Fashion Days anunță în perioada 17 – 19 ianuarie cel mai mare eveniment de sale al iernii – Epic Sale. Prin această campanie se dorește creșterea vânzărilor prin oferirea de reduceri semnificative la articolele pentru femei și bărbați.
După succesul înregistrat în vara anului trecut cu evenimentul Epic Sale, Fashion Days organizează din nou o campanie cu reduceri importante pentru clienții săi. Profită de această oportunitate și recomandă audienței tale unul dintre cele mai mari evenimente ale advertiserului, cu trei zile de discounturi. Acestea se aplică tuturor categoriilor de produse, încălțăminte, îmbrăcăminte, accesorii.
Câteva din brandurile participante la acest eveniment sunt: Timberland, Puma, Diesel, Napapijri, Jack&Jones, United Colors of Benetton, Esprit, Zee Lane, Mango, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Guess etc.
Așa cum v-a obișnuit deja advertiserul, livrarea și returul sunt gratuite.
Au fost încărcate în catalogul de campanii materiale promoționale pentru teasing, dar și cele pentru eveniment, pe care avem rugămintea să le utilizați începând cu data de 17 ianuarie.
Citește mai jos și alte motive pentru care trebuie să promovezi Fashion Days:
- Comision mărit la 8% în luna ianuarie, de la comisionul standard de 5% și comision preferențial de 10% pentru top 10 afiliați, în funcție de valoarea vânzărilor din ultima lună
- Perioadă de comisionare de 10 zile
- Perioada medie de aprobare a comisioanelor de 21 zile
- EPC de 18.80 lei
- Advertiserul numărul 1 din categoria Fashion
Daniela
Latest posts by Daniela (see all)
- Sărbătorile de Paște – noi oportunități de promovare - 27 martie 2017
- Comisioane lead de până la 3.000 lei cu doi noi advertiseri - 15 martie 2017
- Organizarea de concursuri pentru afiliați în platformă: sfaturi și beneficii - 9 martie 2017
Tag-uri: discount, fashiondays, reduceri