măriri aplicate pentru o selecție de categorii de produse.
Noua structură de comisioane este disponibilă în secțiunea următoare – https://app.profitshare.ro/affiliate/advertiser-catalog/different-categories/id/35 și intră în vigoare imediat.
Astfel, eMAG recompensează categoriile unde afiliații generează constant valoare adăugată și conversii de calitate.
De Black Friday, eMAG va păstra, ca în fiecare an, perioada de recurență și cookie-ul global specifice acestui eveniment.
Această structură asigură o desfășurare uniformă, transparentă și echitabilă a campaniei în contextul volumelor excepționale de trafic și conversii generate de evenimentul eMAG Black Friday.
Detalii complete despre noile comisioane pot fi consultate la urmatoarele linkuri https://app.profitshare.ro/affiliate/advertiser-catalog/different-categories/id/35 si https://profitshare.ro/affiliate-programs/retail/emag
Fie că ai promovat deja eMAG în trecut sau vrei să te alături acum pentru prima dată, acesta este momentul potrivit să intri în noua etapă a programului eMAG Profitshare.
Activează-ți contul, (re)începe promovarea și profită de condițiile îmbunătățite din această perioadă direct aici.