Majorare comision RubyFashion

logo_rubyfashion

UPDATE 21.ian.2014

RubyFashion extinde perioada de bonusare pentru conversiile sale si va oferi comisioane de 13% pana la finalul lunii februarie 2014. Cumulat cu bonusul de retea Dublu la Portmoneu, veti castiga 23% din valoarea fiecarei vanzari pana la finalul lunii februarie. In plus acestia anunta ca vor acorda suplimentar si un bonus de performanta pentru cei mai buni. Nu ratati sansa de a castiga mai mult, cititi toate detaliile de mai jos si demarati promovarea RubyFashion!

Conform ultimului studiu realizat in colaborare cu ZeList Monitor si FbMonitor, RubyFashion.ro este pe locul 7 in topul celor mai vizitate magazine romanesti de fashion din decembrie 2013. 

Comisioane promotionale si bonusuri de performanta 

Am ajuns aici datorita voua, afiliatilor! Drept urmare va vom rasplati cu 5 vesti bune:

  1. Extindem perioada de comisioane de 13% pana la sfarsitul luni februarie;
  2. Promotiile de iarna RubyFashion vor fi extinse si ele pentru toata luna Februarie dupa care vom adauga reduceri SUPLIMENTARE celor deja existente continuand si in Martie;
  3. Astazi lansam bonus de performanta! Toti afiliatii care vor genera vanzari de peste 1000 lei vor primi un bonus de 100 lei. Bonusul se acorda pentru vanzari generate pe parcursul a 30 de zile. Acest bonus este valabil pana la sfarsitul lunii februarie, iar conversiile obtinute din luna ianuarie 2014 si pana acum vor fi luate in considerare pentru desemnarea castigatorilor;
  4. Am adaugat in contul vostru de afiliat o campanie ce contine bannere dedicate reducerilor de iarna! Sunt SUPERBE si cu siguranta vor genera conversii multe! 😉

Util – categoriile cu cele mai mari conversii, bune de promovat acum

De asemenea, categoriile ce au generat cele mai mari conversii in perioada aceasta au fost, in ordinea vanzarilor:

Nu uitati ca acceptam si promovarea prin campaniile Google AdWords!

Marius Ionescu, CEO RubyFashion.ro

Venim cu vesti bune pentru afiliatii care promoveaza produse din categoria Fashion!

In perioada 12 Decembrie 2013 – 31 Ianuarie 2014 advertiserul RubyFashion mareste comisionul din Profitshare cu 30%, comisionul ajungand la 13% din valoarea fiecarei vanzari.

Comisionarea se realizeaza la valoarea integrala a produselor, advertiserul nefiind platitor de TVA.

Este o ocazie excelenta pentru a incerca noi modalitati de promovare, din care recomandam sa incercati si Google Adwords, mai cu seama ca acum aveti in Profitshare si detaliere pe cuvintele cheie care convertesc + export CSV lista comenzi.

Pe langa Google AdWords si strategii de continut pe website-uri, produsele RubyFashion se pot promova cu rezultate bune si in Facebook, atat in cadrul campaniilor platite, cat si prin intermediul postarilor pe pagini. Va recomandam, pentru eficienta maxima, sa segmentati demografic anunturile si postarile din Facebook astfel incat sa targetati cu precadere persoane de sex feminim, cu varste intre 16 – 34 ani, audienta cea mai potrivita produselor RubyFashion.

Majorarea de comision este suplimentara bonusului de 100 de lei, acordat fiecarui afiliat care atinge pragul de vanari in valoare de 1.000 de lei pe luna (valabil pana la sfarsitul anului 2013).

Astazi au fost adaugate in contul RubyFashion bannere pentru campania de iarna, le gasiti in catalogul de campanii Profitshare.

Cei de la RubyFashion ne-au comunicat si cele mai vandute produse in aceasta perioada.

Produsele cele mai vandute:
UGG-urile pe negru si crem; Ghetele de cauciuc pe negru si cremPantaloni de pieleGhetele Aisha.

Top categorii accesate/unde au existat cele mai mari vanzari: 
1) Cizme
2) Botine
3) Bluze
4) Pantaloni

Spor la promovare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

Majorare comision RubyFashion

Postat pe 12.12.2013 de catre Profitshare

logo_rubyfashion

UPDATE 21.ian.2014

RubyFashion extinde perioada de bonusare pentru conversiile sale si va oferi comisioane de 13% pana la finalul lunii februarie 2014. Cumulat cu bonusul de retea Dublu la Portmoneu, veti castiga 23% din valoarea fiecarei vanzari pana la finalul lunii februarie. In plus acestia anunta ca vor acorda suplimentar si un bonus de performanta pentru cei mai buni. Nu ratati sansa de a castiga mai mult, cititi toate detaliile de mai jos si demarati promovarea RubyFashion!

Conform ultimului studiu realizat in colaborare cu ZeList Monitor si FbMonitor, RubyFashion.ro este pe locul 7 in topul celor mai vizitate magazine romanesti de fashion din decembrie 2013. 

Comisioane promotionale si bonusuri de performanta 

Am ajuns aici datorita voua, afiliatilor! Drept urmare va vom rasplati cu 5 vesti bune:

  1. Extindem perioada de comisioane de 13% pana la sfarsitul luni februarie;
  2. Promotiile de iarna RubyFashion vor fi extinse si ele pentru toata luna Februarie dupa care vom adauga reduceri SUPLIMENTARE celor deja existente continuand si in Martie;
  3. Astazi lansam bonus de performanta! Toti afiliatii care vor genera vanzari de peste 1000 lei vor primi un bonus de 100 lei. Bonusul se acorda pentru vanzari generate pe parcursul a 30 de zile. Acest bonus este valabil pana la sfarsitul lunii februarie, iar conversiile obtinute din luna ianuarie 2014 si pana acum vor fi luate in considerare pentru desemnarea castigatorilor;
  4. Am adaugat in contul vostru de afiliat o campanie ce contine bannere dedicate reducerilor de iarna! Sunt SUPERBE si cu siguranta vor genera conversii multe! 😉

Util – categoriile cu cele mai mari conversii, bune de promovat acum

De asemenea, categoriile ce au generat cele mai mari conversii in perioada aceasta au fost, in ordinea vanzarilor:

Nu uitati ca acceptam si promovarea prin campaniile Google AdWords!

Marius Ionescu, CEO RubyFashion.ro

Venim cu vesti bune pentru afiliatii care promoveaza produse din categoria Fashion!

In perioada 12 Decembrie 2013 – 31 Ianuarie 2014 advertiserul RubyFashion mareste comisionul din Profitshare cu 30%, comisionul ajungand la 13% din valoarea fiecarei vanzari.

Comisionarea se realizeaza la valoarea integrala a produselor, advertiserul nefiind platitor de TVA.

Este o ocazie excelenta pentru a incerca noi modalitati de promovare, din care recomandam sa incercati si Google Adwords, mai cu seama ca acum aveti in Profitshare si detaliere pe cuvintele cheie care convertesc + export CSV lista comenzi.

Pe langa Google AdWords si strategii de continut pe website-uri, produsele RubyFashion se pot promova cu rezultate bune si in Facebook, atat in cadrul campaniilor platite, cat si prin intermediul postarilor pe pagini. Va recomandam, pentru eficienta maxima, sa segmentati demografic anunturile si postarile din Facebook astfel incat sa targetati cu precadere persoane de sex feminim, cu varste intre 16 – 34 ani, audienta cea mai potrivita produselor RubyFashion.

Majorarea de comision este suplimentara bonusului de 100 de lei, acordat fiecarui afiliat care atinge pragul de vanari in valoare de 1.000 de lei pe luna (valabil pana la sfarsitul anului 2013).

Astazi au fost adaugate in contul RubyFashion bannere pentru campania de iarna, le gasiti in catalogul de campanii Profitshare.

Cei de la RubyFashion ne-au comunicat si cele mai vandute produse in aceasta perioada.

Produsele cele mai vandute:
UGG-urile pe negru si crem; Ghetele de cauciuc pe negru si cremPantaloni de pieleGhetele Aisha.

Top categorii accesate/unde au existat cele mai mari vanzari: 
1) Cizme
2) Botine
3) Bluze
4) Pantaloni

Spor la promovare!

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2019 Conversion Marketing