Pentru evenimentul de shopping Black Friday 2013 eMAG va transmite schimbarile ce vor surveni in politica de comisionare, schimbari menite sa aloce fiecarui canal de promovare valoarea cuvenita.
Black Friday reprezinta un cumul de actiuni si optimizari la scara larga pentru intreaga echipa eMAG si colaboratorii sai, eforturile fiecarei parti implicate, inclusiv a voastra, a afiliatilor, fiind deosebit de importante. Cu aceasta ocazie clientii se vor bucura de o multitudine de surprize placute, iar voi veti beneficia de materiale de promovare dintre cele mai creative si eficiente.
Ziua Black Friday la eMAG
Pentru advertiserul eMAG promotiile reunite sub umbrela Black Friday de anul acesta se vor desfasura pe data de 22 noiembrie 2013.
Comision unic 1%
In ceea ce priveste politica de comisionare dedicata Black Friday 2013, se va aplica un comision unic de 1% pentru fiecare din categoriile de produse comisionate pana acum. Puteti vedea o detaliere a categoriilor de produse ce va vor aduce comisioane de 1% cu ocazia Black Friday aici (orice alta categorie de produse existenta in website-ul eMAG, care nu se regaseste in lista, nu va acorda comision in afiliere).
Toate conversiile realizate inainte sau dupa data de 22 noiembrie 2013 vor fi comisionate conform grilei standard, diferentiate pe categorii de produse.
Acordarea si actualizarea comisioanelor Black Friday
Comisionarea pentru advertiserul eMAG se va realiza la fel ca si pana acum – durata de viata a cookie-urilor ramane de 10 zile, iar orice cookie plasat anterior promotiei Black Friday va putea converti pe data de 22 noiembrie 2013, insa comisionul respectiv se va supune grilei unice de comisionare, dedicata evenimentului.
Comisionul se va inregistra in conturile voastre de afiliat initial ca fiind in asteptare, avand valoarea calculata ca 1% din valoarea comenzii aferente. Ulterior, acesta va fi procesat si va deveni aprobat sau anulat, in functie de finalizarea comenzii de catre client.
Website-uri acceptate pentru promovare
eMAG va impune evitarea folosirii instrumentelor de promovare in cadrul website-urilor afiliate construite in jurul conceptului Black Friday, inclusiv cele care contin in denumirea domeniului termenul „blackfriday”. Potentialele comisioane care provin din astfel de website-uri, precum si din alte website-uri incompatibile cu politica eMAG, nu vor putea fi platite. Consultati regulamentul advertiserului pentru a vedea toate tipurile de website-uri incompatibile pentru promovarea in afiliere.
22 noiembrie 2013 se anunta a fi o zi mai mult decat interesanta pentru afiliere si va incurajam sa luati parte la ea. Cu o strategie de promovare bine pusa la punct, foarte bine nisata, veti avea de castigat din plin din partea advertiserului eMAG.
Va stam la dispozitie pentru lamuriri si recomandari.
Sa aveti spor la promovare!
Profitshare
Latest posts by Profitshare (see all)
- Câștigătorii Sale Wars 2021! - 8 februarie 2022
- Află mai multe despre advertiserul Sursa-LED! - 1 noiembrie 2021
- MaxMed mărește comisionul la cele mai vândute produse de la 20% la 25% în perioada 19.07-15.08.2021! - 19 iulie 2021
Tag-uri: black friday, eMAG