Fashion Days dă startul Black Friday în site, în data de 18 noiembrie, ora 00:00, cu reduceri de până la 90% la 700.000 de produse disponibile în magazinul online și livrare în 7 zile lucrătoare.
Politica de comisionare în luna noiembrie va fi următoarea:
- în perioada 1 noiembrie – 16 noiembrie: 8% comision pentru toți afiliații și 10% pentru afiliații care în luna octombrie s-au clasat în Top 10 ca valoare vânzări
- în perioada 17 noiembrie – 20 noiembrie (inclusiv): comision standard de 5% pentru toți afiliații
- după 20 noiembrie: se revine la comisionul de 8% / 10%
Oferta Fashion Days de Black Friday
Advertiserul va oferi reduceri de până la 90% la 700.000 de produse din shop. Afiliații își pot concentra atenția pe promovarea următoarelor categorii de produse:
- Peste 150.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru femei
- Peste 80.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru bărbați
- 50.000 de produse de încălțăminte de sezon, bărbați
- 80.000 de produse de încălțăminte de sezon, femei
- 40.000 de rochii
- Peste 60.000 de produse de îmbrăcăminte casual și sport pentru copii
- 10.000 de ceasuri
- 10.000 de produse de ski
Printre brandurile participante se numără Napapijri, Mango, Guess, Zee Lane, dar și branduri adăugate în acest an în magazinul online: Marella, Next, Fossil, Max&Co. Surpriza constă în faptul că de Black Friday vor fi aduse produse de la branduri noi, la reducere: D&G, Red Valentino, Prada, Burberry, Love Moschino, MiuMiu.
Eforturile afiliaților sunt susținute și prin comunicarea pe care Fashion Days o va face atât prin campania care va fi lansată, dar și prin spoturile TV create special pentru Black Friday.
Totodată, Fashion Days își propune ca livrarea produselor de Black Friday să se realizeze în maxim 7 zile lucrătoare.
Black Friday la Fashion Days în anii trecuți
Valoarea comenzilor a crescut într-un ritm impresionant în ultimii trei ani, de la 5,7 milioane de lei valoarea comenzi în anul 2013, la 10,8 milioane lei în 2014 și a reușit să atingă cifra de 15,5 milioane de lei în anul 2015.
Ce așteptări are Fashion Days în acest an de la Black Friday?
Advertiserul se așteaptă să depășească vânzările din anul trecut și să înregistreze de două ori mai multe, cu un trafic de 20-30 ori mai mare decât într-o zi normală.
În plus, în cadrul concursului organizat de Profitshare – Affiliate League, Fashion Days este Power Advertiser. Acest lucru înseamnă că orice conversie cu o valoare a vânzării de minim 25 de lei, înregistrată la advertiser, îți va aduce de 4 ori mai multe puncte.
Despre Fashion Days – cifre și performanță
În 2016, Fashion Days a înregistrat o creștere de 12% a coșului mediu de cumpărături pe România. Ponderea achizițiilor pe țări este de 58% pe România și 42% pe Bulgaria și Ungaria. Share-ul pe dispozitive este de 68% pe mobil și 32% pe desktop, iar în ceea ce privește procentele de achiziții femei – bărbați , acestea sunt de 65% versus 35%. Rata de retur a produselor este sub media pieței, adică sub 20%.
Rata medie valorică de aprobare a comisioanelor este de 83% din valoarea comisioanelor înregistrate, iar perioada medie pentru aprobarea comisioanelor este de 23 de zile.
Printre serviciile și beneficiile oferite clienților se numără colecțiile noi adăugate permanent, livrare gratuită și rapidă în două zile, retur gratuit.
Mai multe detalii despre advertiserul Fashion Days poți găsi și în pagina dedicată.
Daniela
Latest posts by Daniela (see all)
- Sărbătorile de Paște – noi oportunități de promovare - 27 martie 2017
- Comisioane lead de până la 3.000 lei cu doi noi advertiseri - 15 martie 2017
- Organizarea de concursuri pentru afiliați în platformă: sfaturi și beneficii - 9 martie 2017
Tag-uri: black friday, black friday 2016, fashiondays