Promovarea continutului in afiliere

Print
In afiliere insistam pe idea de continut de calitate, de articole evergreen, de texte care convertesc pe termen lung. Insa este suficient sa scrii un articol si sa astepti ca el sa devina popular, bine indexat si accesat de mii de viziatori interesati de subiectul abordat? Noi spunem ca nu. Intr-un mediu, cel virtual, in care lupta pentru atentia utilizatorilor este una apriga, este nevoie sa muncesti atat la crearea de continut de calitate cat si la promovarea corespunzatoare a materialelor pe care le concepi.

Astazi venim in sprijinul tau cu cateva sugestii de promovare a continutului publicat pe blogul/site-ul tau.

Primul mediu de diseminare a articolelor pe care le scrii pe blog este, evident, Facebook, cea mai mare retea de socializare care a prins in mediul online romanesc. In primul rand poti promova articolele pe profilul personal. Daca ai un numar foarte mare de prieteni, ideal ar fi sa ii imparti pe grupuri si sa impartasesti continutul in functie de interesele acestora.
postare in functie de interese

Promovarea pe Facebook se poate face si prin intermediul paginilor (comunitatilor online). Nu uita ca poti promova o postare de mai multe ori, cu conditia ca momentele postarilor sa nu fie prea apropiate. Recomandarea noastra este sa se permita cca. o saptamana intre prima si a doua postare a aceluiasi material. Daca nu esti multumit de numarul de vizualizari si accesari ale continutului sau daca vrei, pur si simplu, sa iti cresti audienta, poti apela la postari sponsorizate. Poti gasi informatii in acest sens in articolul de aici.

Grupurile de Facebook constituie cea de-a treia resursa oferita de reteaua de socializare in materie de promovare a articolelor unui blog/site. Trebuie, insa, avut in vedere specificul si regulamentul unui grup. Exista grupuri de discutii care nu permit autopromovarea sau grupuri create special pentru impartasirea articolelor membrilor acestora. Daca detii o aplicatie pentru postarea in grupuri noi iti recomandam sa o utilizezi responsabil. Nu o data Facebook a suspendat conturi pentru spam in grupuri.

O alta retea de socializare prin care iti poti promova continutul este Twitter. Desi in Romania nu se bucura de aceeasi popularitate comparativ cu tara in care a luat nastere, Twitter iti poate aduce vizite si followeri.

Google+ este, de asemenea, un mediu potrivit pentru diseminarea informatiei. Probabil vei spune ca acesta nu are prea mare importanta, dar nu uita ca este un produs Google, ceea ce nu poate sa insemne decat vizibilitate si indexare. S-a demonstrat ca articolele postate pe Google+ se bucura de o pozitionare mai buna in cadrul motorului de cautare. Si aici, ca si pe Twitter sau Facebook, poti posta un articol de mai multe ori, la intervale de timp rezonabile.

Pentru o mai buna pozitionare in Google iti sunt de folos atat link-urile plasate in cadrul altor medii online, prin intermediul comentariilor relevante si la obiect pe diverse bloguri, cat si link-urile care fac trimitere catre alte articole pe aceeasi tema din blogul tau. Este important sa te faci vizibil acolo unde ai ceva de spus dar si sa evidentiezi materialele realizate anterior pe o anumita tema.

Ofera vizitatorilor tai posibilitatea de a se abona la postarile tale prin e-mail sau prin diverse instrumente precum Bloglovin. Astfel, acestia vor primi notificari de fiecare data cand scrii un nou articol. Poti, de asemenea, sa trimiti un newsletter la intervale regulate. Nu uita, insa, ca este important sa mentii acest obicei. Mesajele primite aleatoriu si fara sa respecte un orar ar putea sa-ti dauneze pe termen lung deoarece utilizatorii isi vor dori sa se dezaboneze. Tool-urile asemeni Bloglovin pot publica in numele tau, pe retelele sociale, link-uri catre materialele pe care le-ai postat.

In cazul in care detii un canal de YouTube prin intermediul caruia inserezi materiale video in postarile tale, un scurt teaser inaintea punblicarii unui articol care include clip te poate ajuta sa atragi atentia potentialilor vizitatori ca urmeaza sa le prezinti un material interesant. Clipurile teaser pot fi incarcate si pe Facebook, cunoscut fiind reach-ul semnificativ al acestei metode de incarcare a clipurilor.

Si Slideshare te poate ajuta daca articolele tale se preteaza acestui mediu de promovare – contin grafice, infografice, prezentari. Poti folosi functia embed a acestui mediu, cu trimitere catre articolul detaliat de pe blogul tau.

O metoda generala de atragere a vizitatorlor, de colectare a adreselor de mail sau de promovare a continutului online poate consta in organizarea de concursuri. Un premiu (sau mai multe) selectat(e) cu grija si in concordanta cu interesele publicului si cu nisa blogului, te poate ajuta sa-ti dezvolti comunitatea si sa iti cresti numarul de abonati.

Oricare ar fi metoda de promovare preferata de tine, sfatul nostru este sa eviti simpla postare de link-uri. Cititorii au nevoie de indicii care sa ii atraga pe blogul/site-ul tau, de texte care sa le capteze atentia. Acestea nu trebuie nici sa le spuna pe scurt tot ce se afla scris in articol, dar nici sa fie evazive sau sa induca in eroare prin exagerarea informatiei.

Ce metode de promovare a informatiei au cel mai mare succes la publicul tau?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Tag-uri: , ,

Promovarea continutului in afiliere

Postat pe 4.08.2015 de catre Alina

Print
In afiliere insistam pe idea de continut de calitate, de articole evergreen, de texte care convertesc pe termen lung. Insa este suficient sa scrii un articol si sa astepti ca el sa devina popular, bine indexat si accesat de mii de viziatori interesati de subiectul abordat? Noi spunem ca nu. Intr-un mediu, cel virtual, in care lupta pentru atentia utilizatorilor este una apriga, este nevoie sa muncesti atat la crearea de continut de calitate cat si la promovarea corespunzatoare a materialelor pe care le concepi.

Astazi venim in sprijinul tau cu cateva sugestii de promovare a continutului publicat pe blogul/site-ul tau.

Primul mediu de diseminare a articolelor pe care le scrii pe blog este, evident, Facebook, cea mai mare retea de socializare care a prins in mediul online romanesc. In primul rand poti promova articolele pe profilul personal. Daca ai un numar foarte mare de prieteni, ideal ar fi sa ii imparti pe grupuri si sa impartasesti continutul in functie de interesele acestora.
postare in functie de interese

Promovarea pe Facebook se poate face si prin intermediul paginilor (comunitatilor online). Nu uita ca poti promova o postare de mai multe ori, cu conditia ca momentele postarilor sa nu fie prea apropiate. Recomandarea noastra este sa se permita cca. o saptamana intre prima si a doua postare a aceluiasi material. Daca nu esti multumit de numarul de vizualizari si accesari ale continutului sau daca vrei, pur si simplu, sa iti cresti audienta, poti apela la postari sponsorizate. Poti gasi informatii in acest sens in articolul de aici.

Grupurile de Facebook constituie cea de-a treia resursa oferita de reteaua de socializare in materie de promovare a articolelor unui blog/site. Trebuie, insa, avut in vedere specificul si regulamentul unui grup. Exista grupuri de discutii care nu permit autopromovarea sau grupuri create special pentru impartasirea articolelor membrilor acestora. Daca detii o aplicatie pentru postarea in grupuri noi iti recomandam sa o utilizezi responsabil. Nu o data Facebook a suspendat conturi pentru spam in grupuri.

O alta retea de socializare prin care iti poti promova continutul este Twitter. Desi in Romania nu se bucura de aceeasi popularitate comparativ cu tara in care a luat nastere, Twitter iti poate aduce vizite si followeri.

Google+ este, de asemenea, un mediu potrivit pentru diseminarea informatiei. Probabil vei spune ca acesta nu are prea mare importanta, dar nu uita ca este un produs Google, ceea ce nu poate sa insemne decat vizibilitate si indexare. S-a demonstrat ca articolele postate pe Google+ se bucura de o pozitionare mai buna in cadrul motorului de cautare. Si aici, ca si pe Twitter sau Facebook, poti posta un articol de mai multe ori, la intervale de timp rezonabile.

Pentru o mai buna pozitionare in Google iti sunt de folos atat link-urile plasate in cadrul altor medii online, prin intermediul comentariilor relevante si la obiect pe diverse bloguri, cat si link-urile care fac trimitere catre alte articole pe aceeasi tema din blogul tau. Este important sa te faci vizibil acolo unde ai ceva de spus dar si sa evidentiezi materialele realizate anterior pe o anumita tema.

Ofera vizitatorilor tai posibilitatea de a se abona la postarile tale prin e-mail sau prin diverse instrumente precum Bloglovin. Astfel, acestia vor primi notificari de fiecare data cand scrii un nou articol. Poti, de asemenea, sa trimiti un newsletter la intervale regulate. Nu uita, insa, ca este important sa mentii acest obicei. Mesajele primite aleatoriu si fara sa respecte un orar ar putea sa-ti dauneze pe termen lung deoarece utilizatorii isi vor dori sa se dezaboneze. Tool-urile asemeni Bloglovin pot publica in numele tau, pe retelele sociale, link-uri catre materialele pe care le-ai postat.

In cazul in care detii un canal de YouTube prin intermediul caruia inserezi materiale video in postarile tale, un scurt teaser inaintea punblicarii unui articol care include clip te poate ajuta sa atragi atentia potentialilor vizitatori ca urmeaza sa le prezinti un material interesant. Clipurile teaser pot fi incarcate si pe Facebook, cunoscut fiind reach-ul semnificativ al acestei metode de incarcare a clipurilor.

Si Slideshare te poate ajuta daca articolele tale se preteaza acestui mediu de promovare – contin grafice, infografice, prezentari. Poti folosi functia embed a acestui mediu, cu trimitere catre articolul detaliat de pe blogul tau.

O metoda generala de atragere a vizitatorlor, de colectare a adreselor de mail sau de promovare a continutului online poate consta in organizarea de concursuri. Un premiu (sau mai multe) selectat(e) cu grija si in concordanta cu interesele publicului si cu nisa blogului, te poate ajuta sa-ti dezvolti comunitatea si sa iti cresti numarul de abonati.

Oricare ar fi metoda de promovare preferata de tine, sfatul nostru este sa eviti simpla postare de link-uri. Cititorii au nevoie de indicii care sa ii atraga pe blogul/site-ul tau, de texte care sa le capteze atentia. Acestea nu trebuie nici sa le spuna pe scurt tot ce se afla scris in articol, dar nici sa fie evazive sau sa induca in eroare prin exagerarea informatiei.

Ce metode de promovare a informatiei au cel mai mare succes la publicul tau?

Distribuie articolul pe:
TwitterFacebook
The following two tabs change content below.

Alina

La Profitshare raspund cu placere solicitarilor venite din partea afiliatilor. Pasiunea mea, de mai bine de cinci ani, este bloggingul de frumusete.

Cauta:




Aboneaza-te la newsletter!

Adauga adresa ta de email pentru a primi recomandari & noutati Profitshare: