Modalitatea de Raportare Folosita in Profitshare 2.0

Testarea si optimizarea se numara printre elementele care stau la baza celor mai bune performante in afiliere. Iar pentru a derula cele mai bune teste si pentru a aplica optimizari exact acolo unde trebuie, afiliatii au nevoie de concluzii cat mai relevante si complete.

Tocmai pentru a acomoda analizele si concluziile voastre in materie de afiliere, am abordat raportarea performantelor din Profitshare 2.0 intr-o maniera cu totul diferita, insa mult mai eficienta pentru strategiile de promovare personalizate de fiecare afiliat in parte.

Din ceea ce am invatat de la eMAG Profitshare am pastrat cei mai importanti indicatori de performanta, cruciali pentru concluziile voastre, si am mai adaugat cativa noi, direct in platforma, pentru a scurta timpul de analiza: rata de conversie, CTR-ul mediu si EPC.

Una dintre cele mai importante schimbari in felul in care se face raportarea este momentul la care datele sunt agregate – in marea parte a contului datele sunt raportate cu referinta la momentul click-ului.

Aveti 2 zone principale din care puteti observa rezultatele promovarii voastre: dashboard si sectiunea de rapoarte.

Dashboard

dashboard afiliati Profitshare

dashboard-ul din contul Profitshare

Dashboard-ul este prima pagina care va intampina dupa logare si a fost conceputa ca sa aveti un rezumat cat mai bine sintetizat al performantelor voastre, dar si pentru a remarca si profita cat mai repede de noi oportunitati de promovare.

Ne vom rezuma la zona de statistici rapide pentru moment. Aceste statistici se genereaza in mod implicit pentru ziua curenta, dar puteti selecta si alte perioade de interes.

In sectiunea numita „Total comisioane in perioada selectată” aveti o sumarizare a comisioanelor obtinute in perioada respectiva. Practic pentru selectia de timp aleasa de voi, veti vedea toate comisioanele din conversiile obtinute in acea perioada, indiferent cand s-au realizat click-urile ce au generat respectivele conversii.

In sectiunea „Performanţă cont în perioada selectată” gasiti o sumarizare a comisioanelor obtinute din click-urile ce s-au realizat in perioada selectata. Aici intra toate comisioanele al caror click pe un instrument de promovare s-a realizat in perioada selectata, indiferent cand s-au finalizat conversiile.

Acest tip de raportare care se face la data click-ului este mult mai utila pentru analiza strategiilor specifice de promovare. Imaginati-va ca vreti sa incepeti un proiect nou pe afiliere sau ati schimbat complet pozitionarea widget-urilor din site-urile voastre. Nu ati vrea sa puteti vedea cat mai limpede ce impact au avut aceste actiuni in rezultatele voastre?

Prin raportarea la data click-ului – adica dupa ce s-au aplicat diverse optimizari sau ati initiat alte actiuni noi de afiliere, veti sti ca nu se amesteca acele conversii noi cu cele anterioare modificarilor voastre.

In lumina celor de mai sus, este important de retinut ca nu se poate face o comparatie intre rezultatele din sectiunea „Total comisioane in perioada selectată” si „Performanţă cont în perioada selectată” – chiar daca se selecteaza aceasi perioada pentru ambele statistici, rezultatele vor fi diferite deoarece maniera de raportare este diferita (data selectata reprezentand data conversiei pentru primul raport si data click-ului pentru al doilea).

Rapoarte

Majoritatea rapoartelor din zona dedicata, numita tot „Rapoarte” au datele raportate la data click-ului.

modificare status comision

detalii despre modificarea statusului unui comision, din lista comenzi

Exceptie o face doar ultimul raport din lista, numit „listă comenzi”, in care informatiile sunt raportate la data conversiei. In acest raport puteti vedea exact care sunt comenzile si produsele pentru care ati primit comisioane, precum si alte detalii utile legate de acestea: momentul in care s-a realizat click-ul, instrumentul de promovare din care provine conversia, data la care s-a aprobat sau anulat comisionul respectiv.

Toate rapoartele din aceasta sectiune pot fi exportate pentru a fi consultate oricand, inclusiv offline.

De interes vor mai fi si filtrele pentru fiecare status al comisioanelor („aprobate”, „in asteptare” si „anulate”) si pentru fiecare advertiser in parte, precum si ordonarea datelor in ordine alfabetica sau crescatoare/ descrescatoare valoric. Aveti la dispozitie si raportarea grafica cu gruparea datelor pe zile, saptamani sau luni, pentru a urmari trendurile performantelor voastre.

Cateva informatii utile:

  • Acolo unde este disponibila, rata de conversie se calculeaza pentru fiecare instrument in parte (afisat in raport, in dreptul denumirii instrumentului), dar si global pentru toate datele din raportul respectiv (vizibil deasupra raportului grafic).
  • EPC (earnings per click), adica valoarea castigurilor voastre pentru fiecare 100 de click-uri facute in instrumentele de promovare Profitshare, se calculeaza in raportul „top instrumente de promovare”, pentru fiecare din instrumentele salvate de tine si in „instrumente active” de la sectiunea de „Instrumente de promovare”.

Adevarata putere a rapoartelor vi se va dezvalui pe masura ce incepeti sa le folositi si va incurajam sa le explorati la maxim, tinand cont de toate posibilitatile prezentate aici.

Totodata ne-ar face placere sa auzim din partea voastra care este cel mai des folosit raport din contul Profitshare. Puteti sa ne scrieti si despre indicatori noi care ar putea fi inclusi sau alte sugestii pe tema raportarii, iar noi vom cauta permanent modalitati de a dezvolta zona de raportare astfel incat sa fie si mai utila pentru voi.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Tag-uri: ,

Modalitatea de Raportare Folosita in Profitshare 2.0

Postat pe 20.08.2013 de catre Profitshare

Testarea si optimizarea se numara printre elementele care stau la baza celor mai bune performante in afiliere. Iar pentru a derula cele mai bune teste si pentru a aplica optimizari exact acolo unde trebuie, afiliatii au nevoie de concluzii cat mai relevante si complete.

Tocmai pentru a acomoda analizele si concluziile voastre in materie de afiliere, am abordat raportarea performantelor din Profitshare 2.0 intr-o maniera cu totul diferita, insa mult mai eficienta pentru strategiile de promovare personalizate de fiecare afiliat in parte.

Din ceea ce am invatat de la eMAG Profitshare am pastrat cei mai importanti indicatori de performanta, cruciali pentru concluziile voastre, si am mai adaugat cativa noi, direct in platforma, pentru a scurta timpul de analiza: rata de conversie, CTR-ul mediu si EPC.

Una dintre cele mai importante schimbari in felul in care se face raportarea este momentul la care datele sunt agregate – in marea parte a contului datele sunt raportate cu referinta la momentul click-ului.

Aveti 2 zone principale din care puteti observa rezultatele promovarii voastre: dashboard si sectiunea de rapoarte.

Dashboard

dashboard afiliati Profitshare

dashboard-ul din contul Profitshare

Dashboard-ul este prima pagina care va intampina dupa logare si a fost conceputa ca sa aveti un rezumat cat mai bine sintetizat al performantelor voastre, dar si pentru a remarca si profita cat mai repede de noi oportunitati de promovare.

Ne vom rezuma la zona de statistici rapide pentru moment. Aceste statistici se genereaza in mod implicit pentru ziua curenta, dar puteti selecta si alte perioade de interes.

In sectiunea numita „Total comisioane in perioada selectată” aveti o sumarizare a comisioanelor obtinute in perioada respectiva. Practic pentru selectia de timp aleasa de voi, veti vedea toate comisioanele din conversiile obtinute in acea perioada, indiferent cand s-au realizat click-urile ce au generat respectivele conversii.

In sectiunea „Performanţă cont în perioada selectată” gasiti o sumarizare a comisioanelor obtinute din click-urile ce s-au realizat in perioada selectata. Aici intra toate comisioanele al caror click pe un instrument de promovare s-a realizat in perioada selectata, indiferent cand s-au finalizat conversiile.

Acest tip de raportare care se face la data click-ului este mult mai utila pentru analiza strategiilor specifice de promovare. Imaginati-va ca vreti sa incepeti un proiect nou pe afiliere sau ati schimbat complet pozitionarea widget-urilor din site-urile voastre. Nu ati vrea sa puteti vedea cat mai limpede ce impact au avut aceste actiuni in rezultatele voastre?

Prin raportarea la data click-ului – adica dupa ce s-au aplicat diverse optimizari sau ati initiat alte actiuni noi de afiliere, veti sti ca nu se amesteca acele conversii noi cu cele anterioare modificarilor voastre.

In lumina celor de mai sus, este important de retinut ca nu se poate face o comparatie intre rezultatele din sectiunea „Total comisioane in perioada selectată” si „Performanţă cont în perioada selectată” – chiar daca se selecteaza aceasi perioada pentru ambele statistici, rezultatele vor fi diferite deoarece maniera de raportare este diferita (data selectata reprezentand data conversiei pentru primul raport si data click-ului pentru al doilea).

Rapoarte

Majoritatea rapoartelor din zona dedicata, numita tot „Rapoarte” au datele raportate la data click-ului.

modificare status comision

detalii despre modificarea statusului unui comision, din lista comenzi

Exceptie o face doar ultimul raport din lista, numit „listă comenzi”, in care informatiile sunt raportate la data conversiei. In acest raport puteti vedea exact care sunt comenzile si produsele pentru care ati primit comisioane, precum si alte detalii utile legate de acestea: momentul in care s-a realizat click-ul, instrumentul de promovare din care provine conversia, data la care s-a aprobat sau anulat comisionul respectiv.

Toate rapoartele din aceasta sectiune pot fi exportate pentru a fi consultate oricand, inclusiv offline.

De interes vor mai fi si filtrele pentru fiecare status al comisioanelor („aprobate”, „in asteptare” si „anulate”) si pentru fiecare advertiser in parte, precum si ordonarea datelor in ordine alfabetica sau crescatoare/ descrescatoare valoric. Aveti la dispozitie si raportarea grafica cu gruparea datelor pe zile, saptamani sau luni, pentru a urmari trendurile performantelor voastre.

Cateva informatii utile:

  • Acolo unde este disponibila, rata de conversie se calculeaza pentru fiecare instrument in parte (afisat in raport, in dreptul denumirii instrumentului), dar si global pentru toate datele din raportul respectiv (vizibil deasupra raportului grafic).
  • EPC (earnings per click), adica valoarea castigurilor voastre pentru fiecare 100 de click-uri facute in instrumentele de promovare Profitshare, se calculeaza in raportul „top instrumente de promovare”, pentru fiecare din instrumentele salvate de tine si in „instrumente active” de la sectiunea de „Instrumente de promovare”.

Adevarata putere a rapoartelor vi se va dezvalui pe masura ce incepeti sa le folositi si va incurajam sa le explorati la maxim, tinand cont de toate posibilitatile prezentate aici.

Totodata ne-ar face placere sa auzim din partea voastra care este cel mai des folosit raport din contul Profitshare. Puteti sa ne scrieti si despre indicatori noi care ar putea fi inclusi sau alte sugestii pe tema raportarii, iar noi vom cauta permanent modalitati de a dezvolta zona de raportare astfel incat sa fie si mai utila pentru voi.

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare:
Copyright © 2009-2020 Conversion Marketing